Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2012, 17:32
Verwijderd
Hee forum,

Over het algemeen ben ik wel redelijk trots over mijn buikspieren en borstspieren, maar tussen borstspieren in (onder de hals) en tussen borst en buikspieren zijn de ribben behoorlijk erg te zien... Zijn er oefeningen om dat beter/voller te maken? Ik groei nog steeds, ben tegen de 2 meter lang.

Danku!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 18:59
Hippie :peace:
Hippie :peace: is offline
eten, als je ribben ziet en niet wilt, heb je een hoger vet% nodig zodat je die ribben niet ziet. Hoewel dat misschien tekosten gaat van je waarschijnlijk sixpack.

Voor de rest kan je incline BP doen voor bovenkant borst zodat je meer richting onder je hals gaat, dit zorgt niet voor dat die spaakbeen minder zichtbaar word. Zorgt ervoor dat daar op geven moment meer spiermassa komt, zodat het het bedekt hopelijk en voor de rest gewoon meer eten.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 19:23
Verwijderd
Ik eet al behoorlijk veel, veel brood, maar doordat ik 2 meter ben en nog steeds n beetje groei... T gaat allemaal de lengte in.. Mijn sixpack boeit me niks, laat mij maar breder zijn dan dit
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 21:12
Hippie :peace:
Hippie :peace: is offline
Je denkt dan waarschijnlijk dat je veel eet.

Je bent 2 meter, das lang, dus heb je ook een groot voedingsbehoefte. Als je alles zou uitrekenen zou je denk zien dat je niet zo veel eet hoor . Anders zou je heus wel aankomen.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Ik eet al behoorlijk veel, veel brood, maar doordat ik 2 meter ben en nog steeds n beetje groei... T gaat allemaal de lengte in.. Mijn sixpack boeit me niks, laat mij maar breder zijn dan dit
Wat Hippie zegt, je eet nog steeds te weinig
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 21:28
whoo yhoo
whoo yhoo is offline
hey ik ben 2meter 7 en dacht ook dat ik altijd goed at. kon eten wat ik wou kwam nooit aan. heb vorig jaar een dietist in de arm geslagen om aan te komen die heeft voor mij berekent wat mijn dagelijkse behoefde is. ik at 2700 kl. nouw bleek dat mijn lichaam dagelijks +- 3200 kl nodig heeft. ( berekent op basis van MIJN lichaam en MIJN dagelijkse activiteiten) ik moest dus dagelijks 3500 kl eten om aan te komen dat is bijna de helft van wat ik at. in het begin kreeg ik echt buikpijn van t eten maar ben nu wel 15 kilo zwaarder en voel me stuk beter in me vel. hoop dat mijn ervaring je helpt.

p.s. diëtist word afhankelijk van je situatie vergoed door je zorg verzekering. als dat niet zo is kost het opstellen van een dieet ook niet veel trouwens.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 21:33
Verwijderd
Dankje voor je reactie en ervaring maar 2x zo veel eten, hmm:/ ik weet niet of dat het waard is, eten is best saai vind ik.. De smaak en zaligheid gaat snel weg, en meestal eet ik (voor mijn doen) wel genoeg maar tegen mijn zin
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 07:34
klooterkip
klooterkip is offline
Hoeveel eet je momenteel dan?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 22:56
Oculus
Oculus is offline
die botten zijn mooi, vind ik bij mezelf. En als je breder wilt worden kun je ook gewoon pushups doen, worden je armen en schouders/rug sterker van. Dat is wat ik heb gedaan, bij mij zie je ook 3 botjes aan beide kanten, maar ben wel vrij breed en ziet er niet slungelig uit als dat is wat je bedoelt, wat bij 2m+ niet bijzonder is.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten