Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2017, 18:36
J19help
J19help is offline
ik heb nu sinds 3 maanden een vriendin we slapen ook bij elkaar en hebben regelmatig seks. Nu is het probleem dat ze nooit klaar is gekomen. Ook niet wanneer ik haar vinger of bef tegelijk. Ze zegt dat ze het niet erg vind als ze niet klaarkomt omdat het ook gewoon lekker voelt tijdens de seks. Maar dit geeft me een onzeker gevoel, kan het zijn dat ze dat echt niet erg vind? of zegt ze het omdat ze het anders zielig vind voor mij? zelf vingert ze zichzelf wel af en toe en dan komt ze wel altijd klaar.

Graag tipss & adviesen
Met citaat reageren
Oud 04-01-2017, 19:01
Elin3
Elin3 is offline
Is ze wel helemaal ontspannen? Is ze opgewonden genoeg? Geeft ze duidelijk aan wat jij anders kunt doen (het lukt haar immers alleen wel om klaar te komen)? Mogelijk vind ze het intiem zijn met jou echt belangrijker dan puur het klaarkomen, maar op termijn kan het natuurlijk wel frustrerend worden voor jullie allebei.
Oud 04-01-2017, 19:06
J19help
J19help is offline
Ja, ze is wel gewoon ontspannen en het neuken komt ook gewoon vanuit haar. Maar ik krijg na 5 minuten vingeren een enorm lamme arm en ze zegt dat als het tempo even terug neemt dat je dan bijna weer helemaal opnieuw moet beginnen als ik wil dat ze klaarkomt zegmaar.. Ik wil haar zo graag een keer laten klaarkomen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2017, 19:17
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja, ze is wel gewoon ontspannen en het neuken komt ook gewoon vanuit haar. Maar ik krijg na 5 minuten vingeren een enorm lamme arm en ze zegt dat als het tempo even terug neemt dat je dan bijna weer helemaal opnieuw moet beginnen als ik wil dat ze klaarkomt zegmaar.. Ik wil haar zo graag een keer laten klaarkomen.
Misschien kan je het samen doen? Dat ze je een beetje helpt/ jullie elkaar afwisselen?

Focus trouwens niet te veel op het klaarkomen, maar geniet gewoon van de intimiteit. Hoe meer het "moet", hoe moeilijker het wordt.
Oud 04-01-2017, 23:53
Verwijderd
Ik kom ook nooit klaar door seks, geen enkele jongen is het gelukt dus het ligt dan vooral aan mezelf. Maar ik vind het net als jouw vriendin helemaal niet erg, ik vind seks heerlijk en weet ook niet beter dan dat ik niet klaarkom.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2017, 07:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kom ook niet klaar van handelingen als ik in mijn hoofd niet ontzettend geil ben. Ga samen op onderzoek uit, hoe voelt ze zich graag tijdens de seks? Zijn er dingen die haar erg opwinden als je ze tegen haar zegt? Vindt ze het fijn als je haar in haar oor fluistert, of als je met een veertje over haar huid gaat, of als je haar vagina juist niet aanraakt tot ze zelf je hand erheen duwt van 'toe nou!'
Is haar beeld van een kamer voor goede seks een ruimte met kaarsen, satijn en sexy jazz? Of is het een griezelige bunker en een knappe nazi waar ze over fantaseert?
Praat met elkaar, onderzoek elkaar, er is zoveel meer aan seks dan alleen een kutje en een piemel.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2017, 20:09
Sanfi
Sanfi is offline
Je zegt dat je na vijf minuten vingeren een lamme arm krijgt. Ik ben zeker geen expert, voor mijn exen was vijf minuten nooit genoeg en tempoveranderingen kunnen ervoor zorgen dat de intensiteit veranderd. Een ex van mij zei bijvoorbeeld dat het heel vermoeiend was als ze heel dichtbij was en dat ik dan sneller ging en dit juist averechts werkte. Misschien dat de vrouwen hier wat meer over kunnen zeggen, maar kan het zo zijn dat elke vrouw een bepaald tempo het prettigst vindt?
Dit is misschien niet zo heel belangrijk, want ik begon dit bericht met de gedachte dat je misschien wat meer moet oefenen met de handeling, zodat je niet na vijf minuten al verkrampt.
Ik houd hier rekening met het feit dat ze dan compleet op haar gemak en genoeg opgewonden is. Hier is communicatie heel belangrijk
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten