Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ook hier komt ge wel weer uit oh heilige Artemis! ( of niet, net wat je wilt ![]() Het antwoord is niet altijd de oplossing... zeg maar... liefs knuffie
|
maarre... ik ben het niet helemaal eens met je gedicht, het hoeft niet slecht te zijn dat iets ingedeeld wordt, en bovendien denk ik neit dwangmatig en is mijn fantasie niet beperkt... jouwe wel dan? jij hebt best een rijke fantasie vind ik...
![]() misschine meoten we dit maar beter uitdiscussieren op het filosofie forum ofzo... ![]() X
||
Citaat:
er worden je toch denkpatronen opgelegd door je opvoeding, omgeving, leraren en weet ik het wat allemaal nog meer.. het is moeilijk om dan nog helemaal vrij te denken... met fantasie idem dito, als kind wordt je geleerd wat kan, wat niet wat werkelijkheid is wat niet, maar ik geloof niet in werkelijkheid, en daarom denk ik, of probeer althans, om die werkeljkheid heen te denken, maar toch is mijn 'geest' beperkt naar mijn idee, en dan vraag ik me af hoe ik zou denken in een wereld waarin alles kan, alles werkelijkheid is enz... en misschien heb ik relatief gezien wel een rijke fantasie, maar ik geloof dat het rijker zou meoten kunnen ![]() nouja.. zoiets... kuzzart
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Kies je kerk pc nerd | 42 | 14-06-2007 22:37 | |
Games |
World of Warcraft: Deel 16 Bruut | 500 | 27-02-2007 11:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ondermijning van de metafysica. HenkMul | 23 | 05-07-2004 20:41 | |
ARTistiek |