Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het zo slecht als docenten boos worden als de student ook maar iets durft te vragen.
Hier wordt 't juist verwacht dat je discussie voert en wordt 't vragen van 'waarom?' gezien als iets heel belangrijks. Ik weet niet of dat 't verschil is tussen HBO en universiteit, of dat mijn docenten gewoon heel chill zijn, maar het stimuleert iig wel meer om zelf na te denken.
|
Bij mij opleiding wordt dat ook van de student verwacht. Bij heel veel vakken is actieve deelname tijdens colleges, werkcolleges en excursies zelfs onderdeel van het cijfer (in de praktijk denk ik overigens dat het niet zoveel verschil maakt, maar toch).
|
Ja, hier hoor ik ook altijd dat actieve deelname in de werkgroep een onderdeel is van het cijfer, maar volgens mij wordt dat nergens opgeschreven. Ik zit altijd stil in een hoekje, want hoewel ik dingen soms wel weet, durf ik niks te zeggen.
![]() Maar dat heeft nooit m'n cijfers beinvloed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hier wordt ook wel veel eigen inbreng verwacht. Soms moeten docenten een onderwerp wel eens verschuiven naar de volgende les, maar dat is begrijpelijk. Ze kunnen ook geen 100 uitgebreide vragen beantwoorden in één les.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kortom: Ingegerd, als het voor jullie nu niet goed uitkomt is het inderdaad verstandiger om die (o zo geweldig leuke en lieve) hond niet mee te nemen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En het is inderdaad niet verstandig en we hadden afgesproken dat we geen hond mee zouden nemen, maar gewoon zouden gaan kijken. Maar het is wel stom hoor. We wachten sowieso nog een jaar, maar het is wel balen dat we tegen een hond aan lopen die echt heel leuk is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Wij hebben thuis twee geweldig lieve asielhonden gehad. De eerste zat daar omdat hij een chronische snotneus had en niemand hem daarom wilde. Liefst hond ooit, zou nooit iemand kwaad doen. Tweede had inderdaad gedragsproblemen omdat hij was mishandeld als pup. We hebben er zeker wat mee te stellen gehad, maar ik denk niet dat ieand thuis spijt van hem heeft gehad. Prachtig beest, intelligent en heel lief.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Feit is dat er gewoon ontzettend veel honden en katten zijn die niemand wil en die nergens goed voor zijn. Omdat we in Nederland geen straathonden en -katten willen, worden die in asiels gestopt. Maar ja, dan zitten die daar maar, en dan? Ze zijn niemand nodig. Ze vreten alleen maar, zijn gestresst omdat ze hutje-mutje op elkaar leven. Er is te weinig ruimte en te weinig geld. En dan, ja, dan moet je keuzes maken. Waarom zou je ze in leven houden? Voor ons, mensen, hoeft het niet. En voor de dieren zelf - tsja, hoeveel is een asielleven waard? Dan is het maar beter om ze af te maken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn zoon heeft echt een goede daad verricht. Hij zag een gewond vogeltje op straat, heeft ons gebeld voor het nummer van de dierenambulance. Die vertelde hem dat het wel 2 uur kon duren voor ze er waren omdat het erg druk was. Toen is hij ergens een emmer gaan lenen, heeft de vogel daarin gelegd en afgeleverd bij de politie. Aaahw
![]() ![]() |
![]() |
|
|