Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2012, 21:36
Verwijderd
ik ben snachts wel paar keer wakker geworden en als ik wakker word heb ik echt verschrikkelijke jeuk op me vingers en er tussen ... Weet wel waar het door komt en het gaat pas weg als je niet gaat jeuken... als je jeukt word het erger ... Maar goed weet iemand iets tegen de jeuk?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2013, 00:29
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Het zou schurft kunnen zijn.
Daar had een vriendin van mij last van en dit waren wel haar eerste symptomen :/
Met citaat reageren
Oud 01-01-2013, 00:46
Verwijderd
Ze weet al wat het is. Wat is het, Winter? Want dat maakt nogal verschil in wat je eraan kunt doen.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2013, 08:52
Hawahaai
Hawahaai is offline
Talkpoeder erop doen?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2013, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Het zou schurft kunnen zijn.
Daar had een vriendin van mij last van en dit waren wel haar eerste symptomen :/
ik weet wel wat het is maar vind het nogal raar hier te zeggen xd ... Maar als ik blijf jeuken word het erger en ben nu al sinds december bezig om het weg te krijgen
Met citaat reageren
Oud 01-01-2013, 10:44
Verwijderd
als je niet zegt wat het is, dan kunnen we ook geen goede adviezen geven. Ik kan je wel een advies gaan geven tegen schurft en je hebt het helemaal niet, dan kom je ook niet dichter bij huis.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2013, 10:45
Pluis
Pluis is offline
als het iets van eczeem is moet je er vaseline op smeren en er dan afblijven. Dat jeukt namelijk doordat je een droge huid krijgt.
Oud 01-01-2013, 13:19
Verwijderd
Citaat:
als het iets van eczeem is moet je er vaseline op smeren en er dan afblijven. Dat jeukt namelijk doordat je een droge huid krijgt.
Al gedaan werkt wel maar toch blijft jeuken
Met citaat reageren
Oud 01-01-2013, 14:05
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
ik weet wel wat het is maar vind het nogal raar hier te zeggen xd ...
Dan vraag je het aan je huisarts of je googled naar een oplossing, met de juiste zoekwoorden. Als je niet wilt vertellen wat de oorzaak is, kan niemand je gerichte tips geven.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2013, 18:56
Verwijderd
wij kennen jou verder niet, dus ik snap eigenlijk niet waar je moeilijk over doet
En net wat Hawahaai zegt, ga anders naar de huisarts, hij of zij kan je het beste medische advies geven.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 09:33
Verwijderd
Citaat:
wij kennen jou verder niet, dus ik snap eigenlijk niet waar je moeilijk over doet
En net wat Hawahaai zegt, ga anders naar de huisarts, hij of zij kan je het beste medische advies geven.
eczeem .. En de huisarts had me 6 jaa terug ofzo naar ziekehuis door verwezen dua ben daar aanta. Keren geweest .. Ze gaf mr van alles maar niks hiel tot het laataste wat ik kreeg toen ging het maar maar het komt sws wel elk jaar terug niet altijd erg maar nu dus wel .... Ik vraag me af wrm het niet voor altijd weg is
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 12:22
Verwijderd
Nou ja, als het spul wat zij je hebben gegeven al niet werkt, denk ik eigenlijk niet dat huis- tuin- en keukenmiddeltjes je wel verder gaan helpen!

Maar goed, over het algemeen schijnt het te helpen om de huid goed vet te houden (met vaseline enzo) omdat een droge huid meer jeukt, koud water doet het meestal erg goed, talkpoeder schijnt ook nog wel eens te helpen. Verder zo goed of slecht als het gaat het proberen te negeren!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 17:32
Pluis
Pluis is offline
eczeem behandel je alleen maar door te smeren smeren smeren, en dan ook echt wel 8 keer per dag of gewoon iedere keer als je er aan denkt vaseline op je handen smeren. Daarnaast als het op z'n ergst is heb je er vast hormoonzalf voor die je erop kunt smeren, gebruik dat tot je huid weer heel is, en daarna weer verder met vaseline.
Eczeem is gewoon dikke pech hebben als je het hebt, en je afvragen waarom het niet voor altijd weggaat is weinig zinvol. Kennelijk is jouw huid er gevoelig voor, niks aan te doen.
Oud 02-01-2013, 19:33
Balance
Balance is offline
Wat ik prettig vind als ik jeuk heb (door allergie) is Calendulam kinderemulsie.
Oud 02-01-2013, 22:20
Verwijderd
Citaat:
eczeem behandel je alleen maar door te smeren smeren smeren, en dan ook echt wel 8 keer per dag of gewoon iedere keer als je er aan denkt vaseline op je handen smeren. Daarnaast als het op z'n ergst is heb je er vast hormoonzalf voor die je erop kunt smeren, gebruik dat tot je huid weer heel is, en daarna weer verder met vaseline.
Eczeem is gewoon dikke pech hebben als je het hebt, en je afvragen waarom het niet voor altijd weggaat is weinig zinvol. Kennelijk is jouw huid er gevoelig voor, niks aan te doen.

het word al wat minder eindelijk .. gevoelig voor wat dan?

Laatst gewijzigd op 04-01-2013 om 11:07.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten