Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2012, 10:52
TheoPost
TheoPost is offline
hallo allemaal, ik heb een probleem. Ik ga nu naar de 2e, zit op een leuke school, leuke vriendengroep, etc ong, 1,5 jaar geleden ben ik dus van de basisschool afgegaan. Daar in groep 8 was het heel leuk, en dan heb je ook die ''groep 8 liefdes''. Ik was het hele jaar verliefd op een servisch meisje. Maar ik was (en ben) gwn een normale jongen en zij is heel populair, ook dingen als 600 vrienden op facebook enzo. Maar ik heb haar dus eind groep acht vertelt via msn, jep, onromantisch, dat ik op haar ben, want ze vroeg dat aan mij. Maar ik ben niet verderr gegaan, door bijv. verkering te vragen nu, d8 ik haar al vergeten te zijn, maar ik denk tog nog heel wat aan haar, en ik heb de afgelopen weken een aantal keer over haar gedroomd. Ik heb geen contact meer met haar, maar heb nog wel haar adres. Ik heb zo bedacht om langs te gaan, te vragen of zij er is, en dan te zeggen en dan samen gaan lopen. Dan met haar praten, vragen hoe het is enzo, een beetje lachen en dan uiteindeiljk vertellen dat ik nogsteeds heel veel voor haar voel. Natuurlijk is er een grote kans dat zij al verkering heeft, of smoorverliefd is op een andere jongen, maar aangezien mijn gedachtes/dromen niet willen stoppen denk ik tog haar nadat ik dat vertelt had verkering te vragen, kunnen de experts in de liefde me wat hulp geven, of ik dit moet doen? gr Theo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2012, 11:00
bierkoning
bierkoning is offline
Als je echt heel erg gek op haar bent kun je het proberen ja...
Maar wees niet teleurgesteld als ze al een vriend heeft, of gewoon nee zegt.

Maar dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent, en kun je haar vergeten, of verder met haar gaan.
Oud 22-08-2012, 11:30
TheoPost
TheoPost is offline
meer tips aub
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 13:28
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je hebt haar al 1.5 jaar niet meer gezien, hoe weet je zo zeker dat je haar nog leuk vindt? Mensen veranderen na de basisschool heel snel. Ik denk ook dat ze het vooral heel raar zal vinden als je nu opeens weer opduikt voor haar deur en zo'n lading op haar laat vallen; ik geef je dan iig weinig kans op succes. Kun je niet beter rustig via Facebook weer contact zoeken en zo vragen of ze misschien een keertje af wil spreken?
Oud 22-08-2012, 15:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik geef je extreem weinig kans van slagen. Waarom niet eerst eens contact met haar opnemen via Facebook of zo, en een normaal gesprek aanknopen?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 16:03
icetea296
icetea296 is offline
je kan wel langs gaan daar zou ze denk ik niet zo een probleem vinden, maar ga dan niet meteen een heel verhaal vertellen van dat je haar nog steeds leuk vind.
en wat cherry springs al zei mensen VERANDEREN best erg na de basischool

succes
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 18:01
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ohja, en ik zou heel raar opkijken als een jongen die bijna 2 jaar niks van zich heeft laten horen opeens voor mijn deur opduikt en verwacht dat ik dan wel even met hem een eindje wil gaan lopen, zomaar.
Oud 22-08-2012, 18:12
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ohja, en ik zou heel raar opkijken als een jongen die bijna 2 jaar niks van zich heeft laten horen opeens voor mijn deur opduikt en verwacht dat ik dan wel even met hem een eindje wil gaan lopen, zomaar.
Dit. Mijn eerste woord zou zijn: "Waarom?"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten