![]() |
|
Trouwens, als iets droog is (qua huid) moet je er toch júist geen water op doen? Als het normale huid was zou ik adviseren om er iets vets op te doen (uierzalf bijvoorbeeld) maar bij een vagina durf ik dat niet zomaar te zeggen, omdat het een beetje nauwer luistert daar. Maar volgens mij hoort het zich daar vooral zélf nat/vochtig te houden met dus die 'vieze afscheiding' (die hartstikke nuttig is, niet alleen om het vochtig te houden, maar het biedt ook bescherming
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Sorry voor mijn late reactie. Wat jullie zeggen, doe ik allemaal al en toch heb ik het. Ik maak me echt zorgen. Met droge bobbelige huid bedoel ik dat de huid grof gebobbeld is aan de binnenkant van de buitenste schaamlippen als ware het muggenbulten. En als ik de huid strak trek zie ik allemaal we witte puntjes die makkelijk weg te krabben zijn
. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Pluis, ik ben bang voor een één of andere rottige ziekte.
Maar misschien heb ik wel een 'doodgewone' infectie ? En ja, ik scheer me daar wel. Maar wat kan ik nu het beste doen ? Miss toch maar eens naar de huisarts ? Bedankt voor jullie hulp ! Laatst gewijzigd op 17-07-2013 om 15:25. |
![]() |
|
ik zou eens even een tijdje stoppen met scheren en die gels en alles. Dan wordt het daar vanzelf weer rustig en zal de jeuk ook wel weggaan, een soa heb je in ieder geval niet.
Houdt de jeuk toch aan, dan is het goed om toch nog even weer naar de huisarts te gaan want je zou best een doodgewone schimmelinfectie kunnen hebben. Die kan iedereen zomaar krijgen. Laatst gewijzigd op 17-07-2013 om 15:26. |
![]() |
|
Waarschijnlijk is het gewoon candida, een schimmel die al in je lichaam zit maar soms kan overwoekeren in bijvoorbeeld de schaamstreek. Zoek het eens op het internet, kun je ook voorbeelden zien van hoe dat eruit ziet, en zalfjes zijn makkelijk verkrijgbaar. De drogist heeft nu ook een pil die je in je kut kunt doen en dan is het binnen een paar dagen weg. Niks om je voor te schamen!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal]De Toren van Babel Issun | 6 | 14-07-2010 20:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Seksualiteit |
Verder gaan als zoenen......?! MatriX | 45 | 09-07-2003 21:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Jeuk daar beneden... Deliveran©e | 21 | 11-03-2003 20:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe ontstaat een schimmelinfectie daar beneden? Deliveran©e | 12 | 17-11-2002 17:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
pijn 'daar beneden'.. Psychickje | 18 | 05-06-2002 11:25 |