Advertentie | |
|
![]() |
|
You don't know what you got 'til it's gone...
Verder ben ik het eens met Rev. Vraag om duidelijkheid. Misschien hard maar dat is beter dan in gedachten de bruiloft plannen, als je begrijpt wat ik bedoel...
|
![]() |
Ja ik probeer ook vaak met haar te praten, maar het lukt me nooit om het over ''ons'' te hebben. Dat komt omdat we elkaar wel vaak zien, maar er zijn dan altijd veel mensen om ons heen. We hebben zeg maar allebei een functie dat je andere moet begeleiden dus je word altijd aangesproken, als ik met haar probeer te praten. Ik heb erover nagedacht om haar mee uit te vragen ergens heen. Iemand tips waarheen? Of moet ik dat helemaal niet doen
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Toch wil ik nog een keertje met haar praten. Maar hoe zouden jullie dit doen? Iets afspreken ofzo? Want op de whatsapp vind ik het altijd zo onpersoonlijk |
![]() |
||
Citaat:
Als ik iemand al een keer afgewezen heb, vind ik het bijzonder storend als deze persoon het later gewoon nog eens probeert. Zeker niet als hij me net met een ander heeft zien zoenen. Dan is het toch vrij duidelijk? Als ik jou was zou ik een tijdje afstand nemen zodat je over haar heen kunt komen en misschien later nog eens proberen vrienden te zijn. Je zou hooguit kunnen proberen te zeggen dat je haar met jullie vriend hebt zien zoenen, en omdat je haar nog steeds leuk vindt je even afstand neemt om over haar heen te komen. Dan is het voor haar ook duidelijk waarom je minder contact zoekt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wat schrijf jij nu? Kitten | 335 | 17-03-2011 15:00 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Films, TV & Radio |
ETERNAL SUNSHINE OF THE SPOTLESS MIND (Michel Gondry, 2004) legatus | 98 | 27-09-2005 00:13 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] KIET | 0 | 10-03-2004 23:02 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Krennie en Bastiaan de Uil. Aphex | 6 | 25-02-2003 19:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe beoordeel ik een verhaal? Vlooienband | 2 | 30-09-2002 20:16 |