Advertentie | |
|
![]() |
|
Je moet je er niet teveel zorgen over maken. Ik heb het ook gehad, 1e afspraakje, maar kende hem toen nog niet. Ik heb echt een paar nachten nauwelijks geslapen, studie verslonsd voor een week, kon echt nergens meer aan denken. Ik was toen very verlegen, dus ik dacht ook, hoe kan ik dit verbloemen. Nou, het viel heeeeel erg mee, hij vond mij (op dat moment) helemaal niet verlegen overkomen en we hadden ook genoeg gespreksstof. Tja er vielen ook wel vervelende stiltes, dus ik weer snel onderwerp bedenken, dat was iets minder, maar op zich toch 4 uur gepraat...dus bij jou komt het ook wel goed, je kent hem al een beetje, en er zijn vast wel onderwerpen waar jullie t nog niet over gehad hebben, daar kom je vanzelf wel op uit. En nog iets, een gesprek voor je met z'n tweeën, dus jij bent niet alleen verantwoordelijk voor de loop ervan!
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
ben gewoon spontaan, probeer het gesprek niet te leiden maar begin gewoon te praten (goh mooi weertje he
![]() Citaat:
![]()
|
van te voren al zeggen tijdens een msn gesprek ofzo dat je er bang voor bent dat er van die vervelende stiltes zullen vallen.
Dan zijn jullie er op voorbereid. en mocht het dan ook daadwerkelijk gebeuren kun je er wat dom om lachen en erover beginnen te praten dat je het al zei enzo! en stiltes kunnen ook heel mooi zijn!
|
Verwijderd
|
Lieg zoveel mogelijk het eerste afspraakje,dat is het makkelijkst..
Praat over boeken die je niet leest,films die je niet heb gezien,en zeg dat je desnoods tovert in de keuken.. zie het als een sollicitatie gesprek ,je moet jezelf wel een beetje verkopen natuurlijk.. Bewijzen dat je in het echt net zo leuk bent als op msn.. Ik hoop niet dat je de fout heb gemaakt om heeeel erg lang met te wachten om een keer met hem afspreken. Hoe lang chatten jullie al ? |
![]() |
||
Citaat:
terwijl 't anders misschien helemaal niet zo erg is, die stiltes.
|
![]() |
ex vriendjes, vriendinnetjes, klinkt heel lomp, maar ik vond t heel leuk, en bovendien leer je mekaar dan een beetje kennen. En tis natuurlijk altijd leuk om over mensen te praten die daar ook aanwezig zijn...........
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
wat een heerlijke wereld, maar goed filosoof en dinges is dus wel chill vind ik, maar ga er gewoon heen en zie wat er gebeurt, doe simpel, denk simpel, komt alles goed, voel je zeker
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
'Wat zullen we gaan doen?' Mark Almighty | 44 | 30-03-2005 21:42 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd, maar hoe nu verder? Verwijderd | 497 | 23-03-2005 07:50 | |
Liefde & Relatie |
moeilijk praten watervlo | 18 | 08-05-2004 19:15 | |
Liefde & Relatie |