Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Tja. Op facebook is eigenlijk altijd alles anders dan in het echt.
Zo heb ik met mijn vriend heel weinig gesprekken op facebook-chat, terwijl ik met anderen uren kan chatten over onzin . Het betekent eigenlijk niet zoveel omdat we als we bij elkaar zijn echt onafscheidelijk zijn. Je moet de sociale media niet zo serieus nemen. Hoe jullie communiceren als jullie elkaar in de ogen kunnen kijken zegt veel en veel meer.
||
Citaat:
Veel jongens, zeker op die leeftijd, denken dat ze een soort "niveau" hebben waar ze naar moeten leven. Dat hun vrienden ze anders niet meer aardig zouden vinden. Zit allemaal tussen de oren, maar daar kun je die jongens niet zo makkelijk van overtuigen. Blijf gewoon aardig tegen hem in het echt zoals Sneeuwwitje dus al zei ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Want als je het op je eigen profiel hebt geschreven en hij reageerde, lijkt het ook wel alsof hij aandacht van je wil. Maar je zult nooit helemaal snappen wat mensen bedoelen op het internet, dus negeer deze reactie maar. En zoals ik al eerder zei: stuur geen dingen meer naar hem en zorg dat je elkaar in het echte leven beter leert kennen.
||
![]() |
Citaat:
allemaal bedankt voor jullie reacties! x |
![]() |
|
Als ik het zo bekijk vind ie je waarschijnlijk wel leuk. Want wij jongens van 15 jaar doen van alle soorten rare dingen om contact te krijgen met het meisje dat we leuk vinden. Vooral als we wel willen praten maar geen idee hebben wat we moeten zeggen. Klinkt misschien dom, en is waarschijnlijk ook dom maar het is wel zo. Dus eigenlijk niks om je veel zorgen over te maken
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vind die ene docent mij leuk? Rynnn | 19 | 11-01-2016 19:40 | |
Liefde & Relatie |