Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2012, 16:44
Verwijderd
Advertentie
Oud 29-08-2012, 16:45
Kuikie
Kuikie is offline
aanvalleeeeeeeeeeeuuuuuuuuuh
Oud 29-08-2012, 16:45
Verwijderd
Waar is wait for it?
Oud 29-08-2012, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Waar is wait for it?
Hm.
Verwijderd
Citaat:
Geen flauw idee. Is het niet gewoon iets versierderigs?
Dat lijkt me sterk. Dit is een man die 230948234 patenten had, alles ter wereld uitgevonden heeft en nooit getrouwd is omdat hij mokkeltjes maar vond afleiden van z'n werk. Dat is geen man die zijn laboratorium leuk zou gaan versieren.

Weet je wel waarom we bezig zijn met kernenergie en windmolens ondanks dat 'ie honderd jaar geleden al een manier had bedacht voor gratis elektriciteit voor de hele wereld? Want dat moet toch met wat serieuze reverse engineering uit te zoeken zijn, hoe 'ie dat voor elkaar wilde krijgen?
Kuikie
Kuikie is offline
ik ben gewoon melig vandaag
Oud 29-08-2012, 16:47
Verwijderd
Wie ben je?
Oud 29-08-2012, 16:48
Kuikie
Kuikie is offline
ik zit hier al van 2005 maar ben niet veel online.

ik woon in België
Oud 29-08-2012, 16:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hee, ik heb als enige recht op een kuiken als ava.....eh.
Verwijderd
Maar ik behoor al jaren tot het wat saai zeg-meubilair, en ik heb je hier nog nooit gezien
Noedelhap
Noedelhap is offline
Toffe tt trouwens
Oud 29-08-2012, 16:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga zo maar eens eten, van niks doen krijg je honger!
Oud 29-08-2012, 16:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn lippen smaken heel erg zout
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat lijkt me sterk. Dit is een man die 230948234 patenten had, alles ter wereld uitgevonden heeft en nooit getrouwd is omdat hij mokkeltjes maar vond afleiden van z'n werk. Dat is geen man die zijn laboratorium leuk zou gaan versieren.

Weet je wel waarom we bezig zijn met kernenergie en windmolens ondanks dat 'ie honderd jaar geleden al een manier had bedacht voor gratis elektriciteit voor de hele wereld? Want dat moet toch met wat serieuze reverse engineering uit te zoeken zijn, hoe 'ie dat voor elkaar wilde krijgen?
Hmm, maar die methode van "gratis" elektriciteit zou in de moderne maatschappij niet werken hoor. Te veel interferentie en zo.
Martiño
Martiño is offline
@CR: we hebben twee duaalstudenten die we delen met de radiologie en volgensmij volgende maand weer een halfjaarstagiair van de voltijdopleiding.
Oud 29-08-2012, 16:53
Verwijderd
AMG, Absinthe heeft haar account verwijderd!
Oud 29-08-2012, 16:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oud 29-08-2012, 16:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hmm, maar die methode van "gratis" elektriciteit zou in de moderne maatschappij niet werken hoor. Te veel interferentie en zo.
De moderne maatschappij had er dan toch heel anders uitgezien? Sommige keuzes die bij technologische ontwikkelingen zijn gemaakt decennia/eeuwen geleden zijn bepalend voor hoe de technologie zich verder heeft ontwikkeld. Als we allemaal een teslaspoel in de muur hadden zou alle technologie die vanaf dat punt werd ontwikkeld daar ook op aangepast of afgeleid zijn.
Oud 29-08-2012, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Oh Chick Rock, moest je weer mossels zoenen!
Oud 29-08-2012, 16:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
De moderne maatschappij had er dan toch heel anders uitgezien? Sommige keuzes die bij technologische ontwikkelingen zijn gemaakt decennia/eeuwen geleden zijn bepalend voor hoe de technologie zich verder heeft ontwikkeld. Als we allemaal een teslaspoel in de muur hadden zou alle technologie die vanaf dat punt werd ontwikkeld daar ook op aangepast of afgeleid zijn.
Nee hoor, de moderne maatschappij zou er ongeveer hetzelfde hebben uitgezien omdat draadjes gewoon beter werken.

Overigens zijn er wel toepassingen voor Tesla's methode, ze zijn nu bezig met een methode om op die manier autobatterijen op te laden bijvoorbeeld.
Oud 29-08-2012, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Oud 29-08-2012, 17:00
Carn
Carn is offline
oh, Paranoide:

Nikola Tesla, with Ruđer Bošković's book Theoria Philosophiae Naturalis, sits in front of the spiral coil of his high-frequency transformer at East Houston Street, New York.
Verwijderd
Ik zal eens even een nuttige bijdrage leveren:

Pffft.

Zo. Dat was 'm
Verwijderd
Vertel!
Oud 29-08-2012, 17:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Menselijk contact is eng, beklemmend en bedreigend
Advertentie
Oud 29-08-2012, 17:02
Verwijderd

Volume op standje "LALA IK HEB TOCH GEEN BUREN AAN DE RECHTERKANT EN LINKS EEN DOVE RIMPELSAURIËR"
Oud 29-08-2012, 17:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
Overigens zijn er wel toepassingen voor Tesla's methode, ze zijn nu bezig met een methode om op die manier autobatterijen op te laden bijvoorbeeld.
is dat deze http://www.google.com/patents/US4685047 ?
Oud 29-08-2012, 17:03
Verwijderd
Citaat:
En verwarrend, at times.
Oud 29-08-2012, 17:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja ook nog
Oud 29-08-2012, 17:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
@CR: we hebben twee duaalstudenten die we delen met de radiologie en volgensmij volgende maand weer een halfjaarstagiair van de voltijdopleiding.
Ah wel leuk dat je die studenten mag begeleiden.

Door het janken /vrouw

Citaat:
Jaaa, nom nom

Citaat:
Dat vind ik ook weleens ja, hoewel het bij mij vooral gaat om het mannelijk geslacht Wat is er aan de hand?
Oud 29-08-2012, 17:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Op het podium staan is veel fijner, dan houden ze hun bek en luisteren naar je en je hoeft met niemand te praten of alleen geplande gesprekken die je geoefend hebt
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik zal eens even een nuttige bijdrage leveren:

Pffft.

Zo. Dat was 'm
Je laat een WIND?
Verwijderd
Overigens vind ik het soms alleen wat verwarrend. Niet eng, beklemmend en bedreigend. Sterker nog, ik houd er van.
Oud 29-08-2012, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Je laat een WIND?
Neen, ik slaakte een zucht van enige ergernis.
Oud 29-08-2012, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor fizzle, je moet gewoon altijd zorgen dat jij fysiek en mentaal sterker bent dan alle mensen om je heen. En als dat niet lukt, doen alsof en met een revolver onder je kussen slapen.
Oud 29-08-2012, 17:07
Schrödinger
Schrödinger is offline
Fucked if I know, om die bewoordingen van patenten te ontcijferen moet ik een dag uittrekken. Ik ben een natuurkundige, geen jurist.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee hoor fizzle, je moet gewoon altijd zorgen dat jij fysiek en mentaal sterker bent dan alle mensen om je heen. En als dat niet lukt, doen alsof en met een revolver onder je kussen slapen.
Zo hanteer ik zelf voor mn werk het "Klant is koning, ik ben keizer"-concept.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Menselijk contact is niet eng, beklemmend of bedreigend, maar soms wel irritant.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Fucked if I know, om die bewoordingen van patenten te ontcijferen moet ik een dag uittrekken. Ik ben een natuurkundige, geen jurist.
"Apparatus for and methods of converting radio frequency energy into direct current for generating electric power includes a dipolar antenna for receiving radio frequency energy and a circuit connected thereto for converting the radio frequency energy to direct current"
Oud 29-08-2012, 17:08
Verwijderd
Citaat:
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Ik handel enkel uit mijn heftige vlagen van overmatig zelfvertrouwen en langere periodes van angst en gebrek aan voorgaand fase.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
"Apparatus for and methods of converting radio frequency energy into direct current for generating electric power includes a dipolar antenna for receiving radio frequency energy and a circuit connected thereto for converting the radio frequency energy to direct current"
Ja, ik weet niet uit mijn hoofd of die shizzle ook RF gebruikt. Maar zoiets is het wel.
Oud 29-08-2012, 17:09
Verwijderd
Zo, ik ben er het grootste deel van de dag mee bezig geweest maar nu zijn mijn financieën weer 100% up to date zodat ik een nieuw plan voor vanaf september kan maken

En vanaf nu ga ik elke week op m'n internetbankieren kijken. Echt waar.
Verwijderd
Citaat:

Ik vind menselijk contact wel fijn, trouwens, maar alleen met een waarschuwing vooraf en alleen van bepaalde mensen.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat zijn politieke peilingen toch irritant; nu zou SP ineens 8 zetels verliezen om een fucking debatje. Get real.
Oud 29-08-2012, 17:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
Zo, ik ben er het grootste deel van de dag mee bezig geweest maar nu zijn mijn financieën weer 100% up to date zodat ik een nieuw plan voor vanaf september kan maken

En vanaf nu ga ik elke week op m'n internetbankieren kijken. Echt waar.
oh, dat doe ik dagelijks
Oud 29-08-2012, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn politieke peilingen toch irritant; nu zou SP ineens 8 zetels verliezen om een fucking debatje. Get real.
Het lijsttrekkersdebat, ja? Ik moet nog steeds de laatste 15 minuten afkijken, maar ik krijg mezelf er niet toe. Wat een treurig schouwspel, de lammen tegen de blinden. Pompeuze, misselijkmakende retoriek.
Oud 29-08-2012, 17:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Ik vind menselijk contact wel fijn, trouwens, maar alleen met een waarschuwing vooraf en alleen van bepaalde mensen.
Ja dit inderdaad, en anders wordt het naar.
Oud 29-08-2012, 17:12
Carn
Carn is offline
Citaat:

Klanten mogen mij/ons team daarom ook niet direct benaderen met vragen
Oud 29-08-2012, 17:12
Schrödinger
Schrödinger is offline
Het grote voordeel van natuurkundige zijn is dat je contact met domme mensen minimaal is.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten