Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2013, 18:52
melmo
melmo is offline
heey,

ik vroeg me af of iemand nog een leuk idee heeft voor mij en mijn vriend, om de spanning er een beetje in te houden.
Anaal hebben we wel paar keer geprobeerd, maar lukt niet echt, maar er zijn vast wel andere dingen.

Misschien weten jullie ook iets tegen het snel klaarkomen van mijn vriend?

alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 18:59
Verwijderd
Rollenspel. Lichte SM, met bijv. idee als om iets nieuws te doen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 19:15
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Citaat:
Rollenspel. Lichte SM, met bijv. idee als om iets nieuws te doen.
Ik zie je zo vaak advies geven, wat ik me altijd afvraag is hoe je erbij komt. Spreek je uit ervaring of heb je alles op internet gelezen?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 19:17
Verwijderd
Je hebt van die sexdices die je kan krijgen voor 3 euro of iets in die richting. Heb je 2 van die dobbelstenen die rol je dan komt er een lichaamsdeel uit en een actie. VB: Lik tepels

Denk je dat je je daarmee aardig kan vermaken
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 19:20
Verwijderd
Je bent 17, en je vriend heeft nog last van te snel klaarkomen. Klinkt niet alsof jullie al zo vreselijk ervaren zijn dat 'de spanning erin houden' nodig is.
Wat is er mis met gewoon seks, en wat standjes uitproberen?
Hoe komt het dat je er nu al op uitgekeken bent?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Ik zie je zo vaak advies geven, wat ik me altijd afvraag is hoe je erbij komt. Spreek je uit ervaring of heb je alles op internet gelezen?
Licht er aan. Soms kijk ik op het internet, of herinner me het van het internet. Op denk ik wat een redelijk antwoord zal kunnen zijn. Maar ook uit ervaring. Omdat heel weinig ervaring heb op gebied van seks, denk ik met behulp van kennis, soms ook internet een antwoord.
Dit geval was de bron geen internet

Maar is het onzin wat ik nu zeg?
Kan best zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 19:31
Verwijderd
Ik zou beginnen met de vraag waarom hij, jij of jullie het idee heeft, hebt of hebben dat de spanning 'erin gehouden' moet worden. Hoewel er niks mis is met alles proberen wat je leuk vindt is het een beetje raar om dat te doen uit een idee van 'want anders wordt het saai'. Een betere insteek voor nieuwe dingen proberen is 'want dat vinden we leuk'.

Als je echt het eerste bedoelt of daar misschien zelfs bang voor bent kan het dus verstandig zijn om te kijken naar waar dat vandaan komt. Dat lijkt me het belangrijkste.

Nouja, en vervolgens ga je gewoon kijken naar wat er allemaal bestaat en wat daarvan jullie leuk lijkt. Een makkelijke manier om dat te doen is om bijvoorbeeld deze checklist in te vullen. Daar vul je met z'n tweeën in wat jou wel iets lijkt, en daarna krijg je alleen de opties te zien die jullie allebei hebben aangevinkt.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 23:07
wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
lik de lolly
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 22:54
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Je hebt van die sexdices die je kan krijgen voor 3 euro of iets in die richting. Heb je 2 van die dobbelstenen die rol je dan komt er een lichaamsdeel uit en een actie. VB: Lik tepels

Denk je dat je je daarmee aardig kan vermaken
Die heb ik ook ja, tijd terug gratis gekregen.. Nog nooit wat mee gedaan. Misschien toch maar eens gaan doen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 22:28
melmo
melmo is offline
Ik heb het denk ik verkeerd geformuleerd...ik heb zelf inderdaad nog niet zoveel ervaring, mijn vriend is mijn eerste, ik niet voor hem, maar ik geloof niet dat dat heel veel verschil maakt.
maar goed, we zitten nu beetje in zo'n uitprobeer fase, alle standjes die we kunnen bedenken proberen we een paar keer. Nou zaten we laats dus te denken van wat heb je eigelijk nog over en we konden dus niks bedenken, dus ik dacht ik gooi het op het forum, met zo veel mensen moet er wel iets nieuws tussen zitten.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 23:08
Verwijderd
220!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 08:46
hookee
hookee is offline
Lijkt erop dat jullie er echt op uit zijn "te presteren", alles doen wat er maar als "opwindend" wordt beschouwd; jonge hondjes met snel resultaat.
Doe 't eens rustiger aan, neem veel meer de tijd en stop even (ga wat drinken of zo) als het te heet wordt, begin daarna gewoon opnieuw. De spanning zit 'm juist in het plagen, het rekken.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 11:06
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Lijkt erop dat jullie er echt op uit zijn "te presteren", alles doen wat er maar als "opwindend" wordt beschouwd; jonge hondjes met snel resultaat.
Doe 't eens rustiger aan, neem veel meer de tijd en stop even (ga wat drinken of zo) als het te heet wordt, begin daarna gewoon opnieuw. De spanning zit 'm juist in het plagen, het rekken.
Wil je dat mijn vriend uitleggen? Ik probeer 't al zo lang...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 15:52
melmo
melmo is offline
Citaat:
De spanning zit 'm juist in het plagen, het rekken.
ja dat heb ik mijn vriend ook al proberen uit te leggen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten