Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien een gekke vraag, maar kleden jullie je ook echt om als je aan zo'n oefening wilt beginnen en ben je daarna zo bezweet dat je moet douchen?
Dan kan ik in mijn planning er rekening mee houden, of het gewoon tussendoor kan of dat het wel wat meer tijd kost dan de oefeningen op zich. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb deze vrienden net besteld: http://www.kijkshop.nl/product/137039/halterset-12-kg/
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Cardio is waar ik uitrust van de krachtdingen :"( Daar sta ik al na tien seconden van te trillen op mijn pootjes. Cardio is gewoon chill rennen en hupsen. Maar goed, ik vergelijk het ook met hoe 't was toen ik nog hardcore rookte en dan alsnog ging hardlopen, dan is dit erg goed te doen.
Verder vind ik Jillian niet zo fantastisch, want ze verkondigt wel veel nonsens. Dat je snel drastisch resultaat krijgt van die twintig minuten per dag, of dat dit de beste methode is, ze zegt zelfs ergens dat een bepaalde oefening goed is voor je blubberpens terwijl plaatselijk afvallen natuurlijk niet bestaat ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Episode 8: Jillian, Billy en Nederland Beweegt Klovorhop | 465 | 27-04-2016 13:05 | |
De Kantine |
30 Day Shred EN HEEL VEEL MEER - omfg DEEL 7 - WE LOVEEEE JILLIAN MICHAELS :LIEF: Verwijderd | 500 | 14-01-2014 19:26 | |
De Kantine |
Jillian Michaels adoratie topic (ook wel: 30 day Shred en MEER) #6 Verwijderd | 500 | 17-10-2013 22:32 | |
De Kantine |
30 Day Shred EN MEER - deel 3 Verwijderd | 500 | 06-07-2013 22:48 | |
De Kantine |
30 day shred - deel 2 Verwijderd | 500 | 09-05-2013 16:20 |