Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2012, 19:50
Verwijderd
Ik zag en filmpje van een meisje die was beetje onzeker en toen moest ze schreeuwen en ze zei dat het best wel hielp , is het echt iets wat helpt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2012, 20:07
jadykusje
jadykusje is offline
Ligt aan de persoon volgens mij en hoe jij je het best kan uitten.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2012, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Ligt aan de persoon volgens mij en hoe jij je het best kan uitten.
Hoe bedoel je ?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2012, 21:27
Verwijderd
Probeer het.

Verder lijkt het me logisch dat voor verschillende mensen verschillende dingen "helpen". (helpen met wat?)
Met citaat reageren
Oud 27-10-2012, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Probeer het.

Verder lijkt het me logisch dat voor verschillende mensen verschillende dingen "helpen". (helpen met wat?)
Waarom zou ik het proberen ik vraag gewoon of het helpt en ik vraag niet om jou mening
Met citaat reageren
Oud 27-10-2012, 23:01
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Waarom zou ik het proberen ik vraag gewoon of het helpt en ik vraag niet om jou mening
Het lijkt me logisch dat, als je wilt weten of het helpt, je het zelf probeert.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me logisch dat, als je wilt weten of het helpt, je het zelf probeert.
Betekend niet of ik het zelf ga doen ik vroeg me gewoon af of het hielp of niet
en ik ga het niet proberen ben niet de enige op de wereld
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 10:59
Pluis
Pluis is offline
Ligt eraan wat jij verstaat onder helpen. als je boos bent en je hebt even zin hebt om lekker te schreeuwen en daarna voel je opgelucht, dan helpt het. Maar je kan er geen psychische stoornissen mee genezen ofzo.
Oud 28-10-2012, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Ligt eraan wat jij verstaat onder helpen. als je boos bent en je hebt even zin hebt om lekker te schreeuwen en daarna voel je opgelucht, dan helpt het. Maar je kan er geen psychische stoornissen mee genezen ofzo.
ik weet dat je psychische stoornissen niet mee geneest , was het maar waar (niet dat ik er 1 heb ofzo)
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou ik het proberen
Omdat je wil weten of het 'helpt'. Verder kost schreeuwen geen geld oid.
Citaat:
ik vraag gewoon of het helpt en ik vraag niet om jou mening
Je vraagt wel om mijn mening :')
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 13:02
Verwijderd
Citaat:
[...] maar alsnog reageer ik op je uit barmhartigheid! Uit de goedheid van mijn hart, zeg maar.

-Winter-: hoe wil je er anders achterkomen dan het zelf proberen? Je kunt in een kussen schreeuwen, als je dat zelf wilt. Wel goed opletten dat je niet te lang met je snoet in een kussen ligt hè! Straks stik je nog.

Je kunt ook kijken of je andere mensen kan laten schreeuwen. Het is binnenkort Halloween. Ga de straat op, bel aan bij huizen waar kleine kinderen wonen en dan hard schreeuwen. Dan schreeuwen zij mee en ben je niet meer alleen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 15:22
Verwijderd
Citaat:

-Winter-: hoe wil je er anders achterkomen dan het zelf proberen? Je kunt in een kussen schreeuwen, als je dat zelf wilt. Wel goed opletten dat je niet te lang met je snoet in een kussen ligt hè! Straks stik je nog.

Je kunt ook kijken of je andere mensen kan laten schreeuwen. Het is binnenkort Halloween. Ga de straat op, bel aan bij huizen waar kleine kinderen wonen en dan hard schreeuwen. Dan schreeuwen zij mee en ben je niet meer alleen.
Hahaha jahoor ga jij dan mee ?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 08:34
Verwijderd
Spijtig, je bent verbannen tot na Halloween, dus we kunnen geen contactgegevens uitwisselen. Mocht ik in mijn buurt toch iemand zien schreeuwen tegen kleine kinderen...

Enfin, ik heb nooit de aandrang gehad om echt hard te schreeuwen. Niet omdat ik me druk maak om de samenleving, want er is genoeg bos hier waar ik alleen de lokale fauna verstoor. Het is meer dat ik dan bij mijzelf denk 'oké, ik schreeuw, en nou? voel ik me al beter? nou? nou?'.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Spijtig, je bent verbannen tot na Halloween, dus we kunnen geen contactgegevens uitwisselen. Mocht ik in mijn buurt toch iemand zien schreeuwen tegen kleine kinderen...

Enfin, ik heb nooit de aandrang gehad om echt hard te schreeuwen. Niet omdat ik me druk maak om de samenleving, want er is genoeg bos hier waar ik alleen de lokale fauna verstoor. Het is meer dat ik dan bij mijzelf denk 'oké, ik schreeuw, en nou? voel ik me al beter? nou? nou?'.
Hb ht niet over schreeuwen tegen mensen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten