Advertentie | |
|
![]() |
||
OMDAT JE NIET LUISTERT
Christ. Zoek het dan ook lekker zelf uit. Er kunnen niet "maar" 10 users op. Als je de demo op hun site gebruikt (en dus niet de software downloadt zoals ik je al 50 keer heb verteld) dan kunnen er inderdaad maar 10 gebruikers op, omdat dat op hun server is en niet een eigen chatbox zoals jij wilt. Als je de software downloadt HIER dan heb je alle mogelijkheden, functionaliteiten en mensen die je maar wilt. Het ENIGE verschil met de betaalde versie is dat je bij de gratis versie geen source code van de java en Flash socket krijgt, maar die heb je ook NIET nodig. Niet. Totaal niet. Het zegt het zelfs letterlijk op de website: Citaat:
Ik heb de software zelf jaren gebruikt, ik was beta tester en een hoop functionaliteiten en bugfixes zijn er door mij bijgekomen. Ik zeg dingen niet zomaar, ik zeg het omdat ik er wat vanaf weet. Als je nou eens zou stoppen met denken dat je het beter weet, gewoon naar mensen luistert die je advies geven en daadwerkelijk zou proberen die software te downloaden, dan zou je heel snel merken dat we gelijk hebben, in plaats van nog 10 topics erover te maken.
||
Citaat:
Had voor hem, binnen een paar seconden, een chatkanaal op een irc-server gemaakt en een stukje html-code voor een webbased irc-client om op zijn site te embedden. (beschreven in mijn vorige posts in zijn eerdere topics over dit onderwerp)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
data website uitlezen uit database/tekstbestandjes Verwijderd | 9 | 20-01-2009 09:14 | |
Software & Hardware |
[html]Link in ander frame en link probleem Verwijderd | 2 | 24-01-2005 08:08 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Verpest Verwijderd | 18 | 14-12-2002 14:24 | |
Software & Hardware |
[HTML/Frontpage] linken naar een frame op m'n site Roos | 3 | 08-09-2002 12:42 | |
Software & Hardware |
HTML vraagje ... Ilsch | 5 | 10-02-2002 19:59 | |
Software & Hardware |
HTML pagina's samenvatten? JWO | 3 | 08-11-2001 19:10 |