Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het wel een beetje klef eerlijk gezegd, en een beetje afgezaagd. Zoek dan in ieder geval een kettinkje uit waar ie ook mee durft te lopen bij de marine, geen meisjesachtig hartje ofzo... ik heb van m'n vriend een kettinkje gekregen met het chinese teken voor liefde, dat vond ik veel specialer dan een kettinkje met zijn naam erop...
|
ik denk niet dat ik veel waarde zou hechten aan zoiets, het is zo verdomd cliche, maar dat verschilt natuurlijk per persoon. Ik vind de meest simpele dingen meestal het leukst om te krijgen mits er een beetje over nagedacht is natuurlijk
||
Citaat:
|
een gewoon simpele ketting zou ik wel leuk vinden ja..
maar niet met allemaal hartjes of namen erin hoor.. een gewone ketting vind ik niet echt klef over komen, maar het is wel een beetje cliché
|
![]() |
Ik vind het zelf helemaal niets! Ik zou zelf ook niet met zo'n ketting willen lopen en dat wil ik m'n vriend ook niet aandoen.
Met m'n ex had ik vriendschapsringen met onze naam erin. Misschien kun je vragen aan je vriend wat hij ervan vindt. (zonder dat je iets laat doorschemeren, natuurlijk!)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik snap mijn vriendin niet helemaal mdac | 26 | 20-02-2010 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Hoe hier mee om te gaan / wat te doen ?? Zup | 19 | 02-04-2005 14:42 | |
Liefde & Relatie |
het deed me pijn om haar zo te zien.. NoemMijMaarZo | 32 | 04-01-2005 22:02 | |
Liefde & Relatie |