Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2013, 11:14
Miekje*
Miekje* is offline
Waarom was er nog geen nieuwe?
Citaat:
Pip schreef:
ja wat Lisa zegt, ik doe hbo
jij toch ook nu? hoe bevalt het?
Ja, klopt Bevalt prima. Ik moet er wel aan wennen dat ik nu ook iets moet doen voor schol Alsin, ik moet nu echt dingen lezen en shit, anders blijf ik niet bij. Maar het niveau valt me erg mee.
Welke opleiding doe je ook alweer?
Oud 18-09-2013, 11:19
Verwijderd
nice
cultureel maatschappelijke vorming.

@absinthe: jurkjes die me doen denken aan je afstudeerjurkje! Zwierig & sexy.
Oud 18-09-2013, 13:53
Miekje*
Miekje* is offline
Ah Je was van plan je P te halen en daarna na de uni te gaan toch?
Oud 18-09-2013, 14:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind het zo slecht als docenten boos worden als de student ook maar iets durft te vragen.
Hier wordt 't juist verwacht dat je discussie voert en wordt 't vragen van 'waarom?' gezien als iets heel belangrijks. Ik weet niet of dat 't verschil is tussen HBO en universiteit, of dat mijn docenten gewoon heel chill zijn, maar het stimuleert iig wel meer om zelf na te denken.
Oud 18-09-2013, 14:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bij mij opleiding wordt dat ook van de student verwacht. Bij heel veel vakken is actieve deelname tijdens colleges, werkcolleges en excursies zelfs onderdeel van het cijfer (in de praktijk denk ik overigens dat het niet zoveel verschil maakt, maar toch).
Oud 18-09-2013, 14:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, hier hoor ik ook altijd dat actieve deelname in de werkgroep een onderdeel is van het cijfer, maar volgens mij wordt dat nergens opgeschreven. Ik zit altijd stil in een hoekje, want hoewel ik dingen soms wel weet, durf ik niks te zeggen. Ik sla ook echt dicht als me een vraag wordt gesteld.
Maar dat heeft nooit m'n cijfers beinvloed.
Oud 18-09-2013, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het zo slecht als docenten boos worden als de student ook maar iets durft te vragen.
Hier wordt 't juist verwacht dat je discussie voert en wordt 't vragen van 'waarom?' gezien als iets heel belangrijks. Ik weet niet of dat 't verschil is tussen HBO en universiteit, of dat mijn docenten gewoon heel chill zijn, maar het stimuleert iig wel meer om zelf na te denken.
Nou ja, bij mij op het hbo werd dat dus ook wel echt verwacht; een kritische houding, veel vragen stellen etc.
Oud 18-09-2013, 14:17
Verwijderd
En sowieso bij alles het waarom willen weten natuurlijk, maar dat is dan ook wel zo'n beetje het belangrijkste principe van theatermaken.
Oud 18-09-2013, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Ah Je was van plan je P te halen en daarna na de uni te gaan toch?
wel m'n P maar geen uni hoor. Ik wil gewoon op dezelfde school verder maar andere opleiding (facility management).
Oud 18-09-2013, 14:26
Verwijderd
bij ons wordt ook verwacht wat jullie allemaal zeggen.
Oud 18-09-2013, 14:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kijk De slechtste chauffeur van Nederland en jezus. Hoewel ik toe moet geven dat ik ook voor geen meter kan fileparkeren
Oud 18-09-2013, 14:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
wel m'n P maar geen uni hoor. Ik wil gewoon op dezelfde school verder maar andere opleiding (facility management).
Ah

Hier wordt ook wel veel eigen inbreng verwacht. Soms moeten docenten een onderwerp wel eens verschuiven naar de volgende les, maar dat is begrijpelijk. Ze kunnen ook geen 100 uitgebreide vragen beantwoorden in één les.
Oud 18-09-2013, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk De slechtste chauffeur van Nederland en jezus. Hoewel ik toe moet geven dat ik ook voor geen meter kan fileparkeren
Ja verschrikkelijk he Ik beweer niet dat ik alle proeven succesvol af zou ronden, maar ik weet wel dat ik niet het stuur loslaat en vol op het gas trap als er iets misgaat
Oud 18-09-2013, 15:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Inderdaad, sjongejonge
Oud 18-09-2013, 15:28
Verwijderd
We gingen naar het asiel om te kijken wat voor honden er waren en toen werd ik verliefd op een hond maar we waren verstandig en toen namen we hem niet mee naar huis.
Oud 18-09-2013, 15:30
Verwijderd
Ik word daar altijd verliefd op de katten.
Oud 18-09-2013, 15:31
Verwijderd
Citaat:
We gingen naar het asiel om te kijken wat voor honden er waren en toen werd ik verliefd op een hond maar we waren verstandig en toen namen we hem niet mee naar huis.
Dit herken ik wel en dan is het heel groots voor jou maar niet iedereen snapt dat.
Oud 18-09-2013, 15:31
Verwijderd
Dus kusje voor die zielloze
Oud 18-09-2013, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Dit herken ik wel en dan is het heel groots voor jou maar niet iedereen snapt dat.
Ja. En van die momenten heb ik wel vrij veel en het is heel frustrerend dat niet iedereen (bijna niemand) dat snapt. Dan voel ik me altijd heel dom.
Oud 18-09-2013, 15:34
Verwijderd
Ha nou clubje oprichten? Blijf ik je wel pesten af en toe
Oud 18-09-2013, 15:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gek is dat ja. Ik roep ook al tijden dat ik eigenlijk wel graag een huisdier zou willen, maar dat ik dat ook niet verstandig vind (want geld en energie om voor het beest te zorgen). Toch blijven sommige mensen maar roepen dat dat allemaal écht wel kan en ik het gewoon moet doen. Ja eh

Kortom: Ingegerd, als het voor jullie nu niet goed uitkomt is het inderdaad verstandiger om die (o zo geweldig leuke en lieve) hond niet mee te nemen.
Oud 18-09-2013, 15:38
Verwijderd
Als ik het asiel in loop wil ik het liefst alle katten meenemen. En dan voel ik me altijd schuldig als ik weer met niks naar buiten loop.
Oud 18-09-2013, 15:40
Verwijderd
De laatste keer dat ik in een asiel was, was ik acht ofzo. Dat was tevens de laatste keer.
Oud 18-09-2013, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Ha nou clubje oprichten? Blijf ik je wel pesten af en toe
Nee, ik doe niet aan clubjes met mensen die mij pesten

Citaat:
Gek is dat ja. Ik roep ook al tijden dat ik eigenlijk wel graag een huisdier zou willen, maar dat ik dat ook niet verstandig vind (want geld en energie om voor het beest te zorgen). Toch blijven sommige mensen maar roepen dat dat allemaal écht wel kan en ik het gewoon moet doen. Ja eh

Kortom: Ingegerd, als het voor jullie nu niet goed uitkomt is het inderdaad verstandiger om die (o zo geweldig leuke en lieve) hond niet mee te nemen.
Ja, dat is vrij vervelend, als mensen zo doen Ligt er ook aan wat voor huisdier he, maar een hond ofzo zou inderdaad niet zo handig zijn bij jou nu.
En het is inderdaad niet verstandig en we hadden afgesproken dat we geen hond mee zouden nemen, maar gewoon zouden gaan kijken. Maar het is wel stom hoor. We wachten sowieso nog een jaar, maar het is wel balen dat we tegen een hond aan lopen die echt heel leuk is.
Oud 18-09-2013, 15:42
Verwijderd
Na hoelang in het asiel zitten maken ze dieren eigenlijk af?
Advertentie
Verwijderd
Citaat:

Het ging me niet om de wens op zich maar om de gebeurtenis.
Verwijderd
hier 6 weken
Oud 18-09-2013, 15:43
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
De laatste keer dat ik in een asiel was, was ik acht ofzo. Dat was tevens de laatste keer.
Dat is vaak zo als het de laatste keer is.
Oud 18-09-2013, 15:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, ik doe niet aan clubjes met mensen die mij pesten

Ja, dat is vrij vervelend, als mensen zo doen Ligt er ook aan wat voor huisdier he, maar een hond ofzo zou inderdaad niet zo handig zijn bij jou nu.
En het is inderdaad niet verstandig en we hadden afgesproken dat we geen hond mee zouden nemen, maar gewoon zouden gaan kijken. Maar het is wel stom hoor. We wachten sowieso nog een jaar, maar het is wel balen dat we tegen een hond aan lopen die echt heel leuk is.
Waarom deed je het jezelf eigenlijk aan om überhaupt te gaan kijken?

Citaat:
Het ging me niet om de wens op zich maar om de gebeurtenis.
Oh
Oud 18-09-2013, 15:46
Verwijderd
Ik heb slechte ervaringen met asiels en zou iedereen afraden zo een dierte nemen. Ga dan voor onderlinge overname.
Oud 18-09-2013, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Waarom deed je het jezelf eigenlijk aan om überhaupt te gaan kijken?
Omdat mijn vriend nog moet wennen aan honden we er beetje bij stukje naar toe werken om hem steeds meer te laten wennen aan beestjes. En nu gingen we dus kijken wat er dus voor honden waren, gewoon, om een idee te krijgen. Maar toen was er dus een hele leuke hond waar me mee mochten wandelen.
Oud 18-09-2013, 15:47
Verwijderd
Sowieso wordt bijna alles in het asiel afgemaakt.
Oud 18-09-2013, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Sowieso wordt bijna alles in het asiel afgemaakt.
En terecht.
Oud 18-09-2013, 15:49
Verwijderd
minoes komt uit het asiel en ze is de liefste en tamste kat die we ooit gehad hebben. nestdieren gingen bij ons na 2 jaar dood.
Oud 18-09-2013, 15:49
Verwijderd
Citaat:
En terecht.
Ja, daar komt het wel op neer. Gewoon beter voor iedereen.
Oud 18-09-2013, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb slechte ervaringen met asiels en zou iedereen afraden zo een dierte nemen. Ga dan voor onderlinge overname.
Ik heb goede ervaringen met asiels en overwegen een asielhond.
Oud 18-09-2013, 15:51
Verwijderd
Asiel
Debiel
Schlemiel

Ik bedoel maar.
Oud 18-09-2013, 15:52
Verwijderd
Oud 18-09-2013, 15:53
Verwijderd
niet altijd
Oud 18-09-2013, 15:53
Verwijderd
Mijn eerste associate bij 'asiel' is 'status'.
Oud 18-09-2013, 15:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En terecht.
Citaat:
Ja, daar komt het wel op neer. Gewoon beter voor iedereen.
:') Lekker kortzichtig. Een dier met problemen? Hoppa, afmaken die handel, hoef je er ook geen moeite meer voor te doen

Wij hebben thuis twee geweldig lieve asielhonden gehad. De eerste zat daar omdat hij een chronische snotneus had en niemand hem daarom wilde. Liefst hond ooit, zou nooit iemand kwaad doen. Tweede had inderdaad gedragsproblemen omdat hij was mishandeld als pup. We hebben er zeker wat mee te stellen gehad, maar ik denk niet dat ieand thuis spijt van hem heeft gehad. Prachtig beest, intelligent en heel lief.
Oud 18-09-2013, 15:54
Verwijderd
Mijn eerste is schijnheilig.
Oud 18-09-2013, 15:55
Verwijderd
Zeg chick rock ben jij een goudvis?
Oud 18-09-2013, 15:56
Verwijderd
Citaat:
:') Lekker kortzichtig. Een dier met problemen? Hoppa, afmaken die handel, hoef je er ook geen moeite meer voor te doen

Wij hebben thuis twee geweldig lieve asielhonden gehad. De eerste zat daar omdat hij een chronische snotneus had en niemand hem daarom wilde. Liefst hond ooit, zou nooit iemand kwaad doen. Tweede had inderdaad gedragsproblemen omdat hij was mishandeld als pup. We hebben er zeker wat mee te stellen gehad, maar ik denk niet dat ieand thuis spijt van hem heeft gehad. Prachtig beest, intelligent en heel lief.
Ja, natuurlijk is het béter als ze worden opgehaald. Ik heb geen enkele ervaring met asieldieren en zou dus ook niet kunnen zeggen of het de moeite is om ze op te halen of niet.

Feit is dat er gewoon ontzettend veel honden en katten zijn die niemand wil en die nergens goed voor zijn. Omdat we in Nederland geen straathonden en -katten willen, worden die in asiels gestopt. Maar ja, dan zitten die daar maar, en dan? Ze zijn niemand nodig. Ze vreten alleen maar, zijn gestresst omdat ze hutje-mutje op elkaar leven. Er is te weinig ruimte en te weinig geld.

En dan, ja, dan moet je keuzes maken. Waarom zou je ze in leven houden? Voor ons, mensen, hoeft het niet. En voor de dieren zelf - tsja, hoeveel is een asielleven waard? Dan is het maar beter om ze af te maken.
Oud 18-09-2013, 15:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zeg chick rock ben jij een goudvis?
In het opzicht dat ik een geheugen van 3 seconden heb? Rondjes zwem/loop? Oranje ben? Dopogen heb?
Oud 18-09-2013, 15:58
Verwijderd
Oud 18-09-2013, 16:11
Verwijderd
Ik ben helemaal compleet qua hipsterschap. Ik zit hier in de trein met mn macbook, starbucks koffie, hipsterbril en all stars. Ik ben een wandelend cliché.
Oud 18-09-2013, 16:18
Verwijderd
Mijn zoon heeft echt een goede daad verricht. Hij zag een gewond vogeltje op straat, heeft ons gebeld voor het nummer van de dierenambulance. Die vertelde hem dat het wel 2 uur kon duren voor ze er waren omdat het erg druk was. Toen is hij ergens een emmer gaan lenen, heeft de vogel daarin gelegd en afgeleverd bij de politie. Aaahw
Oud 18-09-2013, 16:20
Verwijderd
Niet om de mood te killlen maar politie haat de dierenambulance en werkt er niet mee samen.
Oud 18-09-2013, 16:24
Verwijderd
de dierenambulance en asiel werkten ook niet echt samen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten