Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() -Winter-: hoe wil je er anders achterkomen dan het zelf proberen? Je kunt in een kussen schreeuwen, als je dat zelf wilt. Wel goed opletten dat je niet te lang met je snoet in een kussen ligt hè! Straks stik je nog. Je kunt ook kijken of je andere mensen kan laten schreeuwen. Het is binnenkort Halloween. Ga de straat op, bel aan bij huizen waar kleine kinderen wonen en dan hard schreeuwen. Dan schreeuwen zij mee en ben je niet meer alleen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Spijtig, je bent verbannen tot na Halloween, dus we kunnen geen contactgegevens uitwisselen. Mocht ik in mijn buurt toch iemand zien schreeuwen tegen kleine kinderen...
Enfin, ik heb nooit de aandrang gehad om echt hard te schreeuwen. Niet omdat ik me druk maak om de samenleving, want er is genoeg bos hier waar ik alleen de lokale fauna verstoor. Het is meer dat ik dan bij mijzelf denk 'oké, ik schreeuw, en nou? voel ik me al beter? nou? nou?'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vervelende labiele ouder(s) juliettebinoche | 3 | 23-01-2004 11:47 | |
De Kantine |
Schreeuwende kinderen op straat, AARGH! Prea|K | 55 | 20-09-2003 08:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Schrammen Met Verdriet .:SuPaHGuRl:. | 5 | 01-06-2003 17:47 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Psychologie |
ik wordt verscheurd door mn ouders.... help me.... heksje | 4 | 19-12-2001 13:54 |