Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo hebben wij altijd 20 kilo rijst in huis. Kom maar op, apocalyps! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eh, nee? Daarom zou ik 't bij SNG'tjes houden; double or nothing. Als je dan voor een paar euro speelt kan je hooguit die paar euro verliezen per SNG. Anderzijds; bij een 6-seat tafel, versla er drie en verdubbel. Cashgames zou ik inderdaad nog even niet doen. Je bankroll is vrij makkelijk te managen op die manier.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nu een maand post bewaard van de vorige bewoners, op hun verzoek. Vier keer gebeld en voicemail ingesproken (die ik er overigens meteen aankreeg), nul reactie gehad. Bij de post zaten twee brieven van een incassobureau. Collega vertelde dat haar buren in eens een dagvaarder (noem je dat zo?) op de stoep had staan, omdat de vorige bewoners niet hadden doorgegeven dat ze verhuisd waren. Nu ben ik een beetje
![]() Gewoon omdat ik benieuwd ben he - als er hier morgen iemand op de stoep staat e ik kan bewijzen dat ik niet de vorige bewoner ben, en zeg dan "neemster contact op met de woningcoöperatie", mag de woningcoöperatie dan de info geven over waar de mensen dan wel wonen? Want het zijn wel nog huurders bij die woningcoöperatie. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik krijg ook nog wel eens post geadresseerd aan een dude die hier 'n jaar of acht geleden heeft gewoond. De eerste paar jaar heb ik die meuk retour afzender gedaan, zoals het een goed burger betaamt, maar nu ben ik er wel klaar mee en krijgt al zijn post een enkeltje papierbak.
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ik gooi het overigens ook door mijn spaghetti, maar ik heb nogal een aparte manier van spaghetti maken. Dat doe ik overigens nog steeds, maar mijn verdere ketjapverbruik is aanzienlijk geminderd ![]() Raarrr, gisteren had ik een ultiem vage film, per toeval opgenomen, vandaag een ultiem goede film, per toeval opgenomen. Handig die digibox, zo kom je no eens wat tegen buiten je normale filmzone. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha nu lijkt t alsof om me daar vet druk om zit te maken maar dat valt wel mee. Het is meer een OEHOE WAT ZOU ER NU KOMEN omdat ik wel een saaie burgertrut ben en niet zoveel spannends mee maakt. En dan grijp ik elke mogelijkheid aan om allemaal rare dingen te bedenken.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verdomme, nu heb ik die film gekeken om iets te kunnen wissen en nu wil ik hem niet wissen! Fuck it! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe komt het nou eigenlijk dat je daar ineens weer last van hebt?
|
|