![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou beginnen met de vraag waarom hij, jij of jullie het idee heeft, hebt of hebben dat de spanning 'erin gehouden' moet worden. Hoewel er niks mis is met alles proberen wat je leuk vindt is het een beetje raar om dat te doen uit een idee van 'want anders wordt het saai'. Een betere insteek voor nieuwe dingen proberen is 'want dat vinden we leuk'.
Als je echt het eerste bedoelt of daar misschien zelfs bang voor bent kan het dus verstandig zijn om te kijken naar waar dat vandaan komt. Dat lijkt me het belangrijkste. Nouja, en vervolgens ga je gewoon kijken naar wat er allemaal bestaat en wat daarvan jullie leuk lijkt. Een makkelijke manier om dat te doen is om bijvoorbeeld deze checklist in te vullen. Daar vul je met z'n tweeën in wat jou wel iets lijkt, en daarna krijg je alleen de opties te zien die jullie allebei hebben aangevinkt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb het denk ik verkeerd geformuleerd...ik heb zelf inderdaad nog niet zoveel ervaring, mijn vriend is mijn eerste, ik niet voor hem, maar ik geloof niet dat dat heel veel verschil maakt.
maar goed, we zitten nu beetje in zo'n uitprobeer fase, alle standjes die we kunnen bedenken proberen we een paar keer. Nou zaten we laats dus te denken van wat heb je eigelijk nog over en we konden dus niks bedenken, dus ik dacht ik gooi het op het forum, met zo veel mensen moet er wel iets nieuws tussen zitten. |
![]() |
|
Lijkt erop dat jullie er echt op uit zijn "te presteren", alles doen wat er maar als "opwindend" wordt beschouwd; jonge hondjes met snel resultaat.
Doe 't eens rustiger aan, neem veel meer de tijd en stop even (ga wat drinken of zo) als het te heet wordt, begin daarna gewoon opnieuw. De spanning zit 'm juist in het plagen, het rekken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe houden jullie het spannend in bed? supergirl#1 | 19 | 28-05-2010 15:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Spel IV flyaway | 198 | 09-04-2010 20:43 | |
Seksualiteit |
De ‘Latin lover’ is de beste man in bed. De Duitser de slechtste supergirl#1 | 11 | 05-10-2009 10:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Één nacht in Berlijn Verwijderd | 0 | 09-06-2006 18:32 | |
Seksualiteit |
Hoe hou jij het spannend in bed AngelLena | 34 | 20-04-2005 17:41 | |
Seksualiteit |
Rare opvattingen over 1e keer in een relatie.. Dark Angel | 20 | 14-12-2003 13:53 |