Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2012, 22:11
reffear
reffear is offline
Hallo,

Ik heb net opgemerkt dat ik een bultje heb op mijn balzak. En dan niet in t midden ofso maar rechts tussen mn been en mn balzak, waar mn balzak begint zeg maar dus net wel, net niet erop. Het is best wel heel klein en alleen het topje is hard. Het voelt een beetje als een zweertje maar doet niet echt pijn, maar het is ook geen prettig gevoel. Ik weet bijna zeker dat ik het niet veel langer heb dan vandaag..

Wat zou dit kunnen zijn? Want zulke dingen maken me altijd wel bang.

Groeten
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Hallo,

Ik heb net opgemerkt dat ik een bultje heb op mijn balzak. En dan niet in t midden ofso maar rechts tussen mn been en mn balzak, waar mn balzak begint zeg maar dus net wel, net niet erop. Het is best wel heel klein en alleen het topje is hard. Het voelt een beetje als een zweertje maar doet niet echt pijn, maar het is ook geen prettig gevoel. Ik weet bijna zeker dat ik het niet veel langer heb dan vandaag..

Wat zou dit kunnen zijn? Want zulke dingen maken me altijd wel bang.

Groeten
Sexueel actief?
Dan zouden het genitale wratjes (een SOA) kunnen zijn en anders gewoon een soort wratje.

En als je bang wordt ervan, even langs een dokter. Aan gezien ie net niet op je balzak zit, kan je je ondergoed gewoon aanhouden.

Succes.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 07:26
Verwijderd
Het zou gewoon een puistje kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 10:10
reffear
reffear is offline
Ja hij zit zeg maar er net wel, net niet op.. Op die overgang van balzak naar been zeg maar. En uhm ja ik ben seksueel actief met mijn vriendin en we hebben het alleen met elkaar gedaan en met condoom dus dan lijkt me het inderdaad een wratje of puistje of zweertje ofso. Maar dan zou dat toch weg moeten gaan na een tijdje ofniet ?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 21:42
reffear
reffear is offline
Nog meer misschien als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2012, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Wat nog meer? Oh nog meer reacties bedoel je! Wratjes gaan niet vanzelf weg.. Daar is vloeibare stikstof of een zuur voor nodig. Ik heb zo lang ik me kan herinneren, ook ongeveer op die plek (iets meer op dijbeen) een klein wratje/dinges/iets. Mooi laten zitten! Zolang ie niet groter wordt of van kleur/vorm verandert kan het geen kwaad.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2012, 14:29
ShySora
ShySora is offline
Citaat:
Gezien de locatie, en dat het er maar 1 is, lijkt het me een verstopte, ontstoken Porie.
Uit een porie komt zweet, maar door een verstopt haarzakje bijvoorbeeld, kan het zweet zich opstapelen en veranderen in etter. Het blijft groeien tot het openbarst.

Ook kan het een puistje zijn (zolang het niet te groot wordt).

Ook kan het inderdaad een SOA zijn, opgelopen door bloedcontact of seksueel contact.

In elk van de drie gevallen, is het misschien verstandig om bij ernstige problemen of zorgen advies te vragen aan een geneesheer.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten