Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2013, 22:04
Antrax
Antrax is offline
Ik ben zelf wat in de war, omdat ik al een paar maanden mijn ex-vriendin terug wil en nu ik het net wat een plaats aan het geven ben en ze kan vergeten, kom ik een nieuw meisje tegen waar ik misschien wel iets mee zou willen beginnen. Jullie zullen nu wel zeggen van, awel das toch super! Wel normaal gezien zou het super zijn, maar het probleem is dat ze een goede vriendin is van mijn ex-vriendin, ze zitten samen in een Jeugdbeweging, dus dat is het probleem waardoor ik ergens een gevoel heb dat het nooit zal lukken. Het tweede probleem is dat ze ook, hoe moet ik dat verwoorden, 'Out of my league' is..
Nu vraag ik me een beetje af wat ik het best zou doen. Zou ik het toch proberen of moet ik nu nog tegen mezelf zeggen dat ik het niet meer mag laten worden dan lichte vlindertjes in de buik waardoor ik misschien zelf niet gekwetst wordt?
Ik bedank iedereen nu alvast voor de reacties, alles is welkom en alles zal me wel kunnen helpen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2013, 22:08
Tapir3
Tapir3 is offline
tja... het klinkt misschien een beetje cliché maar ik stel toch voor om het gwn te proberen.
Als jij je ex een plekje hebt kunnen geven, heeft zij dat ook.
Zij heeft namelijk er eigenlijk niks meer over te zeggen.
Mocht dat meisje wel zoiets hebben van... ja maar je bent de ex van een goeie vriendin van me,
dan stel ik voor praat eerst met haar erover.
Misschien zelfs nog met zijn 3en, maar dat zal ik pas doen als het voor beide kanten behoorlijk duidelijk is waar "de relatie" naartoe gaat.
In ieder geval veel succes!
Ik zeg gewoon kijken hoe het gaat, en doe wat goed voelt.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 22:13
Antrax
Antrax is offline
Tapir3, al bedankt voor de goede raad, ik vind het echt goede raad alleen heb ik een probleem dat ik vrij onzeker ben over mezelf en zoals ik zij denk ik ergens dat ze te mooi,... is voor mij, snap je?
maar toch wil ik niet blijven zitten met het gedacht, wie weet had het wel gelukt..
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 22:29
Tapir3
Tapir3 is offline
Dat is precies de gedachte die je nooit moet hebben "Wat als"
Iets wat ik echt uit ervaring kan zeggen is beter spijt hebben dan afvragen.
Want spijt veranderd uiteindelijk in een leuk verhaal.... "What if.." zal dat nooit worden en je alleen maar gek maken.

En over dat ze te mooi zou zijn. Daar moet je je absoluut niks van aantrekken, want dat is (en ik spreek uit ervaring) nooit het geval. Zolang jij gwn een toffe en leuke jongen bent is er niks aan de hand.
Puur het feit dat je al een ex hebt laat toch al op een manier zien dat je iets loveables hebt die andere dus ook zien (:
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 16:22
mytholon
mytholon is offline
Nooit geschoten is altijd mis,
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 11:17
bierkoning
bierkoning is offline
Begin gewoon is een gesprekje. En de volgende keer als je haar ziet weer, en de keer daarna weer en dan vraag je haar is mee wat drinken of iets anders. Succes. Stap over je onzekerheid heen
Reageren

Regels voor berichten