Hoi,
Ik zit met een heel naar probleem. Ik doe Vwo 4 en we hebben vorige week de laatste toetsweek gehad. Voor de toetsweek stond ik 2 tekortpunten, maar het hele jaar lang lagen bijna al mijn cijfers rond de 5.8- 6.5, maar toen ik gisteren ging kijken of er nieuwe cijfers op magister stonden schrok ik me rot. ik heb nu 4 tekortpunten en ben dus bespreekgeval.
Ik wil echt niet blijven zitten, want ik heb heel erg mijn best gedaan en ik vind het zonde. Ik wil later geneeskunde studeren. Ik ben nu heel erg bang dat ik ga blijven zitten en ik wil dit echt echt echt niet.
Dit is mijn cijferlijst nu:
nen:6.6
enn:5.9
wia:6.0
dun:5.3
bin:6.2
na:5.2
skn:5.3
ecn:5.2
man:7.7
Ik ben heel erg verdrietig en depressief, want ik ben wel verrast. economie stond ik voor de toetsweek een 5.9 en al het hele jaar een voldoende. scheikunde stond ik voor de toetsweek een 5.5, maar ik stond wel een paar keer onvoldoende dit jaar. Duits was ook 5.5 alleen ik had een 3.5 voor een leestoets gehaald. Natuurkunde stond al het hele jaar onvoldoende. Ik wil zo graag naar V5 koste wat het kost en ik heb vorige toetsweek wel mijn best gedaan alleen ik had geen geluk en ik ben deze periode ook heel vaak ziek geweest doordat ik niet kon slapen (gewoon elke dag om 4 uur snachts wakker worden en niet kunnen slapen elke dag) en een lage bloeddruk heb. Ik heb hiervoor ook medicijnen gekregen met als bijwerking dat ik de hele dag vermoeid blijf en een late reactievermogen heb. Hoe kan ik koste wat het kost toch overgaan.
Met vriendelijke groet,
Mario
|