Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2012, 14:11
Geron
Geron is offline
Hoelang moet je een meisje kennen of hoe veel moet je tegen haar gepraat hebben om haar mee uit te kunnen vragen naar bijvoorbeeld de bioscoop?
Ik ben bang dat ik al te vroeg haar mee uitvraag en dat zij me afwijst.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2012, 14:27
Verwijderd
Dat verschilt per meisje.
Maar je bedoeld dus om meer dan een vriednschap te krijgen?
Ik vraag ook vriendinnen uit om naar de film te gaan.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2012, 14:41
Geron
Geron is offline
Ja ik heb een paar keertjes kort met haar gepraat maar ben wel echt stapel op haar en zou graag haar beter willen leren kennen maar ik zie haar maar 2 keer per week ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 11-11-2012, 14:48
Verwijderd
Spreek je haar wel eens via social media?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2012, 14:49
Verwijderd
5 minuten.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2012, 15:18
Geron
Geron is offline
Citaat:
Spreek je haar wel eens via social media?
Ik heb haar nog niet op social media toegevoegd misschien moet ik inderdaad dat eens overwegen maar ik hou niet zo van dat cybergedoe en zowiezo moet ik haar in de "echte wereld" vragen of ze een keer zin heeft om iets leuks te doen
Met citaat reageren
Oud 11-11-2012, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb haar nog niet op social media toegevoegd misschien moet ik inderdaad dat eens overwegen maar ik hou niet zo van dat cybergedoe en zowiezo moet ik haar in de "echte wereld" vragen of ze een keer zin heeft om iets leuks te doen
Tuurlijk.
Maar als je haar al maar 2x per week spreekt, helpt social media je wel.
Let er dan wel op dat je niet te veel op social media zit. Je moet in het echt namelijk betere gesprekken voeren. En wat je zelf zegt. Je kan beter haar persoonlijk vragen. Kan je ook lichamelijke reacties zien. Is ze heel blij enzo
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 11:15
bierkoning
bierkoning is offline
niet zo moeilijk over doen, en gewoon vragen. Er hangt geen speciale tijd aan. Als het goed voelt gewoon doen
Oud 13-11-2012, 11:30
Verwijderd
gewoon vragen. stel iets concreets voor. "heb je zin om zaterdag naar de nieuwe twilight/james bond/lord of the rings/etc. te gaan?". ga ook lekker wat met haar drinken, dan kun je met elkaar praten en leer je elkaar beter kennen . breng haar netjes thuis op de fiets, dan kun je nog meer met haar praten. en misschien een klein kusje bij de deur als ze haar fiets weg zet hihi

Succes!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 15:15
Verwijderd
Citaat:
gewoon vragen. stel iets concreets voor. "heb je zin om zaterdag naar de nieuwe james bond/lord of the rings/etc. te gaan?". ga ook lekker wat met haar drinken, dan kun je met elkaar praten en leer je elkaar beter kennen . breng haar netjes thuis op de fiets, dan kun je nog meer met haar praten. en misschien een klein kusje bij de deur als ze haar fiets weg zet hihi

Succes!
fixed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten