Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Misschien dat hij toch zo vreemd nog niet is? Ik heb ook een erg stil karakter en praat toch genoeg met vrienden. Zeven vrienden vind je weinig? Ga voor jezelf eens na wie hier eigenlijk de vreemdste is... IK vind dat namelijk genoeg, ga nog wel met anderen om maar kan niet met iedereen vrienden zijn he |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() "wat ik niet begreip is dat er op school en in de klas heel veel meiden en jongens zitten waarmee hij het heel goed zou kunnen vinden maar waarom doet hij dat dan niet!!?? ook snap ik niet waarom (als ie zo populair is enzo) zo stil is!!!???" Hoezo is hij populair als hij maar 7 vrienden heeft ehh ;o |
![]() |
|
![]() |
Hey iedereen heel veel bedankt voor de hulp ik heb hem alles gevraagd en hij zei dit: ik ben genaaid bij de Cito toets vanwege rekenen op alles mocht ik naar gymnasium alleen op rekenen niet .ik zit alleen bij de mensen die hetzelfde probleem hebben of gewoon aardig zijn en niet begrepen worden door de rest... ( best raar) hij zei ook
Dat die groep mensen waren van zijn oude school en buurt waren. En hij heeft een rare oogziekte ... Maar dankzei jullie advies heb ik verkering met hem en hij is geweldig!!!
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Veel leeswerk; groot dilemma help me. Dilemmma | 8 | 14-04-2011 20:31 | |
Werk, Geld & Recht |
Wie helpt me.. Rukkels | 10 | 22-11-2004 15:20 | |
Liefde & Relatie |
Problemen met m'n vriend anoniem123 | 41 | 27-10-2004 20:17 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Dilemma!! help me out!!! FIRSTLADY | 3 | 08-12-2002 11:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Help me /\/ | 26 | 14-10-2002 10:11 |