Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2014, 11:39
Heer Wil
Heer Wil is offline
Beste forumers,

Laatst in een café had ik wat oogcontact met een meisje, ze lachte best wel opvallend naar mij en ik naar haar. Voor de verandering sprak ik haar aan (wat ik regelmatig niet durf, maar ze leek toch echt interesse te hebben), vroeg naar haar naam, waar ze woonde, en wist toen eigenlijk niet meer waar ik het over kon hebben. Toen ik na even aarzelen maar vroeg op welke school ze zat om stiltes te voorkomen, zei ze dat ze even iemand moest spreken en toen liep ze weg.

Mijn vraag aan jullie is waar jullie het over hebben als jullie iemand voor het eerst ontmoeten? Of wat zouden jullie leuk vinden waarover de ander het gesprek kan beginnen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2014, 13:47
Verwijderd
Ik weet dat ook niet zo goed. Maar meestal geef ik een complimentje, of ik begin over iets leuks wat ik afgelopen week heb gedaan en dan komt het gesprek vanzelf op gaan.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 13:59
Elin3
Elin3 is offline
Zoals Woyt zegt is iets positiefs vertellen inderdaad een goede stap. Dan kom je enthousiast over en praat je makkelijker door over iets anders.
Oud 24-02-2014, 15:30
vivianvaals
vivianvaals is offline
Ik denk dat je ook een beetje een klik moet hebben. Loopt het gesprek niet, dan mocht het niet zo zijn
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 18:00
Arthur@95
Arthur@95 is offline
het weer (een klassieker), hoe je de sfeer vind, kom je hier vaker etc etc etc..
Groetjes Arthur
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 18:39
Verwijderd
De wilde dingen die je met haar gaat doen nadat je haar naar huis hebt gebracht.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2014, 12:13
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
De wilde dingen die je met haar gaat doen nadat je haar naar huis hebt gebracht.
naar huis brengen was niet het plan

Achteraf denk ik dat mijn gespreksonderwerp niet echt saai was maar dat ze al genoeg aandacht had van andere jongens en gewoon eens wilde testen of ik haar daarna nog een keer zou gaan zoeken. (Zoals enkele anderen ook constant om haar heen bleven staan)
Met citaat reageren
Oud 11-03-2014, 20:45
Shahanshah
Shahanshah is offline
Op de momenten dat je alleen bent krijg je vaak veel ideeën om over te praten, dat moet je dan opschrijven en vervolgens uit je hoofd leren.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2014, 20:59
love-in-the-air
love-in-the-air is offline
besef dat je echt niks van dat persoon weet, behalve haar naam enzo, dan zijn er toch nog superrrrrveel dingen die je kan vragen? x
Met citaat reageren
Oud 12-03-2014, 22:04
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Op de momenten dat je alleen bent krijg je vaak veel ideeën om over te praten, dat moet je dan opschrijven en vervolgens uit je hoofd leren.
Spontaan
Oud 13-03-2014, 06:27
Shahanshah
Shahanshah is offline
Citaat:
Spontaan
haha, inderdaad, maar ik denk wel dat dat soms een hele goede uitkomst kan zijn. want sommige mensen zijn in die situaties erg zenuwachtig, en dan komt er geen woord uit. dus als je het dan goed hebt voorbereid, en ook om het op een spontane manier te zeggen...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2014, 06:36
Qimm
Qimm is offline
Van te voren onderwerpen verzinnen, ok. Maar uitschrijven en uit je hoofd leren... Vooral handig als het gesprek anders loopt dan je uitgeschreven hebt. Loop je alsnog vast
Oud 22-03-2014, 13:03
Heer Wil
Heer Wil is offline
Lijkt me idd wel een goed idee om zo wat dingen te bedenken waarover je het kan hebben. Ik ga natuurlijk geen heel gesprek typen en uit mijn hoofd leren...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten