Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De juiste straf zou zijn dat TS en de andere 2 gezamelijk een werkstuk moeten maken om zo naast nadenken ook aan teambuilding te werken, maarja de jeugd is nogal kinderachtig tegenwoordig dus of dat zou helpen weet ik niet.
|
TS ik vind jou echt enorm triest. Dat jij gaat huilen omdat je een werkstuk moet maken over ..... en zij niet. JE HEBT GEWOON PECH! Gewoon dat werkstuk maken en als zij dat weer doet, professioneler op reageren. En niet als een domme gans ook gaan schelden want dan krijg je dit.
Ikzelf ben ook lang niet altijd braaf op school maar gewoon je straf maken. en inleveren. en bij het gesprek hierop terugkomen. en uiteindelijk win jij ![]() |
![]() |
|
Als je geen tijd hebt voor straf, moet je niet schelden!
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-11-2012 om 19:54. |
![]() |
||
Citaat:
Jeugd van tegenwoordig ![]()
|
Verwijderd
|
Gebrek aan tijd is bullshit, iedereen heeft 24 uur per dag en er zijn genoeg scholieren die het zwaarder hebben. Gewoon even niet forummen en je straf als een man ondergaan. Even een werkstukje schrijven, want het hoeft niet bijzonder goed te zijn en dan heb je wel weer genoeg geboet. Dit hele topic kost meer tijd dan wat je anders kwijt was geweest aan je werkstuk. De wijze les hieruit?
Niet lullen maar poetsen. En nou aan het werk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
vind het gewoon moeilijk te geloven dat al die schijnheiligjes hier nooit schelden, goed misschien lukt het je kanker te vermijden (mij dus niet altijd ondanks dat er ook bij mij naasten op een onprettig manier aan zijn komen te overlijden) maar dan heb je nog tiefus, of een scala aan andere scheldwoorden die dan geen ziekten zijn maar ook niet netjes.
En dan komt daarbij, zelfs al scheld je nu niet meer, tja hoe oud ben jij nu, en hoe oud de TS, als ik naar mijzelf kijk en mezelf vergelijk op mijn 15de/16de en nu (25) dan zie ik een groot verschil met name op het vlak van schelden en sociale beleefdheid. Alles bij elkaar genomen vind ik het niet heel vreemd dat iemand na uitgefoeterd te zijn zelf maar ook eens iets zegt wat niet hoort (en dan zeker catagorie middelbare), en dan vind ik de reacties in de topic een beetje overtrokken, zeker aangezien de leraar in die les blijkbaar alleen oog voor de reactie had en niet de aanleiding.
|
![]() |
Het enigste advies wat ik kan geven trek niks aan van ze.
Blijf jezelf en tel tot 10 want de pesters gaan vrijuit en jij wordt gestraft dus probeer het in te houden (terugschelden) En maak gewoon je werkstuk het is ook voor jezelf intressant. 6 hoofdstukken is vaak genoeg beetje door werken 1,5 uur werk. |
![]() |
|
![]() |
Heb werkstuk gemaakt, 1 uur werk.
Dat werkstuk was goed. Wat wel zielig is, is dat ze mijn ouders een hele mail heeft gestuurd, en gezegd dat er veel mee gescholden wordt, en dat ik gestrafd ben (andere niet) Een vd leerlingen uit mn klas is sinds 2 jaar genezen van kk, maar nu moet ik t mn ouders dus ook vertellen (die weten t nog niet). Wat zielig van haar, ik heb straf en de rest niet. Ook heb ik zogenaamd de conrector met markie nageroepen (hij heet mark) en dat heb ik helemaal niet gedaan (samen met een andere leering)? Pff wat een gezeur. Geen idee hoe ik dit moet gaan uitleggen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, uitleggen dat iemand naar je aan het schelden was en dat je het toen terug deed
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Klaarkomen bij pijpen droomkoningin | 63 | 26-06-2016 23:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Enquête overgewicht. LiekeMarloes | 62 | 07-10-2010 16:19 | |
Werk, Geld & Recht |
Straf op school timajax | 12 | 29-04-2006 14:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"De dokter weet het niet, dus het kan over gaan" T_ID | 37 | 30-09-2005 11:16 | |
Hoger straffen werkt wel. Verwijderd | 81 | 27-06-2004 20:12 | |
Pim Fortuyn: onomstreden omstreden Captain | 248 | 10-02-2002 15:57 |