Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2009, 13:56
Simson
Simson is offline
Beste mensen, ik verstuur dit bericht uit wanhoop. Ik heb nu 5 jaar een pc; Dell + windows xp.

Ik heb de pc pas nog geformatteerd, dus alles erafgegooid. Nu heb ik weer verbinding met het internet, maar ik kan msn niet downloaden.

Ik heb geprobeert het programma te downloaden, maar telkens krijg ik een bericht met dat er een fout is opgetreden en dat ik deze fout kan verhelpen door het opnieuw te downloaden. (de versie was 'windows live messenger')

Ook als ik probeer MSN 7.5 te downloaden krijg ik automatisch een update naar 'windows live messenger' en die kan ie dan weer niet downloaden.

Wie kan mij helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2009, 16:17
Maradinus
Maradinus is offline
Cookie's toelaten misschien waar dat staat zou ik niet weten heb vista

Ik heb msn 7.5 gehackt zo dat ik m kan gebruiken op vista
Oud 03-01-2009, 16:18
ILUsion
ILUsion is offline
Ik kan je niet meteen helpen, maar misschien je wel enkele alternatieve geven:
- op Windows XP heb je normaal ook Windows Messenger staan (die kan je installeren via het configuratiescherm > software > windowscomponenten)
- er bestaat alternatieve software voor MSN: emesene, Pidgin, ...

Alleen kan je met hetgene wat ik hier geef, niet van de toeters en bellen van MSN 'genieten'; ik heb het liever zo, maar dat ben ik natuurlijk.

Wat je ook kan proberen is op een andere pc te downloaden en het installatiebestand over te zetten.

Wees ook zeker dat je de installatie van Microsoft zelf haalt en niet van een of andere onbekende site; dus enkel vanop deze pagina: http://get.live.com/messenger/
Oud 05-01-2009, 10:34
eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Krijg je de foutmedling tjdens installatie?

Het klinkt mischien gek, maar doe je virus-scanner eens uit en probeer dan nogeens te installeren..
Oud 05-01-2009, 21:19
Simson
Simson is offline
Hartelijk dank voor jullie steun mensen, ik ga nu alles proberen!

Sam
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 22:07
Verwijderd
Als het bovenstaande niet lukt zou je als tijdelijke optie www.ebuddy.com kunnen gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 11:30
Simson
Simson is offline
Het is gelukt, omdat windows xp service pack 1 er nog op stond waren er niet voldoende drivers voor msn. Ik heb nu windows xp service pack 2 (SP2) gedownload, en alles doet het; inclusief msn.

Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 11:46
M@rco
M@rco is offline
Kun je beter SP3 installeren, dat is de laatste nieuwe.
Oud 25-01-2009, 19:20
Siemm
Siemm is offline
Ik kan geen een msn meer dowloaden,, had msn 9.0 verwijderd omdat ik een andere wou maar ik ben bang dat ik te veel heb verwijderd.
Want als ik 7.0, t/m 8.5 download zegt ie dat ik een nieuwere versie als der op heb staan .. en bij sommige krijg ikook een foutmelding ,, foutcode 1603 dacht ik.. geen 1 msn kan k downloaden.. dus ik weet neit wat ik moet doen
Wie kan mij helpen ?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 19:34
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
Ik kan geen een msn meer dowloaden,, had msn 9.0 verwijderd omdat ik een andere wou maar ik ben bang dat ik te veel heb verwijderd.
Want als ik 7.0, t/m 8.5 download zegt ie dat ik een nieuwere versie als der op heb staan .. en bij sommige krijg ikook een foutmelding ,, foutcode 1603 dacht ik.. geen 1 msn kan k downloaden.. dus ik weet neit wat ik moet doen
Wie kan mij helpen ?
Ik had jouw post al in een nieuw topic gegooid, omdat het losstaande problemen zijn en dit topic al een tijdje niet echt levendig meer was. Hierzo dus: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1737581
Oud 30-07-2012, 14:11
Scholieri33
Scholieri33 is offline
Probeer msn downloaden Daar kan je alle msn versies downloaden. Ik heb al 9.0 gedownload vandaar en ga nu de nieuwste msn downloaden.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 15:12
Eryc
Eryc is offline
Citaat:
Scholieri33 schreef:
Probeer msn downloaden Daar kan je alle msn versies downloaden. Ik heb al 9.0 gedownload vandaar en ga nu de nieuwste msn downloaden.
Vrij zinloos om hier nu nog op te reageren, dit topic is meer dan 3 jaar oud, dus TS zal allang een oplossing hebben gevonden
Citaat:
Simson schreef:
Het is gelukt, omdat windows xp service pack 1 er nog op stond waren er niet voldoende drivers voor msn. Ik heb nu windows xp service pack 2 (SP2) gedownload, en alles doet het; inclusief msn.
Bedankt!
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten