Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2013, 11:30
boss?
boss? is offline
(ik leen ff het account van mijn broer)
er is een jongen bij mij op school en hij is zooo raar!
te beginnen bij zijn ogen... de ene dag heeft hij verschrikkelijke wallen en de andere dag niet...
als hij binnen in de klas ofzo is heeft hij groenblauwe ogen maar als hij buiten is heeft hij oppeens fel lichtbauwe ogen!!!

hij is heel stil in de klas en zecht alleen wat als hem wat word gevraagd terwijl hij als hij bij zijn vrienden zit eigelijk een beetje de baas van dat groepje is!!!

hij heeft op school dan ook maar 7 vrienden ofzo en die volgen hem overal,

maar ik heb hem wel eens in de stad met een groep van 16 mensen gezien!! en iedereen praatte met hem...

wat ik niet begreip is dat er op school en in de klas heel veel meiden en jongens zitten waarmee hij het heel goed zou kunnen vinden maar waarom doet hij dat dan niet!!??
ook snap ik niet waarom (als ie zo populair is enzo) zo stil is!!!???

en hij is echt heel knap enzo maar hoe kan dat met die ogen!!??

(ik ben trwns verliefd op hem en ik dacht miss kunnen jullie me helpen door dit uit te leggen????)

alvast bedanktXxx
Oud 16-01-2013, 11:45
Verwijderd
Wat begrijp je er niet aan? 'Maar' 7 vrienden is niet zo gek hoor, als je kijkt naar échte vrienden hebben de meeste mensen er maar zoveel. Mensen waar je echt op kunt bouwen. En blijkbaar klikt ie niet zo met andere mensen? Of wil hij gewoon niet nog meer mensen om zich heen hebben. Ogen kunnen er ook anders uitzien bij ander licht.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 11:48
boss?
boss? is offline
okee, maar kijk, hij zou op alle vakken naar het gymnasium kunnen behalfe wiskunde maar hij zit bij die 7 jongen die duidelijk dommer dan hij zijn
Oud 16-01-2013, 12:39
Naimin
Naimin is offline
Vriendschap hoeft niet gebouwd te zijn op intelligentie, dat slaat eerlijk gezegd helemaal nergens op. Als je het goed met mensen kan vinden, het is gezellig en ze zijn een juiste fundering, dan is er toch niets mis mee?

Misschien kan je volgens jouw beeld alleen vrienden worden met mensen die even slim (of dom) zijn als jij, maar dat is zeker niet het geval!
Oud 16-01-2013, 13:05
Guarnere
Guarnere is offline
Als je alleen vrienden kunt zijn met mensen die even slim zijn als jij moet ik mijn relatie met mijn vriend toch maar eens gaan heroverwegen...

Waarom is het gek dat hij zo stil is in de klas? Als daar niemand is waar hij mee omgaat, wat heeft ie daar dan te melden? Ik heb op de middelbare ook 3 jaar in een klas gezeten waar ik eigenlijk met niemand omging. Toen was ik buiten de klas ook totaal anders, omdat ik dan bij mensen was die ik vertrouwde en waar ik goed mee kon praten.

Wat betreft zijn ogen: dat zou misschien met de verlichting te maken kunnen hebben, al gebeurd dit normaal alleen door zonlicht voor zover ik weet en niet van het ene op het andere moment. Heb ook wel eens gehoord van mensen die andere oogkleuren krijgen als ze in een andere stemming zijn, maar hoeveel daarvan waar is weet ik niet.

En tot slot, dat je verliefd op hem bent.. Volgens mij voel je je vooral aangetrokken door zijn mysterieuze gedrag i.c.m. zijn uiterlijk. Ik krijg niet de indruk dat je hem echt goed kent?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 13:31
Verwijderd
Vraag t aan hem.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 13:59
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik was ook heel stil in de klas, en had buiten mijn klas veel vrienden waar ik heel spontaan mee was.
Dat was simpelweg omdat ik de mensen in mijn klas saai vond en me niet echt uitgedaagd voelde bij hen. Bovendien was school ook gewoon slaapverwekkend.

Hij is waarschijnlijk gewoon een introverte jongen, wat betekent dat hij met zijn gedachten vooral in zijn hoofd zit, en dat hij zijn energie oplaadt wanneer hij alleen is. Extroverte mensen uiten veel meer hun gevoelens/gedachten op een manier die zichtbaar zjn, en die krijgen vaak energie als ze zich onder de mensen bevinden.
Het betekent niet dat als je introvert bent verlegen bent, je kunt heel veel vrienden hebben maar over het algemeen ben je wat rustiger. Net zo goed als dat een extrovert ontzettend verlegen kan zijn.

Ik heb ook genoeg vrienden die slimmer zijn dan ik, en genoeg vrienden die dommer zijn dan ik. Nou en? Het gaat om de persoonlijkheid, en of je een beetje op dezelfde lijn zit qua meningen.

Hopelijk begrijp je het wat beter

Laatst gewijzigd op 16-01-2013 om 15:02. Reden: spelfouten.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 14:23
Verwijderd
hij is een vampier
Met citaat reageren
Oud 24-01-2013, 15:15
viLimi
viLimi is offline
Citaat:
(ik leen ff het account van mijn broer)
er is een jongen bij mij op school en hij is zooo raar!
te beginnen bij zijn ogen... de ene dag heeft hij verschrikkelijke wallen en de andere dag niet...
als hij binnen in de klas ofzo is heeft hij groenblauwe ogen maar als hij buiten is heeft hij oppeens fel lichtbauwe ogen!!!

hij is heel stil in de klas en zecht alleen wat als hem wat word gevraagd terwijl hij als hij bij zijn vrienden zit eigelijk een beetje de baas van dat groepje is!!!

hij heeft op school dan ook maar 7 vrienden ofzo en die volgen hem overal,

maar ik heb hem wel eens in de stad met een groep van 16 mensen gezien!! en iedereen praatte met hem...

wat ik niet begreip is dat er op school en in de klas heel veel meiden en jongens zitten waarmee hij het heel goed zou kunnen vinden maar waarom doet hij dat dan niet!!??
ook snap ik niet waarom (als ie zo populair is enzo) zo stil is!!!???

en hij is echt heel knap enzo maar hoe kan dat met die ogen!!??

(ik ben trwns verliefd op hem en ik dacht miss kunnen jullie me helpen door dit uit te leggen????)

alvast bedanktXxx
Ik voel me aangesproken ;o
Welke school ^
Met citaat reageren
Oud 24-01-2013, 16:02
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
Ik voel me aangesproken ;o
Welke school ^
Ik voel me ook aangesproken
Misschien dat hij toch zo vreemd nog niet is? Ik heb ook een erg stil karakter en praat toch genoeg met vrienden. Zeven vrienden vind je weinig? Ga voor jezelf eens na wie hier eigenlijk de vreemdste is... IK vind dat namelijk genoeg, ga nog wel met anderen om maar kan niet met iedereen vrienden zijn he
Met citaat reageren
Oud 24-01-2013, 18:46
viLimi
viLimi is offline
Citaat:
Ik voel me ook aangesproken
Misschien dat hij toch zo vreemd nog niet is? Ik heb ook een erg stil karakter en praat toch genoeg met vrienden. Zeven vrienden vind je weinig? Ga voor jezelf eens na wie hier eigenlijk de vreemdste is... IK vind dat namelijk genoeg, ga nog wel met anderen om maar kan niet met iedereen vrienden zijn he
Ik begrijp wat je probeert te zeggen

"wat ik niet begreip is dat er op school en in de klas heel veel meiden en jongens zitten waarmee hij het heel goed zou kunnen vinden maar waarom doet hij dat dan niet!!??
ook snap ik niet waarom (als ie zo populair is enzo) zo stil is!!!???"

Hoezo is hij populair als hij maar 7 vrienden heeft ehh ;o
Met citaat reageren
Oud 25-01-2013, 09:44
Verwijderd
Misschien komt het door het licht .. dat zijn ogen eerst blauwgroen zijn en buiten fel of het lijkt gwn zo .. vraagt het hem gewoon
Met citaat reageren
Oud 25-01-2013, 18:06
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
Misschien komt het door het licht .. dat zijn ogen eerst blauwgroen zijn en buiten fel of het lijkt gwn zo .. vraagt het hem gewoon
Geen slecht idee, weet je iets van zijn ogen heb je contact en misschien...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2013, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Geen slecht idee, weet je iets van zijn ogen heb je contact en misschien...
Hoezo ?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2013, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Hoezo zou ik contact hebben met hem ?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 10:08
Heer Wil
Heer Wil is offline
Als je het hem gewoon vraagt geeft hij misschien wel het antwoord over zijn ogen dat ze zocht, bovendien kan er een gesprek uit voortkomen waardoor ze contact heeft met hem, probleem opgelost. Wat valt daar niet aan te begrijpen?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 20:51
boss?
boss? is offline
Hey iedereen heel veel bedankt voor de hulp ik heb hem alles gevraagd en hij zei dit: ik ben genaaid bij de Cito toets vanwege rekenen op alles mocht ik naar gymnasium alleen op rekenen niet .ik zit alleen bij de mensen die hetzelfde probleem hebben of gewoon aardig zijn en niet begrepen worden door de rest... ( best raar) hij zei ook
Dat die groep mensen waren van zijn oude school en buurt waren. En hij heeft een rare oogziekte ... Maar dankzei jullie advies heb ik verkering met hem en hij is geweldig!!!
Oud 27-01-2013, 09:09
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ik begrijp wat je probeert te zeggen

"wat ik niet begreip is dat er op school en in de klas heel veel meiden en jongens zitten waarmee hij het heel goed zou kunnen vinden maar waarom doet hij dat dan niet!!??
ook snap ik niet waarom (als ie zo populair is enzo) zo stil is!!!???"

Hoezo is hij populair als hij maar 7 vrienden heeft ehh ;o
Want als je populair bent, heb je veel vrienden? Dat veel mensen graag met je om willen gaan, zijn nou niet de mensen die je 'vrienden' kunt noemen..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten