Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kan je niet meteen helpen, maar misschien je wel enkele alternatieve geven:
- op Windows XP heb je normaal ook Windows Messenger staan (die kan je installeren via het configuratiescherm > software > windowscomponenten) - er bestaat alternatieve software voor MSN: emesene, Pidgin, ... Alleen kan je met hetgene wat ik hier geef, niet van de toeters en bellen van MSN 'genieten'; ik heb het liever zo, maar dat ben ik natuurlijk. Wat je ook kan proberen is op een andere pc te downloaden en het installatiebestand over te zetten. Wees ook zeker dat je de installatie van Microsoft zelf haalt en niet van een of andere onbekende site; dus enkel vanop deze pagina: http://get.live.com/messenger/
|
Verwijderd
|
Als het bovenstaande niet lukt zou je als tijdelijke optie www.ebuddy.com kunnen gebruiken.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Probeer msn downloaden Daar kan je alle msn versies downloaden. Ik heb al 9.0 gedownload vandaar en ga nu de nieuwste msn downloaden.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6 Verwijderd | 217 | 04-03-2011 15:12 | |
Software & Hardware |
Internetconnectie onbetrouwbaar Verwijderd | 13 | 11-08-2009 20:55 | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
De Kantine |
stomme en semi-nutteloze feitjes over jezelf Verwijderd | 500 | 04-08-2007 15:14 | |
Software & Hardware |
MSN Virus Verwijderen - Instructies BendeBoy | 11 | 06-12-2006 22:08 | |
Software & Hardware |
[XP] msn plus Bartje | 1 | 20-07-2003 22:55 |