Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb er niks tegen, maar ik krijg wel even een *ieuw* gevoel als ze langs komen lopen. NEt als bij al te mannelijke lesbiennes.
Waar ik óók niets tegen heb, het is gewoon denk ik meer het gevoel dat ik in de war raak. ofzo xSpit
|
![]() |
ik heb niks tegen homoseksuele mensen, maar mensen die zich verkleden als een vrouw of een man...
Echt daar krijg ik de kriebels van.. ik kan er gewoon niet tegen, ik krijg er kippevel van op mn rug, ga kokhalsen bij het idee, echt serieus. Niet dat die mensen niet aardig kunnen zijn, maar bij het idee dat er onder elke vrouw een "piemeltje" kan hangen vind ik walgelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als een vrouw zich zo kan kleden en gedragen dat het een moie man lijk vind ik dat best tof. Als het een mooie vrouw is vind ik het wel jammer. Mar het is hun eigen keus, zolang e het maar goed doen sta ik er helemaal achter. Zo niet vind ik het zonde, maarja, gevoel zal voor die mensen ook wel een rol spelen neem ik aan.
|
had er inderdaad nooit echt van gehoord.
ik zou het schattig vinden als er geowon beetje gespeeld werd met androgyniteit. niet als ze foute mannen worden. en meestal vind ik gezichtshaar sowieso niet leuk. ook niet bij echte mannen. dus dit is beetje jammer. ik vind het zeg maar zonde
||
Citaat:
androgyniteit kun je zelf maken hermafrodiet zit in je genen ben je hermafrodiet hoef je dr niet eens perse tweeslachtig uit te zien. (ok ik bluf. maar toch denk ik dat het zo zit)
||
Citaat:
Damn ik vergeet alles.. Maar dat niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Dat is heel leuk, maar het is niet de bedoeling om topics van 10 jaar oud te gaan uppen voor 1 linkje.
Ik zal 't topic nog even open laten. Misschien is het al wat normalvr geworden en denken mensen positiever of drag kings.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Fantasie over shemales Otto-Jan | 15 | 05-08-2013 17:42 | |
De Kantine |
The Last Amethyst Desaaiver #643 Verwijderd | 503 | 06-07-2009 21:16 | |
Lifestyle |
Haute couture Carpe Diem | 42 | 04-03-2007 18:31 | |
Lifestyle |