Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2013, 09:07
maximekeee
maximekeee is offline
Beste

Wij ziteen al met het probleem(hierboven beschreven) gedurende een jaar nu. Als ik haar vinger/ bef , lukt het altijd wel, iemand enig idee wat het probleem is/ wat we eraan kunnen doen. Ik zal al even opsommen wat niet mis is:
ja we voelen ons perfect naakt bj elkaar
ja ze is nat genoeg
ja mijn penis is zeker groot genoeg
dat zal het zowat zijn.

Alvast bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 10:29
bloodyb
bloodyb is offline
Mss wordt haar clitoris niet genoeg gestimuleerd bij het neuken.
Oud 15-03-2013, 10:31
Verwijderd
Vingeren en beffen is ook seks. Wat jij bedoelt is dat ze niet klaarkomt van penetratie, en dat is iets waar heel veel meisjes niet van klaarkomen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 12:36
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Wees blij datze klaarkomt door vingeren of beffen, heel veel meiden kunnen dit nieteens bij hun vriendje..
En langgg niet iedereen kan vaginaal klaarkomen
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 17:07
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Vingeren en beffen is ook seks. Wat jij bedoelt is dat ze niet klaarkomt van penetratie, en dat is iets waar heel veel meisjes niet van klaarkomen.
Citaat:
Wees blij datze klaarkomt door vingeren of beffen, heel veel meiden kunnen dit nieteens bij hun vriendje..
En langgg niet iedereen kan vaginaal klaarkomen
Dit is inderdaad waar, vele meisjes kunnen niet klaarkomen dmv seks zelf. Die moeten het juist hebben van het voorspel en orale/met de handen spel
Oud 15-03-2013, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Dit is inderdaad waar, vele meisjes kunnen niet klaarkomen dmv seks zelf. Die moeten het juist hebben van het voorspel en orale/met de handen spel
Waarom is het denkbeeld dat 'seks' gelijkstaat aan 'een pik in je kut' toch zo hardnekkig? Orale seks is ook seks. Handwerk is seks. Alles wat je samen met iemand anders doet waarbij minstens één iemand geil wordt en eventueel klaarkomt is een vorm van seks.

Of blijven lesbiennes soms eeuwig maagd volgens jullie?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 21:19
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ze bedoelden neuken denkik..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 22:54
bloodyb
bloodyb is offline
Ik wil ook niet niet beweren dat alleen neuken "echte" seks is, vingeren en beffen zijn dat natuurlijk ook. Maar er zijn toch vrouwen die alleen een orgasme krijgen als de clitoris wordt gestimuleerd? Dan is het heel goed mogelijk dat ze van alleenneuken niet kan klaarkomen.
Oud 16-03-2013, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Ze bedoelden neuken denkik..
Dan moeten ze dat zeggen.

Citaat:
Ik wil ook niet niet beweren dat alleen neuken "echte" seks is, vingeren en beffen zijn dat natuurlijk ook. Maar er zijn toch vrouwen die alleen een orgasme krijgen als de clitoris wordt gestimuleerd? Dan is het heel goed mogelijk dat ze van alleenneuken niet kan klaarkomen.
Ja, dat ontken ik ook niet, hoor. Ik viel vooral over de verwoording. Tussen 'mijn vriendin komt niet klaar van penetratie' en 'mijn vriendin komt niet klaar van seks' zit een wereld van verschil, je kunt de twee niet zomaar aan elkaar gelijkstellen. Daar komt onduidelijkheid van, teleurstelling, miscommunicaties, scheve verwachtingen, onzekerheid over prestaties, mensen die hun voorkeuren niet laten merken (het is immers geen Echte Seks™, dus irrelevant), etc.

Dit nog los van dat 'insert tab A into slot B'-seks erg beperkend is. Niet als handeling, maar wel als algemene definitie van seks. Maar dat is de activiste in mij die dat vindt, dus daar hoeven jullie het niet per se mee eens te zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 06:44
Vowel
Vowel is offline
Eens met Para (natuurlijk. ).

@TS: Je vriendin komt wel klaar tijdens de seks, gewoon niet van het neuken. Daar is niets vreemds aan en het is ook helemaal niet erg. Natuurlijk kan ze het jammer vinden (hoewel ik er zelf nooit een probleem mee heb gehad; geneukt worden is lekker, ook zonder orgasme), maar het betekent niet dat jullie iets verkeerd doen of dat zij zich niet comfortabel voelt.

Wellicht hebben jullie gewoon een scheef beeld van hoe seks moet zijn? Neuken is daar, zoals Para zegt, maar een onderdeel van en het belangrijkste is dat je ervan geniet - en dat kan heel goed zonder orgasme. Misschien moet je je vriendin eens uitleggen dat het helemaal niet vreemd is, en ook helemaal niet nodig. Ik vraag me daarbij ook af hoe zij (en jij!) erbij komt dat er 'iets mis is' omdat ze niet klaarkomt van neuken, want volgens mij is het wel algemeen bekend dat er veel vrouwen zijn die dat niet (makkelijk) kunnen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 07:15
maximekeee
maximekeee is offline
Ja uiteraard is er een algemeen beeld dat vrouwen tijdens de penetratie niet zo gemakkelijk klaarkomen, akkoord. Maar of dat dan ineens normaal is vind ik zelf een beetje een vreemde assumptie. Inderdaad voor iedereen die me verkeerd begrepen heeft, bedoelde ik uiteraard penetratie. Ja oke bedankt, ja ik had om één of andere rare reden inderdaad het beeld dat het hoogtepunt was dat je beide klaarkwam van penetratie, want nu is het zo "om de beurt" en als je dan zelf klaargekomen ben je al veel rapper geneigd om bv te gaan slapen of iets anders te willen doen, en dat is niet echt leuk voor de partner die nog niet is klaargekomen, achja alvast bedankt allemaal!!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 08:15
Verwijderd
Nouja, het is toch ook niet zo dat omdat zij iets willen dat niet elke vrouw kan, ze het ook maar niet meer moeten proberen of zelfs dat hij maar eens aan zijn vriendin moet uitleggen dat het helemaal niet nodig is dat ze klaarkomt! Laat ze even lekker zelf bepalen wat ze wel of niet nodig vinden tijdens hun seks?

Als jullie graag willen dat ze klaarkomt tijdens het neuken, probeer dan eens om haar te vingeren tijdens het neuken of dat zij zichzelf vingert. Ook zijn er standjes waarin de clitoris meer stimulatie van jouw schaambeen krijgt dan bij andere, welke dat precies zijn verschilt per persoon maar probeer het eens uit.
Als het er jullie meer om gaat tegelijk te willen klaarkomen, kun je ook kijken of 69'en iets voor jullie is.

Laatst gewijzigd op 16-03-2013 om 09:29.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 14:14
Verwijderd
Ja, dat staat uiteraard als een huis Maar voordat je bij de vraag 'hoe kan ik mijn vriendin het beste laten klaarkomen tijdens de penetratie' aankomt moet je eerst langs vragen als 'waar komen vrouwen zoal van klaar', 'welke van die dingen zijn van toepassing op mijn vriendin', etc. En voordat je kunt bepalen wat je nodig acht voor goede seks moet je weten wat je opties allemaal zijn, zowel qua wat je wil/kan als qua wat er allemaal bestaat.

Nu hoeft dat niet per se een hele afweging te zijn, met kruisverhoren, studieboeken en vragenlijsten, maar als je denkt dat voorspel een soort secundair bruggetje is naar de hoofdact van penetratie waarna je op magische wijze vanzelf tegelijkertijd klaarkomt, dan heb je daar nog geen helder beeld van. Dus ging ik daar eerst op in.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 14:20
Verwijderd
Er is ook nogal een verschil tussen 'hoe kan ik mijn vriendin laten klaarkomen tijdens de penetratie' en 'ze komt niet klaar van penetratie, wat is er mis met ons'. OP leek meer te vragen naar het tweede.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 14:57
Verwijderd
Stap 1 : Jij boven op
Stap 2 : Terwijl je penetreert haar ook zoenen (vinden vrouwen geil)
Stap 3 : Raakt ze extra meer opgewonden/nat van
Stap 4 : ?????
Stap 5 : Profit
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 14:58
Not for Sale
Not for Sale is offline
Veelbesproken onderwerp, maar maak je geen zorgen. Zie de uitkomsten van twee flinke polls die hier eerder over zijn gehouden.

Allebei gaan over de vraag "kun je klaarkomen door penetratie"

http://forum.scholieren.com/poll.php...s&pollid=13785
(27% ja, 39% nee, 34% niet zeker, n=88)
http://forum.scholieren.com/poll.php...s&pollid=12846
(34% ja, 40% nee, 15% zelden, 11% anders, n=137)

Oh en luister naar wat Paranoide en Vowel zeggen.
Oud 18-03-2013, 13:57
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Stap 1 : Jij boven op
Stap 2 : Terwijl je penetreert haar ook zoenen (vinden vrouwen geil)
Stap 3 : Raakt ze extra meer opgewonden/nat van
Stap 4 : ?????
Stap 5 : Profit
En dan heeft ze opeens een orgasme? Als het zo makkelijk was kwam iedere vrouw klaar van penetratie.

Dit helpt de TS niet, want ik kan me niet voorstellen dat hij bovenstaande nooit heeft geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 14:08
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nouja, het is toch ook niet zo dat omdat zij iets willen dat niet elke vrouw kan, ze het ook maar niet meer moeten proberen of zelfs dat hij maar eens aan zijn vriendin moet uitleggen dat het helemaal niet nodig is dat ze klaarkomt! Laat ze even lekker zelf bepalen wat ze wel of niet nodig vinden tijdens hun seks?

Als jullie graag willen dat ze klaarkomt tijdens het neuken, probeer dan eens om haar te vingeren tijdens het neuken of dat zij zichzelf vingert. Ook zijn er standjes waarin de clitoris meer stimulatie van jouw schaambeen krijgt dan bij andere, welke dat precies zijn verschilt per persoon maar probeer het eens uit.
Als het er jullie meer om gaat tegelijk te willen klaarkomen, kun je ook kijken of 69'en iets voor jullie is.
Ik bedoelde ook niet dat ze het niet moeten willen of zo, ze moeten het vooral blijven proberen als ze samen willen klaarkomen. Maar om van seks te genieten is het niet nodig, en ze moeten het ook niet zien als iets dat er 'mis is' met de manier waarop ze seks hebben. En het is zeker niet nodig om er helemaal ongerust over te worden, want de TS heeft volgens mij wel eens erg onrealistisch beeld van hoe seks hoort te gaan (iedere vrijpartij gezellig samen tot een hoogtepunt komen door penetratie - dat gebeurt vooral in slechte films ).

@TS: allereerst moet je gewoon weten dat er echt niets mis is met jullie. Het is niet vreemd dat je vriendin niet klaarkomt van penetratie alleen, veel vrouwen hebben clitorale stimulatie nodig. Je kunt wel proberen tijdens het neuken haar te vingeren (of laat haar dat zelf doen), of allerlei nieuwe standjes uitproberen, maar er is een grote kans dat het gewoon niet lukt door alleen penetratie en er is zelfs een kans dat ze zich niet kan concentreren op iets anders tijdens het neuken en dat het dan door vingeren ook niet lukt (daar heb ik zelf ook last van, maar mij boeit het niet). Mocht je het willen proberen dan is wellicht een vibrator een idee.

Maar het idee dat je hebt dat het helemaal gelijk oploopt en je samen klaarkomt is echt heel achterhaald (en daarmee wil ik niet zeggen dat het onmogelijk is, maar het is niet de norm). Daarom moet je misschien je verwachtingen bijstellen en vooral met je vriendin praten over wat zij verwacht en wat ze wel/niet wil. Kijk, je krijgt het idee dat je om de beurt gaat, maar zo hoef je het niet te zien. Bij meisjes is het minder vaak zo dat na een orgasme de seks meteen is afgelopen. Mijn vriend en ik kunnen ook prima door na mijn orgasme. Je hoeft natuurlijk niet alles in een bepaalde volgorde te doen. Je kunt best neuken en daarna oraal doen, bijvoorbeeld. Oh en trouwens, een orgasme is ook niet altijd noodzakelijk, hè? Ik kan prima een (paar) keer seks hebben zonder orgasme, dat is helemaal niet erg soms - nogmaals dit is voor iedereen anders, dus praat met je vriendin.

Oh en nog één ding: het orgasme is maar een klein onderdeel van seks. Volgens sommigen wel het belangrijkste en vaak ook het eind van seks (voor veel mannen dan ), maar het gaat erom dat je ervan geniet.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten