![]() |
||
Citaat:
|
Beetje inlezen kan geen kwaad,
inkijken ter bevordering van een goede visualisatie ![]() tutorials lezen: 'Hoe vind ik haar clitoris' 'Hoe vind ik haar G-Spot' etc. ![]() www.askjeeves.com 'How to find that damn g-Spot?' ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik kwam pas na veertien maanden voor de eerste keer.
was trouwens ook de eerste keer in mijn leven. 't is gewoon een kwestie van vertrouwd te raken met elkaars lichaam en elkaar ook te vertrouwen ook... 't is moeilijk uit te leggen, maar je moet je gewoon 100% op je gemak voelen, je totaal nérgens meer voor schamen etc... kan een tijdje duren... nja succes joh... xxx |
![]() |
|
Ik kom ook niet klaar bij mijn vriend. Bij mijn vorige vriendje ook niet. Bij mijn eerste en 2e vriendje eigenlijk alleen maar, maar daar ben ik weer niet all the way mee geweest.
Nou zit ik er ook ansoluut niet mee dat ik niet kom hoor. Dat hij komt is genoeg bevrediging voor mij ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ze moet je een beetje "leren" hoe en wat... dan komt het wel goed.. gewoon blijven probeeren..
Ik zat vorig jaar met het zelfde probleem ik kwam niet.. niet van hem niet van mijn exen niet als ik het zelf deed.. Toen heeft hij ( me vriend) me een beetje aangemoedigd om het zelf eens te probeeren.. na een paar maanden proberen kreeg ik eindelijk een orgasme.. en na een paar maanden lukte het ook als hij het deed!! dus gewoon blijven oefenen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb het op een gegeven moment gevraagd aan mn vriendinnetje toen.. en zij stuurde mij toen zeg maar.. bleek dat ze al dat gefriemel met de clit niet eens zo lekker vond.. gewoon af en toe eens je vingers in de vagina steken.. was toch wel een verassing voor mij.. maar het zal met alle meisjes anders werken..
|
![]() |
Dat had ik ook, dat mijn vorige vriendje me niet klaarkreeg. Maar bij mijn huidige vriendje is het na een half jaar gelukt. En nu kan ik het bijna net zo gemakkelijk als hij. Hij heeft gewoon heel veel geduld met me gehad, en hij heeft ervoor gezorgd dat ik me helemaal op mijn gemak voelde. Eerst dacht ik altijd dat ik beffen niet zo lekker vond, maar toen hij het steeds wat langer deed, werd het steeds beter. Hij heeft in het begin echt wel een paar keer een half uur moeten beffen voor ik klaar was, maar ik weet nog zo goed de eerste keer dat het was gelukt. Hij helemaal trots, en ik helemaal blij, want ik dacht echt dat ik het gewoon niet kon. Zorg in ieder geval dat je vriendin zich nergens anders op kan concentreren (geen muziek of tv), en dat er zeker niemand kan onderbreken. Zeg tegen haar dat ze zich moet concentreren op wat ze voelt. Ikzelf vind het erg lekker als mijn vriendje me dus beft, en dan af en toe ff zuigt, en een beetje met zijn vingers eromheen speelt zeg maar. Ik hoop dat het je een beetje heeft geholpen. Ik weet hoe vervelend het is, mijn vriendje had altijd een beetje het idee dat hij niet goed genoeg was. Maar als je volhoudt, lukt het wel.
|
![]() |
|
dat verschilt per meisje, als je dr aandacht geeft en er moeite voor wilt doen be je al op weg, vragen stellen aan haar kan geen kwaad! kijk naar haar reacties en als je iets met liefde doet dan geniet ze er zowiezo meer van en voelt ze zich dus ook eerder vertrouwd.... trust is the key..... en liefde natuurlijk maar dathoeft niet altijd
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Durf niet klaarkomen Michael19 | 9 | 20-10-2011 19:12 | |
Seksualiteit |
Eerste x beffen Sterke Haan | 48 | 19-06-2008 10:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Kijk niet achterom tiram | 115 | 14-11-2004 20:43 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |