Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2014, 16:52
merelstraathof
merelstraathof is offline
Hee allemaal,

Volgende week heb ik een date met een hele leuke jongen, en we gaan samen naar het tikibad. Het probleem is dat ik dan ongesteld ben. Nu weet ik dat je gewoon kan zwemmen met een tampon. Maar mijn vraag is wat zouden jullie doen? gewoon gaan of zeggen dat je die dag niet meer kan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2014, 16:59
Verwijderd
Ik zou gewoon gaan, maar het gaat eigenlijk niet om mij hè. Als jij je daar onzeker bij voelt is er niets mis mee om het te verplaatsen naar een andere dag of naar een andere plek die geen zwembad is.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2014, 17:30
Barca1
Barca1 is offline
Persoonlijk denk ik dat je beter kunt gaan. Het kan ook zijn, dat die jongen dan denkt, als je niet gaat, dat jij het misschien niet meer wilt of iets. En dat hij dan verder kijkt/zoekt. Weet niet of jullie elkaar al lang kennen? Als jullie elkaar al lang kennen, zal dat minder zijn, dan als je elkaar net kent.

Maar als jij het echt een leuke jongen vind, zou ik gewoon gaan. Stel je gaat niet, kan je er later altijd spijt van krijgen, dat je niet gegaan bent.

Of anders stel je voor om iets anders te gaan doen, dan zwemmen? De stad in? Of naar de film?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2014, 03:20
Verwijderd
Je kan het toch ook gewoon uitstellen met de rede dat je ongesteld bent..?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2014, 06:49
Elin3
Elin3 is offline
Zwem je vaker als je ongesteld bent? Zo nee, ook nu niet doen! Zeg dat je graag een andere keer met hem naar het Tikibad gaat en ga deze dag gewoon lekker wat anders doen. Heb je vaker gezwommen terwijl je ongesteld was en voel je je daar niet onzeker door, dan kan je best gaan zwemmen. Hoe dat gaat met wilde glijbanen etc. durf ik niet echt te zeggen... Je moet je niet de hele tijd druk hoeven maken of je tampon nog wel goed zit of dat je doorlekt, want dan kan je ook niet echt genieten van je date.

Als je normaal gesproken, bijvoorbeeld op het strand, een zwembroek draagt bij je bikini, doe dat nu dan ook vooral. Als je uit het water bent maak je je toch al sneller zorgen of je misschien toch gaat lekken en met een zwembroek aan voel je je dan misschien iets "veiliger".
Oud 22-04-2014, 11:03
Verwijderd
Je kunt bij de huisarts pilletjes krijgen die de menstruatie opschuiven.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2014, 14:15
WolterB
WolterB is offline
Als je uiteindelijk besluit om niet te gaan, in ieder geval gelijk een nieuwe datum afspreken om wat te doen zodat hij kan zien dat je wel echt interesse hebt in hem en niet een één of ander smoesje ophangen waarom je niet gaat.
Oud 14-05-2014, 00:08
Rachelll
Rachelll is offline
Gewoon gaan! Tampon goed diep erin en hoppa, plus als je het water ingaat houd het meestal ook op met bloeden (denk aan tijdens het douchen dan bloed het nooit door).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten