Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2013, 20:59
loveyou123
loveyou123 is offline
hoi allemaal,
ik heb sinds een weekje iedere avond heel erge last van misselijkheid, maaar ik hoef niet te kotsen. ik heb dan meestal ook hoofdpijn. heeft iemand enig idee hoe dit komt?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2013, 22:15
Elin3
Elin3 is offline
Dit zou (omdat het 's avonds is) veroorzaakt kunnen worden door moeheid. Draag je een bril/ lenzen of heb je problemen met zien? Dit kan namelijk (bij verkeerde sterkte) voor veel moeheid, hoofdpijn en zelfs misselijkheid zorgen.
Oud 05-03-2013, 22:50
Verwijderd
tanden poetsen of sterke kaugom eten kan de misselijkheid wegnemen.

daarnaast als het lang aanhoud, neem contact op met je huisarts
Met citaat reageren
Oud 05-03-2013, 22:57
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Wat Elin3 zegt is inderdaad waar. Als je ogen slechter worden kun je daar hoofdpijn van krijgen en inderdaad zelfs misselijk. Is er verder iets veranderd in je patroon qua doen, laten, eten, vakantie, weetikhet?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2013, 08:35
loveyou123
loveyou123 is offline
ik doe gewoon alles wat ik normaal ook doe... mijn ogen zijn prima ik heb geen bril of lenzen. ik heb het sinds een week en ik weeet het gewoon niet waardoor het komt ik heb wel een gebroken ruggenwervel heeft het daar mee te maken?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2013, 09:00
Verwijderd
Gebruik je pijnstillers voor die gebroken wervel?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2013, 09:04
loveyou123
loveyou123 is offline
nee nu niet meer, ik heb ze niet meer nodig maar sinds kort doet het wel weer meer pijn..
Met citaat reageren
Oud 08-03-2013, 02:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ben je recentelijk (weer) begonnen met de pil, of ben je van pil veranderd? Ik had met mijn eerste pil namelijk hoofdpijn en was ook elke dag misselijk, daar doet dit mij een beetje aan denken. Verder had ik ook last van alle andere bijwerkingen, dus was het niet zo moeilijk om dat dan aan de pil te linken, maar een vriendin van me is ook een tijd 's avonds misselijk geweest zonder die link te leggen.

Ik zou eens naar de huisarts gaan, misschien heeft die er wel een hele logische verklaring voor (of kan hij/zij die vinden).
Oud 08-03-2013, 20:23
loveyou123
loveyou123 is offline
ik ben sinds een paar maanden aan de pil maar heb geen last gehad van de bijwerkingen...zou dat nou zoveel maanden nog kunnen? last hebben van de bijwerkingen?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2013, 21:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Volgens mij kan je op elk moment last krijgen van bijwerkingen. Ik heb een tijd microgynon geslikt en eerst had ik nergens last van en op een gegeven moment was ik elke keer misselijk met overgeven en diarree aan het begin van een nieuwe strip. Slik nu al jaren Yasmin en krijg nu telkens donkere afscheiding/doorbraakbloeding in het midden van m'n strip.

Note to myself om binnenkort toch maar eens langs de huisarts te gaan want ik ben het wel een beetje zat en vind het zo'n onzinargument dat het geen zin zou hebben om te switchen.

Regels voor berichten