Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Je stelt je vragen nogal suggestief terwijl wij als lezer haast geen informatie hebben over de situatie.
Verder noem je jezelf verbaal sterk maar sluit je af met een dreigend, onaardig zinnetje. Daar is niets sterks aan. Daarnaast heb je het over een droom die is verkloot maar ook daar geef je geen verdere uitleg over. Wees even wat duidelijker. |
![]() |
|
Het triversum kan je misschien juist helpen! Ik vind het nog geeneens een gek idee, eerlijk gezegd. Je bent niet gek als je met proffesionele mensen praat. Einstein sprak ook met psychologen!
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat het leuk is dat je met een bedreiging afsluit maar 1) dit is internet en 2) je haalt zo je eigen woorden onderuit... Niet echt slim van je dus... PS. Triversum is een centrum voor kinder- en jeugdpsychiatrie en geeft een vakkundig antwoord op de hulpvraag van kinderen en jongeren met een psychiatrische stoornis. (bron: triversum.nl)
|
![]() |
Als jij opmerkingen zoals de afsluitende opmerking ook naar je moeder maakt, verwacht ik dat je moeder gelijk heeft en jij gewoon een kutkind bent (of mag ik nou doodvallen?). Een droom waar je al 10 jaar naartoe werkt is misschien belangrijker als je school, maar je gezondheid zal vast belangrijker zijn afhankelijk van wat de droom nou eigenlijk is?
Eigenlijk zeg je gewoon: "ruzie, droom uiteen, wat moet ik doen?" Als je je problemen niet beter kan beschrijven kan het Triversum je er vast bij helpen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus ik ben het met je ouders eens. Wat is er zo belangrijk aan je droom dat het niet een paar jaartjes kan wachten?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Tussenjaar nemen ruzie met ouders Realised | 13 | 20-04-2015 09:46 | |
Liefde & Relatie |
Ruzie met ouders SparkZ | 8 | 26-04-2014 11:25 | |
Liefde & Relatie |