![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ben jij wel echt 16? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Met je Nederlands is niet zoveel mis maar je aannames wat betreft maagdelijkheid, het hebben van een partner en seks zijn wel erg naïef. Ook dat je jezelf met anderen vergelijkt en dan met termen als "oneerlijk" en "recht hebben op seks" op de proppen komt is wat vreemd.
Je moet niet zo naar anderen kijken, je moet jezelf verbeteren. Je gaat toch ook niet bij elke mooie auto die je langs ziet rijden roepen dat het oneerlijk is? Ik vrees dan ook dat het bovenstaande instelling is die de grootste bijdrage levert aan de afwezigheid van chicks in je leven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Laten we geen andere topics en onderwerpen hierbij betrekken.
Trouwens, voor zo ver ik weet is voor jongens de gemiddelde leeftijd dat ze seks hebben 17. Je bent dus alles behalve laat of zielig. Maar jezelf zielig vinden is wel heel onaantrekkelijk voor anderen.
||
![]() |
Citaat:
Nu tevreden?? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk toch echt dat het "probleem" bij jezelf ligt ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nederlander1999 you made my day!
Ik heb nog nooit zo hard gelachen om een topic(s) ![]() Even serius Bro ik ben ongeveer even oud als jou en snap opzich je punt MAAR... Zoals iedereen hier al zegt, wat jij zegt en als argumenten gebruikt is complete onzin, ik ken genoeg mensen in mijn omgeving die Hollands zijn en een Hollands vriendje hebben. Zoals ze zelf al zeiden hecht nu nog niet teveel waarde aan het verliezen van je ontmaagdelijkheid, als ik al jou berichten zo leest gaat het je daar volgens mij vooral om maar geloof me, als JIJ alleen en meisje daar voor gebruikt en zo een relatie in stapt ben je echt een l*l... Weest niet te wanhoppig en wacht gewoon totdat je de ''ware'' tegenkomt ![]() En gebruik je eerste keer ook pas voor die ware! Groetjes Pancake Laatst gewijzigd op 21-11-2014 om 21:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap er niks van dat jij geen vriendin hebt, je lijkt me zo'n leuke kerel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Moet haast wel, ja.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Anders dan eergister flyaway | 0 | 14-11-2008 13:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik was weg Verwijderd | 3 | 05-10-2005 21:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Psychologie |
Ik ben het zat... Ik wil niet meer ~Black~Angel~ | 15 | 09-02-2002 15:32 | |
ARTistiek |
Stukje uit MIJN dagboek toen ik nog in groep 8 zat. [DFU]DutchGirllie | 35 | 07-10-2001 14:35 |