hallo allemaal, ik heb een probleem. Ik ga nu naar de 2e, zit op een leuke school, leuke vriendengroep, etc

ong, 1,5 jaar geleden ben ik dus van de basisschool afgegaan. Daar in groep 8 was het heel leuk, en dan heb je ook die ''groep 8 liefdes''. Ik was het hele jaar verliefd op een servisch meisje. Maar ik was (en ben) gwn een normale jongen

en zij is heel populair, ook dingen als 600 vrienden op facebook enzo. Maar ik heb haar dus eind groep acht vertelt via msn, jep, onromantisch, dat ik op haar ben, want ze vroeg dat aan mij. Maar ik ben niet verderr gegaan, door bijv. verkering te vragen

nu, d8 ik haar al vergeten te zijn, maar ik denk tog nog heel wat aan haar, en ik heb de afgelopen weken een aantal keer over haar gedroomd. Ik heb geen contact meer met haar, maar heb nog wel haar adres. Ik heb zo bedacht om langs te gaan, te vragen of zij er is, en dan te zeggen en dan samen gaan lopen. Dan met haar praten, vragen hoe het is enzo, een beetje lachen en dan uiteindeiljk vertellen dat ik nogsteeds heel veel voor haar voel. Natuurlijk is er een grote kans dat zij al verkering heeft, of smoorverliefd is op een andere jongen, maar aangezien mijn gedachtes/dromen niet willen stoppen denk ik tog haar nadat ik dat vertelt had verkering te vragen, kunnen de experts in de liefde me wat hulp geven, of ik dit moet doen? gr Theo