Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2012, 18:44
Michaelvoetje
Michaelvoetje is offline
Ik heb heel veel kleren thuis liggen en dat komt omdat 1) ik heel graag shop en 2) omdat ik maar niet kan besluiten welke stijl ik nu eigenlijk wil doortrekken. Ik ben 20 nu, dus ik heb nog wat hoodies en baggy jeans liggen van vroeger, net als oversized t-shirts met allerhande sportmerken op maar die kleren ben ik niet meer van plan aan te doen

Dus zoek ik een stijl waar ik me goed bij voel maar hij moet wel aan wat eisen voldoen, door de week ben ik een gewone student dus zoek ik kleding die ik kan aandoen naar de unief, op café, filmpje kijken, ... maar geregeld moet ik ook les geven op een secundaire school aangezien ik studeer voor leerkracht. Dus zoek ik ook kleding die "gepast" is om voor een klas te staan.

Verder ben 1m72 dus vrij klein, weeg ik ca. 80 kg (een klein buikje dus), heb ik donker haar en donkere ogen, draag een zwarte Ray Ban-bril en ben ik blank, maar ook geen bleekscheet (Spaans bloed ).

Ideetjes?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2012, 20:51
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Dus wij, forummers die jou helemaal niet kennen, moeten voor jou gaan bepalen wat je kledingstijl moet worden?
Oud 09-12-2012, 21:08
Em.
Em. is offline
Veel uitproberen en kijken wat goed voelt? Verder hoef je natuurlijk niet elke dag dezelfde soort dingen aan. Je 'voor de klas staan'-stijl mag best anders zijn dan wat je verder in de week draagt. Ik wissel ook tussen dagen waarvan ik voor warmste en comfortabelste ga met vormloze dingen en platte schoenen, tegenover dagen waar ik duizend laagjes zo doe dat het precies past en met rokjes en hakken en weet ik het wat en dan is het nog voor dezelfde soort gelegenheden.
Oud 10-12-2012, 08:32
Verwijderd
Je bent 20 en je vraagt nog aan anderen wat je moet aantrekken? Doe ten eerste die kleren weg die je toch niet meer draagt, goede doelen springen een gat in de lucht zodat je tenminste overzicht krijgt van wat je nu werkelijk in je kast hebt liggen.
Ga dan eens naar winkel waar ze veel dingen verkopen die je leuk vindt en trek eens vanalles aan, neem eventueel iemand mee die een stijl heeft die je mooi vindt en die je advies kan geven. Combineer dingen, probeer ze uit. Wat je echt heel gaaf vindt, neem je mee. Zorg voor een aantal basisstukken die je altijd met iets anders kunt gebruiken. Een nette jeans, een blazer, een nette broek, een overhemd, nette t-shirts in verschillende kleuren.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 21:00
Sommerfugl
Sommerfugl is offline
Probeer veel uit, alleen zo kun je ontdekken waar je je goed bij voelt en wat je staat. En zoek inderdaad uit wat je niet meer draagt, er zijn zoveel mensen/goede doelen die je blij kunt maken met de kleding die bij jou in de kast ligt te verstoffen.
Oud 11-12-2012, 21:13
Verwijderd
Hmm ik kan dat echt niet bapalen,
wel leuk dat je van shoppen houd
Gewoon alles op je bed leggen, en kijken wat je mooi vind bij elkaar
zo kom je er wel uit
vraag anders, een kennis, vriend, vriendin, buur, weet ik wie,
om te vragen wij hij/zij/het mooi vind
succes ermee
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 09:50
igfy
igfy is offline
Als je veel kleding hebt die je nooit meer aantrekt kun je die beter wegdoen/weggeven. Zo heb je meer ruimte in je kast en zie je hoeveel kleding je eigenlijk echt hebt en draagt en wat je nog nodig hebt om het aan te vullen....
Oud 12-12-2012, 17:10
Verwijderd
doe de kleren aan waar jij je het prettigst in voelt.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2012, 15:03
Baseend
Baseend is offline
Trek een legging of wijde knierok of kilt aan.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 01:39
gentlemen
gentlemen is offline
Ik weet hoe dit voelt. Eerst je kleding kast uitruimen en dan naar de winkels en dan niet naar een winkel die zo standaard is maar naar een winkel die je niet zo snel zou binnenstappen. Daar een nieuw stel kleren halen. En dat langzaam aan uitbreiden
Reageren

Regels voor berichten