Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2013, 19:57
Verwijderd
Gebruikersnaam Berichten
Chick Rock 91
Mutant 60
Quis 3.0 47
.sann 31
Sadye 25
Lorelei 24
Snebbeltje 17
Pip 17
Sarah 17
Paranoide 15
Little Phoebe 15
Osmose 14
Lieveheersbeest 13
Rationeel 11
Trimm Trabb 10
Miekje* 10
Martiño 9
Frayne 9
Ingegerd 7
Klaverhap 7
Sigmund 7
Noedelhap 6
kid606 6
Macrador 5
Uomi 5
E_Y_E 5
Quintiano 5
Carn 4
bloodyb 2
Panopticon 2
Haubenmeise 2
Lusi 1
Swlabr 1
umberto 1
Advertentie
Oud 15-04-2013, 20:05
Verwijderd
Woohoohoohoo Waterloo.
Oud 15-04-2013, 20:05
Verwijderd
Ik hou van Ketjap trouwens. Ketjap Manis van Conimex <3

Er zijn tijden geweest dat ik dat zoveel gebruikte, dat we zo'n ding hebben aangeschaft:

In België is het maar op goed geluk te krijgen.
Oud 15-04-2013, 20:10
Verwijderd
Citaat:

Er zijn tijden geweest dat ik dat zoveel gebruikte, dat we zo'n ding hebben aangeschaft:
[afbeelding]

Omg wat
Oud 15-04-2013, 20:10
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

Groothandel en toko heeft die shit.

Zo hebben wij altijd 20 kilo rijst in huis. Kom maar op, apocalyps!
Oud 15-04-2013, 20:11
Verwijderd
Mm, ketjap gebruik ik altijd met uiterste zorg. Als die shit gaat overheersen, nou ja, dan overheerst het. En dan gaat het naast zijn schoenen lopen, want zo fenomenaal is ketjap nou ook weer niet.
Oud 15-04-2013, 20:16
Miekje*
Miekje* is offline
Ketjap vind ik ook maar een overgewaardeerd goedje.
Oud 15-04-2013, 20:16
Verwijderd
Ketjap is oké, maar 2,5l vind ik een vies idee
Oud 15-04-2013, 20:19
Verwijderd
Jullie maken duidelijk nooit saté
Oud 15-04-2013, 20:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is maar goed dat ik niet eerder wilde koken, want ik sta nu ook te wachten op de vaatwasser omdat er geen pannen meer zijn
Oud 15-04-2013, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Jullie maken duidelijk nooit saté
Jawel, hoor. Maar ook dan geldt; ketjap met mate. Soja en ik liggen elkaar maar moeizaam
Oud 15-04-2013, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Mm, ketjap gebruik ik altijd met uiterste zorg. Als die shit gaat overheersen, nou ja, dan overheerst het. En dan gaat het naast zijn schoenen lopen, want zo fenomenaal is ketjap nou ook weer niet.
Oud 15-04-2013, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Citaat:

Ik wil iedereen vertellen over ons nieuwe huis! Ik ben er zo verliefd op, ook al is het echt een grote teringzooi.
Oud 15-04-2013, 21:10
Verwijderd
Foto's!
Oud 15-04-2013, 21:11
Verwijderd
Les pictures des frictures
Oud 15-04-2013, 21:12
Verwijderd
Kwinsi ik zeg het maar gewoon tegen jou. Ik heb een tournament gewonnen en nu oneindig tegoed en nou is het niet meer leuk
Oud 15-04-2013, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Kwinsi ik zeg het maar gewoon tegen jou. Ik heb een tournament gewonnen en nu oneindig tegoed en nou is het niet meer leuk
Stop dan met 't voor de lol spelen Eigenlijk ben ik mordicus tegen het spelen 'om niets' met 'speelgeld'. Je leert er namelijk geen goed poker door spelen
Oud 15-04-2013, 21:19
Verwijderd
Nou ik ga er geen geld in steken, uit principe. IRL nog wel maar niet op internet.
Oud 15-04-2013, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Nou ik ga er geen geld in steken, uit principe. IRL nog wel maar niet op internet.
Waarom niet? Begin met €30 of zo. SNG'tjes spelen tussen €2-5 buy in (double/nothing). Zie het niet als een uitgave maar een investering En spelen om echt geld is zoveel leuker.
Oud 15-04-2013, 21:26
Verwijderd
Omdat het al snel uitdraait op meer dan 30 euro.
Oud 15-04-2013, 21:27
Verwijderd
Eh, nee? Daarom zou ik 't bij SNG'tjes houden; double or nothing. Als je dan voor een paar euro speelt kan je hooguit die paar euro verliezen per SNG. Anderzijds; bij een 6-seat tafel, versla er drie en verdubbel. Cashgames zou ik inderdaad nog even niet doen. Je bankroll is vrij makkelijk te managen op die manier.
Oud 15-04-2013, 21:29
Verwijderd
Eh, ja. Ik geef aan dat ik die maat zelf niet houd als ik eraan begin dus ik begin er niet aan.
Oud 15-04-2013, 21:31
Verwijderd
Oh. Apart.
Oud 15-04-2013, 21:40
Verwijderd
Ik heb nu een maand post bewaard van de vorige bewoners, op hun verzoek. Vier keer gebeld en voicemail ingesproken (die ik er overigens meteen aankreeg), nul reactie gehad. Bij de post zaten twee brieven van een incassobureau. Collega vertelde dat haar buren in eens een dagvaarder (noem je dat zo?) op de stoep had staan, omdat de vorige bewoners niet hadden doorgegeven dat ze verhuisd waren. Nu ben ik een beetje ara: zometeen staat er hier ook zo'n Flip op de stoep.

Gewoon omdat ik benieuwd ben he - als er hier morgen iemand op de stoep staat e ik kan bewijzen dat ik niet de vorige bewoner ben, en zeg dan "neemster contact op met de woningcoöperatie", mag de woningcoöperatie dan de info geven over waar de mensen dan wel wonen? Want het zijn wel nog huurders bij die woningcoöperatie.
Advertentie
Oud 15-04-2013, 21:44
Verwijderd
Ik krijg ook nog wel eens post geadresseerd aan een dude die hier 'n jaar of acht geleden heeft gewoond. De eerste paar jaar heb ik die meuk retour afzender gedaan, zoals het een goed burger betaamt, maar nu ben ik er wel klaar mee en krijgt al zijn post een enkeltje papierbak.
Oud 15-04-2013, 21:46
Carn
Carn is offline
waarom zou je dat zeggen? Zijn jouw zaken niet. Die mensen zijn vast te achterhalen.
Oud 15-04-2013, 21:46
Verwijderd
Ja, morgen gaat alles retour. Ik blijf niet bezig.
Oud 15-04-2013, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag het me gewoon af, ik heb geen idee of ik het überhaupt zou zeggen.
Ik vraag jet me gewoon af.
Oud 15-04-2013, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Omg wat
Mjuh, er waren ook redenen dat ik vocht met mijn gewicht en die lagen niet alleen bij rotmedicijnen of genen

Citaat:
Groothandel en toko heeft die shit.

Zo hebben wij altijd 20 kilo rijst in huis. Kom maar op, apocalyps!
<3 Wij hebben het destijds bij de Sligro gehaald. Is volgens mij ook wel al 10 jaar geleden, ik woonde nog thuis.

Citaat:
Ketjap is oké, maar 2,5l vind ik een vies idee
Dat was niet binnen een half jaar op ^^ Het is ook als maggi, het vervalt niet meteen na datum.

Ik gooi het overigens ook door mijn spaghetti, maar ik heb nogal een aparte manier van spaghetti maken. Dat doe ik overigens nog steeds, maar mijn verdere ketjapverbruik is aanzienlijk geminderd

Raarrr, gisteren had ik een ultiem vage film, per toeval opgenomen, vandaag een ultiem goede film, per toeval opgenomen. Handig die digibox, zo kom je no eens wat tegen buiten je normale filmzone.
Oud 15-04-2013, 21:49
Verwijderd
Ingegerd, zijn ze wel uitgeschreven op jouw adres?
Oud 15-04-2013, 21:53
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoi
Oud 15-04-2013, 21:53
Rationeel
Rationeel is offline
Mensen uit Utrecht naamzoek; ligt het aan mij of smaakt het kraanwater nogal raar de laatste tijd (week)? Nogal metalig... ofzo
Oud 15-04-2013, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Ingegerd, zijn ze wel uitgeschreven op jouw adres?
Dat denk ik wel maar weet ok eigenlijk niet. Kan ik dat ergens na kijken?
Oud 15-04-2013, 22:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mensen uit Utrecht naamzoek; ligt het aan mij of smaakt het kraanwater nogal raar de laatste tijd (week)? Nogal metalig... ofzo
hmm nee, ik ervaar het als vrij normaal.
Oud 15-04-2013, 22:03
Verwijderd
Ingegerd je moet even de rechtendames schoppen. Quis regelde ooit een mevrouw die iets wist van deurwaarderij.
Oud 15-04-2013, 22:04
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
geen last van maar woon misschien in ander deel.
Oud 15-04-2013, 22:05
Verwijderd
Rechtendames Sann Quis en de rest naamzoek!
Oud 15-04-2013, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Dat denk ik wel maar weet ok eigenlijk niet. Kan ik dat ergens na kijken?
Morgen bevolkingsregister bellen. Ik weet dat een kennis problemen kreeg omdat iemand zich inschreef op haar adres terwijl zij er gewoon woonde en zij moest er achteraan om te bewijzen dat ze er wel degelijk woonde en blaaaaa, lang geleden, precies weet ik het ook niet meer. In ieder geval morgen even checken en alles retour afzender met 'Niet bekend op dit adres' ofzo.
Oud 15-04-2013, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Morgen bevolkingsregister bellen. Ik weet dat een kennis problemen kreeg omdat iemand zich inschreef op haar adres terwijl zij er gewoon woonde en zij moest er achteraan om te bewijzen dat ze er wel degelijk woonde en blaaaaa, lang geleden, precies weet ik het ook niet meer. In ieder geval morgen even checken en alles retour afzender met 'Niet bekend op dit adres' ofzo.
Ok!
Oud 15-04-2013, 22:18
Verwijderd
Haha nu lijkt t alsof om me daar vet druk om zit te maken maar dat valt wel mee. Het is meer een OEHOE WAT ZOU ER NU KOMEN omdat ik wel een saaie burgertrut ben en niet zoveel spannends mee maakt. En dan grijp ik elke mogelijkheid aan om allemaal rare dingen te bedenken.
Oud 15-04-2013, 22:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Snebbel! Wat is er aan de hand? Gaat het niet goed?
Oud 15-04-2013, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Haha nu lijkt t alsof om me daar vet druk om zit te maken maar dat valt wel mee. Het is meer een OEHOE WAT ZOU ER NU KOMEN omdat ik wel een saaie burgertrut ben en niet zoveel spannends mee maakt. En dan grijp ik elke mogelijkheid aan om allemaal rare dingen te bedenken.
Nou, ik vind het wel iets om je druk over te maken.

En verdomme, nu heb ik die film gekeken om iets te kunnen wissen en nu wil ik hem niet wissen! Fuck it!
Oud 15-04-2013, 22:27
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nee, weer spierzwakte. Kan bijna niets. Ondersteuning nodig bij naar toilet lopen, omkleden. Kan niet goed kauwen en praten. Tyfuskut dit.
Oud 15-04-2013, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Nee, weer spierzwakte. Kan bijna niets. Ondersteuning nodig bij naar toilet lopen, omkleden. Kan niet goed kauwen en praten. Tyfuskut dit.
Brrr, ik wou zeggen, lijkt me naar, maar ik weet: het is naar! Sterkte! Beterschap! Succes! Alleswatjekuntgebruiken!
Oud 15-04-2013, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Sterkte.
Oud 15-04-2013, 22:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Lieve Snebbel, wat ontzettend klote! Ik vind het echt zo ontzettend naar voor je! Als je een opbeurkaartje wil geef je maar een gil!

Hoe komt het nou eigenlijk dat je daar ineens weer last van hebt?
Oud 15-04-2013, 22:34
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Thanks. Ga nu slapen. Truste!
Oud 15-04-2013, 22:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Slaap lekker en sterkte!
Oud 15-04-2013, 22:37
Verwijderd
Truste!
Advertentie