Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je graag een dagboekje wil dan kan je ook in dit topic terecht: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1860265 (het grote lucht je hart topic)
En als je niet gelijk een patiënt wil zijn dan zou je ook eens het maatschappelijk werk kunnen proberen. Dat zit in elke plaats en is helemaal gratis, en ze luisteren naar je verhaal.
|
Een topic hier is prima zolang je de richtlijnen in het announcement maar in je achterhoofd houdt.
Ik kan me voorstellen dat je het in eerste instantie liever niet aan je ouders wil vertellen maar denk je niet dat je ouders dit soort dingen juist graag willen weten zodat ze er voor je kunnen zijn, je kunnen steunen en samen met jou de hulp zoeken die je nodig hebt? Je ouders willen toch het beste voor je.
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Zertab heeft een PM gekregen met de uitleg over wat er op dit forum wel en niet de bedoeling is. Daar staat in dat het niet de bedoeling is om een topic te openen met als doel een dagboek, ze zal dus het LJH-topic moeten gebruiken. Discussiëren over de vraag of ze wel of niet het LJH-topic moet gebruiken is niet nodig dus!
Verder: ga hulp zoeken. Hoe lastig het misschien ook is. Vraag desnoods op school |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat is er allemaal kapot in jouw huis en wat vind je daarvan? Verwijderd | 86 | 28-10-2009 10:46 | |
Software & Hardware |
[HD] Data recovery van kapotte harde schijf? Verwijderd | 8 | 12-12-2004 15:21 | |
Liefde & Relatie |
hierdoor ben k echt kapot.... weet t niet nu ludachris | 45 | 06-07-2004 23:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
huid bij mijn schaamstreek kapot BeertjeM | 4 | 13-03-2003 12:56 | |
Software & Hardware |
[mobo's] 2 kapote moederboarden Dutchian | 5 | 21-09-2002 13:29 | |
Software & Hardware |
kapot geheugen? pietje63 | 5 | 19-07-2001 18:46 |