Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je bent 14, je lichaam (en dus ook je hersenen) veranderen, bij de één gaat dat gelijkmatig en merkt er niets van, bij de ander ontwikkelen zich misschien sneller delen in de hersenen waardoor je acties lijken of zelfs volledig overeenkomen met PDD NOS en wat niet al. Zit het uit, het gaat wel over. Je hebt vrienden, je bent dus niet gek. Een heel simpele Freudiaanse verklaring is gewoon dat je als kind ooit in een menigte je ouders (even) uit het oog bent verloren en in paniek bent geraakt, die herinnering kwam misschien onbewust bij je boven (zelfs als je je van dat voorval niets meer kan herinneren). Denk eraan terug, lach erom en ga verder met feesten of zoek even een rustig plekje tot het over is. P.S. NLD, hoe kómen ze erop, over in hokjes plaatsen gesproken.. De één is wat sneller/slimmer dan de ander, daarom is de ene bankdirecteur en de ander putjesschepper. |
![]() |
|
![]() |
ik denk dat het zoiezo wel met mijn leeftijd en hormonen enzo te maken heeft. Ik maak me er in ieder geval geen zorgen meer over. Ik wil jullie dus bedanken voor jullie reacties want daardoor weet ik nu waar het waarschijnlijk vandaan kwam en ik ben in ieder geval blij dat jullie de moeite hebben genomen om te reageren.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Rare periode, compleet veranderd. dotdott | 1 | 26-09-2006 20:46 | |
Psychologie |
Wat te doen na een angstaanval ExiledAgony | 10 | 27-12-2005 13:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wie kan me iets vertellen over Seresta oftewel oxazepam (medicijn) Dawntje | 21 | 09-12-2004 22:14 | |
Psychologie |
angstaanvallen... another supergirl | 10 | 18-07-2003 22:19 | |
Psychologie |
hyperventileren+ angstaanvallen, iets te maken met anticonceptie pil??? devilcat | 6 | 16-03-2003 11:23 | |
Psychologie |
angstaanvalle.. Verwijderd | 8 | 02-07-2002 18:20 |