Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2013, 17:17
WeAreOne
WeAreOne is offline
Hallo allemaal!
ik heb een klein probleempje. Ik vind een jongen uit mijn klas nu al een half jaar echt leuk. Ik dacht dat hij ook iets voor mij voelde want hij kwam wel altijd extra in mijn buurt en hij is heel aardig tegen mij. Maar laatst zette ik eens iets op Facebook en reageerde hij heel lullig.. iets van stop er maar mee. Niemand liked jou status.. zoiets zei hij. Wat moet ik nou geloven? help me aub
xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2013, 19:41
Stynieke
Stynieke is offline
Hmm ben je zeker dat hij serieus was? Jongens kunnen nu eenmaal dom gedragen terwijl het eigenlijk als grapje bedoelt was (hehe, jup z o ben ik xd)

kan je wat meer informatie over dat gesprek hier zetten? sinds ik de context niet meteen weet..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 19:49
Verwijderd
Hoe gaan jullie normaal met elkaar om ja? Hoeveel zie je hem, hoeveel spreek je hem? Met de informatie die hier nu staat zou ik zeggen: hij vindt je niet leuk en is zelfs lomp bot tegen je (al dan niet terecht). Zelfs al was het iets wat hij eenmalig eruit flapt, dan nog vindt ie je niet echt leuk.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 05:30
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Wat heb je op facebook gezet??
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 07:59
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
Hoe gaan jullie normaal met elkaar om ja? Hoeveel zie je hem, hoeveel spreek je hem? Met de informatie die hier nu staat zou ik zeggen: hij vindt je niet leuk en is zelfs lomp bot tegen je (al dan niet terecht). Zelfs al was het iets wat hij eenmalig eruit flapt, dan nog vindt ie je niet echt leuk.
+

Is het misschien omdat hij zich schaamt? (we weten ook namelijk niet hoe oud je bent) maar dit kan ook een probleem zijn, iemand die jong is en zich schaamt voor vrienden om een vriendin te hebben (maar een suggestie hoor)
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 08:39
Naimin
Naimin is offline
.. Je kan het ook gewoon vragen
Oud 15-01-2013, 10:18
bloodyb
bloodyb is offline
Meisjes plagen=kusjes vragen?
Oud 15-01-2013, 10:25
Verwijderd
Dat is dan van de categorie 'dom blondje' of 'kijk niet zo boos, je bent leuker als je lacht', niet van de categorie 'hou je sneue waffel'.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 15:07
WeAreOne
WeAreOne is offline
Citaat:
Hee, we zien elkaar elke dag op school en we praten best veel onder de les en in tussenuren met elkaar. Hij maakt heel vaak grappen en is heel aardig. Ik ben trouwens 15 jaar..
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 15:08
WeAreOne
WeAreOne is offline
Citaat:
Wat heb je op facebook gezet??
Ik heb alleen wat geschreven over mijn dag.. Niets bijzonders
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 16:51
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Tja. Op facebook is eigenlijk altijd alles anders dan in het echt.
Zo heb ik met mijn vriend heel weinig gesprekken op facebook-chat, terwijl ik met anderen uren kan chatten over onzin . Het betekent eigenlijk niet zoveel omdat we als we bij elkaar zijn echt onafscheidelijk zijn.
Je moet de sociale media niet zo serieus nemen. Hoe jullie communiceren als jullie elkaar in de ogen kunnen kijken zegt veel en veel meer.
Oud 15-01-2013, 17:37
Verwijderd
Het gaat inderdaad om het echte leven, maar wil hij dan stoer doen online en ben jij daar de dupe van? Dit is op geen enkele manier charmant en gewoon een onaardig verlengstuk van je dagelijks geklets. Neem het gewoon mee in wat je van hém vindt.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 17:55
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Misschien is het gewoon een idioot op het internet. Mede omdat iedereen het kan lezen zou het inderdaad als 'niet stoer' gezien kunnen worden.
Houd het leuk samen in het echt, en post geen dingen meer op zijn wall.
Oud 16-01-2013, 10:23
WeAreOne
WeAreOne is offline
hallo allemaal!
er is weer iets gebeurd hoor. Ik zette iets op fb, en hij reageerde weer zovan; niemand reageert. hou er nou eens mee op. Toen werd ik best boos en vroeg aan hem waarom hij zo reageerde. Hij zei: ja ik had niets te doen.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 10:37
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Misschien is het gewoon een idioot op het internet. Mede omdat iedereen het kan lezen zou het inderdaad als 'niet stoer' gezien kunnen worden.
Houd het leuk samen in het echt, en post geen dingen meer op zijn wall.
Dit.

Veel jongens, zeker op die leeftijd, denken dat ze een soort "niveau" hebben waar ze naar moeten leven. Dat hun vrienden ze anders niet meer aardig zouden vinden. Zit allemaal tussen de oren, maar daar kun je die jongens niet zo makkelijk van overtuigen. Blijf gewoon aardig tegen hem in het echt zoals Sneeuwwitje dus al zei
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 11:35
Verwijderd
Citaat:
hallo allemaal!
er is weer iets gebeurd hoor. Ik zette iets op fb, en hij reageerde weer zovan; niemand reageert. hou er nou eens mee op. Toen werd ik best boos en vroeg aan hem waarom hij zo reageerde. Hij zei: ja ik had niets te doen.
Zoals de rest al zegt: doe niet zoveel online en heb het leuk met hem IRL. Maar ook al verveelt ie zich, ook al doen meerdere jongens het, wat dan ook, hij gedraagt zich kut en je moet je afvragen of je zo iemand wel wil. Zoveel is het niet gevraagd van iemand om geen kutopmerkingen te maken online. Mag je best verwachten van een vriendje, dus wellicht is hij niet geschikt als potentieel vriendje.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 11:38
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
hallo allemaal!
Hmm. Was het op zijn profiel of op je eigen profiel? Vreemd.
Want als je het op je eigen profiel hebt geschreven en hij reageerde, lijkt het ook wel alsof hij aandacht van je wil. Maar je zult nooit helemaal snappen wat mensen bedoelen op het internet, dus negeer deze reactie maar. En zoals ik al eerder zei: stuur geen dingen meer naar hem en zorg dat je elkaar in het echte leven beter leert kennen.
Oud 16-01-2013, 12:02
WeAreOne
WeAreOne is offline
Citaat:
Hmm. Was het op zijn profiel of op je eigen profiel? Vreemd.
Want als je het op je eigen profiel hebt geschreven en hij reageerde, lijkt het ook wel alsof hij aandacht van je wil. Maar je zult nooit helemaal snappen wat mensen bedoelen op het internet, dus negeer deze reactie maar. En zoals ik al eerder zei: stuur geen dingen meer naar hem en zorg dat je elkaar in het echte leven beter leert kennen.
ja het was inderdaad op mijn profiel. Naja ik negeer zijn reacties nu gewoon op facebook etc. en zal me meer gaan richten op het beter leren kennen.

allemaal bedankt voor jullie reacties!
x
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 13:17
Vowel
Vowel is offline
Ik zou hem niet eens meer beter wíllen leren kennen als ik jou was..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 22:00
Mati
Mati is offline
Als ik het zo bekijk vind ie je waarschijnlijk wel leuk. Want wij jongens van 15 jaar doen van alle soorten rare dingen om contact te krijgen met het meisje dat we leuk vinden. Vooral als we wel willen praten maar geen idee hebben wat we moeten zeggen. Klinkt misschien dom, en is waarschijnlijk ook dom maar het is wel zo. Dus eigenlijk niks om je veel zorgen over te maken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten