![]() |
|
Ik kom ook niet klaar van handelingen als ik in mijn hoofd niet ontzettend geil ben. Ga samen op onderzoek uit, hoe voelt ze zich graag tijdens de seks? Zijn er dingen die haar erg opwinden als je ze tegen haar zegt? Vindt ze het fijn als je haar in haar oor fluistert, of als je met een veertje over haar huid gaat, of als je haar vagina juist niet aanraakt tot ze zelf je hand erheen duwt van 'toe nou!'
Is haar beeld van een kamer voor goede seks een ruimte met kaarsen, satijn en sexy jazz? Of is het een griezelige bunker en een knappe nazi waar ze over fantaseert? Praat met elkaar, onderzoek elkaar, er is zoveel meer aan seks dan alleen een kutje en een piemel. |
![]() |
|
Je zegt dat je na vijf minuten vingeren een lamme arm krijgt. Ik ben zeker geen expert, voor mijn exen was vijf minuten nooit genoeg en tempoveranderingen kunnen ervoor zorgen dat de intensiteit veranderd. Een ex van mij zei bijvoorbeeld dat het heel vermoeiend was als ze heel dichtbij was en dat ik dan sneller ging en dit juist averechts werkte. Misschien dat de vrouwen hier wat meer over kunnen zeggen, maar kan het zo zijn dat elke vrouw een bepaald tempo het prettigst vindt?
Dit is misschien niet zo heel belangrijk, want ik begon dit bericht met de gedachte dat je misschien wat meer moet oefenen met de handeling, zodat je niet na vijf minuten al verkrampt. Ik houd hier rekening met het feit dat ze dan compleet op haar gemak en genoeg opgewonden is. Hier is communicatie heel belangrijk |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vriendin komt eerder klaar dan ik. Verwijderd | 17 | 11-12-2013 02:11 | |
Seksualiteit |
Vriendin komt niet klaar bij seks! maximekeee | 17 | 18-03-2013 14:08 | |
Seksualiteit |
Vriendin Trilt als ik aan haar clitoris zit. right18 | 35 | 13-04-2009 15:10 | |
Seksualiteit |
Orgasme met 2 Zezette | 6 | 18-04-2003 20:33 | |
Seksualiteit |
Hij komt niet klaar... KiMZz | 12 | 05-11-2002 12:35 | |
Seksualiteit |
M'n vriendin komt niet klaar. Tips? haas17 | 33 | 25-10-2002 16:07 |