Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2014, 16:41
Nederlander1999
Nederlander1999 is offline
Hoi iedereen, ik ben speciaal weer op deze site ingelogd om dit mede te delen en om raad te vragen.

Goed, ik ben over een paar maanden 16 en ik verheug me daar niet echt op. Mijn probleem is voornamelijk dat ik geen vriendin kan krijgen. Goed, nu is dat niet zo'n probleem op zichzelf maar we weten allemaal dat we in een land wonen waar je achterlijk, gehandicapt, achterhaald en idioot bent als je nog geen vriendin hebt op je 16de (en waarom? Geen idee.)

Zoals je misschien begrijpt wilde ik laten merken dat ik ook vrouwelijke aandacht kan krijgen en dus besloot ik te liegen over mijn leeftijd en me te registreren op een website waarvan ik dacht dat ik er een jongedame als vriendin kon krijgen. Blijkbaar heb ik mijn profiel zo echt ingevuld dat ik iedere dag zo wat 30 berichtjes van allerlei vrouwen uit mijn buurt krijg! En ik wist van tevoren niet dat het een erg seksueel getinte website zou zijn... ik heb over niets gelogen; behalve mijn leeftijd, die ik "slechts" 6 jaar jonger heb gemaakt (nu ben ik 21 volgens die website, in feite ben ik dus 15.)

Ik wil graag met deze vrouwen in het echt afspreken, want ik vind dat ik al heel lang toe ben aan een ontmaagding en de aandacht die ik van deze vrouwen krijg is goud waard.

Het enige punt is dat ik niet weet hoe ik geld moet besteden aan zo'n website (het gaat via iDeal en dat soort onzin.) Kan iemand me een manier geven hoe ik goedkoop deze vrouwen mijn gegevens kan geven? Bij de persoonlijke informatie kan ik het ook niet toevoegen; die moderators keuren dat af.

Groeten van Nederlander1999.

Laatst gewijzigd op 20-11-2014 om 21:18.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 16:45
WolterB
WolterB is offline
Niet wanhopig op zoek zijn, niet liegen. Je bent 16, kom op zeg.
Oud 20-11-2014, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Hoi iedereen, ik ben speciaal weer op deze site ingelogd om dit mede te delen en om raad te vragen.

Goed, ik ben over een paar maanden 16 en ik verheug me daar niet echt op. Mijn probleem is voornamelijk dat ik geen vriendin kan krijgen. Goed, nu is dat niet zo'n probleem op zichzelf maar we weten allemaal dat we in een land wonen waar je achterlijk, gehandicapt, achterhaald en idioot bent als je nog geen vriendin hebt op je 16de (en waarom? Geen idee.)
Zelden zoveel onzin en onlogica gezien in één alinea. Genoeg mensen die geen vriendin hebben gehad op hun 16e.
Citaat:
Zoals je misschien begrijpt wilde ik laten merken dat ik ook vrouwelijke aandacht kan krijgen en dus besloot ik te liegen over mijn leeftijd en me te registreren op een website waarvan ik dacht dat ik er een jongedame als vriendin kon krijgen. Blijkbaar heb ik mijn profiel zo echt ingevuld dat ik iedere dag zo wat 30 berichtjes van allerlei vrouwen uit mijn buurt krijg! En ik wist van tevoren niet dat het een erg seksueel getinte website zou zijn... ik heb over niets gelogen; behalve mijn leeftijd, die ik "slechts" 6 jaar jonger heb gemaakt (nu ben ik 21 volgens die website, in feite ben ik dus 15.)
Iedereen kan aandacht krijgen door te liegen. Als je zo nodig vrouwen van internet wilt plukken kan dat des te makkelijker als 16 jarige.
Citaat:
Ik wil graag met deze vrouwen in het echt afspreken, want ik vind dat ik al heel lang toe ben aan een ontmaagding en de aandacht die ik van deze vrouwen krijg is goud waard.
Ontmaagding is overrated en alles wijst erop dat jij er nog lang niet aan toe bent.
Citaat:
Het enige punt is dat ik niet weet hoe ik geld moet besteden aan zo'n website (het gaat via iDeal en dat soort onzin.) Kan iemand me een manier geven hoe ik goedkoop deze vrouwen mijn gegevens kan geven? Bij de persoonlijke informatie kan ik het ook niet toevoegen; die moderators keuren dat af.
Als je moeite hebt met ideal kan je het natuurlijk googlen. Verder lijkt het me sterk dat die vrouwen nog zin hebben in een beurt als ze merken dat het een wanhopige maagd die liegt om pussy te krijgen betreft.
Citaat:
Als er meisjes geïnteresseerd zijn in mij na het lezen van dit bericht (wat ik absoluut niet verwacht, maar het is het proberen waard, denk ik) laat het dan zeker weten in een reactie! Ik vecht er al jaren voor om een vriendin te krijgen en als er eindelijk een vrijwilligster zou zijn zou ik dat heel erg op prijs stellen - ook al ben ik waarschijnlijk niet goed genoeg of niet cool genoeg. Het zou veel betekenen.
Je zou een stuk cooler zijn als je niet met dit soort belachelijke berichten komt en je niet zo blind staart op je maagdelijkheid verliezen. Ik zou me er niet al te druk om maken. Uiteindelijk weet je vast wel een meisje te vinden dat zelfs met iemand zoals jij naar bed wilt.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 16:50
Nederlander1999
Verdomd, dan is mijn vraag: waarom hun wel en ik niet!?!? Dat is....... niet eerlijk.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 16:51
Nederlander1999
Ik bedoel daarmee te zeggen dat ze niet per direct meer recht op een relatie/seks hebben dan ik. Dat zou belachelijk zijn!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Verdomd, dan is mijn vraag: waarom hun wel en ik niet!?!? Dat is....... niet eerlijk.
De wereld is niet eerlijk.
Citaat:
Ik bedoel daarmee te zeggen dat ze niet per direct meer recht op een relatie/seks hebben dan ik. Dat zou belachelijk zijn!
Dat hebben ze ook niet.

Ben jij wel echt 16?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 17:03
Nederlander1999
15 en over een paar maanden 16. Waarom eigenlijk? Omdat mijn Nederlands op orde is of wegens mijn denkbeelden?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 17:18
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
15 en over een paar maanden 16. Waarom eigenlijk? Omdat mijn Nederlands op orde is of wegens mijn denkbeelden?
Je onvolwassen denkbeelden, pretty much.
Oud 20-11-2014, 17:19
Verwijderd
Met je Nederlands is niet zoveel mis maar je aannames wat betreft maagdelijkheid, het hebben van een partner en seks zijn wel erg naïef. Ook dat je jezelf met anderen vergelijkt en dan met termen als "oneerlijk" en "recht hebben op seks" op de proppen komt is wat vreemd.

Je moet niet zo naar anderen kijken, je moet jezelf verbeteren. Je gaat toch ook niet bij elke mooie auto die je langs ziet rijden roepen dat het oneerlijk is?

Ik vrees dan ook dat het bovenstaande instelling is die de grootste bijdrage levert aan de afwezigheid van chicks in je leven.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 17:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je klinkt alsof je het manifesto van Elliot Rodger gelezen hebt.

Niet zo wanhopig doen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 17:24
Nederlander1999
Citaat:
Met je Nederlands is niet zoveel mis maar je aannames wat betreft maagdelijkheid, het hebben van een partner en seks zijn wel erg naïef. Ook dat je jezelf met anderen vergelijkt en dan met termen als "oneerlijk" en "recht hebben op seks" op de proppen komt is wat vreemd.

Je moet niet zo naar anderen kijken, je moet jezelf verbeteren. Je gaat toch ook niet bij elke mooie auto die je langs ziet rijden roepen dat het oneerlijk is?

Ik vrees dan ook dat het bovenstaande instelling is die de grootste bijdrage levert aan de afwezigheid van chicks in je leven.
Oké daar heb je dan wel een punt. Goed stel dan dat ik er normaler over doe en het niet meer zie als een plicht (dan al niet omdat iedereen in mijn omgeving beweert een relatie te hebben of al ontmaagd te zijn.....) - wat kan ik daar dan mee bereiken op de korte termijn? En op de lange termijn? En is dat dan wel de moeite waard in vergelijking met hoe het nu gaat?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 17:31
buurman88
buurman88 is offline
Ooit van gehoord dat die sites nep zijn?
En alleen maar geld van je willen aftroggelen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Oké daar heb je dan wel een punt. Goed stel dan dat ik er normaler over doe en het niet meer zie als een plicht (dan al niet omdat iedereen in mijn omgeving beweert een relatie te hebben of al ontmaagd te zijn.....)
Wat je omgeving doet maakt geen reet uit en daar moet je je ook niet zo over opwinden. Zoals ik al zei: je moet jezelf niet zo letterlijk vergelijken met anderen.
Citaat:
- wat kan ik daar dan mee bereiken op de korte termijn? En op de lange termijn? En is dat dan wel de moeite waard in vergelijking met hoe het nu gaat?
Valt niets zinnigs over te zeggen. Wel kan ik je garanderen dat je kans op pussy verhoogt als je ophoudt met dit wanhopige en enigszins aanstellerige gedrag.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 17:34
Schrödinger
Schrödinger is offline
Racisme wordt door de meeste vrouwen ook niet echt als aantrekkelijk beschouwd.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 17:40
Nederlander1999
Citaat:
Racisme wordt door de meeste vrouwen ook niet echt als aantrekkelijk beschouwd.
Wanneer deed ik racistisch?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 17:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wanneer deed ik racistisch?
In een ander topic heb je het over "kut Marokkanen (sic)."
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 18:37
Pluis
Pluis is offline
Laten we geen andere topics en onderwerpen hierbij betrekken.

Trouwens, voor zo ver ik weet is voor jongens de gemiddelde leeftijd dat ze seks hebben 17. Je bent dus alles behalve laat of zielig. Maar jezelf zielig vinden is wel heel onaantrekkelijk voor anderen.
Oud 20-11-2014, 18:46
HardStyleRaver
HardStyleRaver is offline
Zoals ik t doe
Koop ze om voor siggas
Gistere n meid voor 10 siggas geneukt. Snapte
Oud 21-11-2014, 07:27
Verwijderd
En het komt niet in je op dat bij een dermate lage prijs, de dame in kwestie sowieso wel met je naar bed was gegaan?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 15:21
Nederlander1999
Citaat:
In een ander topic heb je het over "kut Marokkanen (sic)."
Nou oké dan zijn Marokkanen leuk en zorgen ze voor de gastvrijheid en gezellige uitstraling die onze maatschappij uitstraalt.

Nu tevreden??
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 15:28
Verwijderd
Schrödinger gaf je slechts een advies over iets dat veel vrouwen niet aantrekkelijk vinden. Je hoeft hem niet tevreden te stellen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 15:31
Nederlander1999
Citaat:
Schrödinger gaf je slechts een advies over iets dat veel vrouwen niet aantrekkelijk vinden. Je hoeft hem niet tevreden te stellen.
Hij heeft gelijk dat vrouwen discriminatie een afknapper vinden maar dankzij die Marokkanen kan ik wel mooi geen relatie krijgen! Het is dus een heel erg dubbelzijdig aspect in dit geval.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft gelijk dat vrouwen discriminatie een afknapper vinden maar dankzij die Marokkanen kan ik wel mooi geen relatie krijgen! Het is dus een heel erg dubbelzijdig aspect in dit geval.
Nee je kunt geen relatie krijgen omdat je een wanhopige jankerd bent, daar vallen vrouwen niet op. Je bent blijkbaar op zoek naar hoe je te gedragen om vrouwen te krijgen, die 'Marokkanen' klaarblijkelijk wel, dan is de oplossing toch simpel? Ga je hetzelfde gedragen als hen
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 15:51
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat hebben Marokkanen daarmee te maken, kapen zij de meisjes voor je neus weg?
Ik denk toch echt dat het "probleem" bij jezelf ligt
Oud 21-11-2014, 15:51
Apple1996
Apple1996 is offline
Jezus je komt wel heel wanhopig over, Zal je toekomstige vriendin ook niet blij mee zijn...

Als je zo doorgaat ga je er echt geen krijgen. Concentreer je gewoon op school en vrienden zoek verder een leven en er komt vanzelf wel iemand
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 15:54
Verwijderd
Citaat:
dankzij die Marokkanen kan ik wel mooi geen relatie krijgen
Wauw.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 16:01
naomiexxx
naomiexxx is offline
komt wel goed
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 16:09
Verwijderd
Waarom ga je niet naar de hoeren als je maagdelijkheid je zo dwarszit, Nederlander1999? Zitten heel leuke meisjes tussen, hoor, die 't werk met liefde doen en tegen betaling best 'n uurlang 't feit willen negeren dat je voor de rest niet zo'n interessant mens bent.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 16:14
Nederlander1999
Citaat:
Wat hebben Marokkanen daarmee te maken, kapen zij de meisjes voor je neus weg?
Ik denk toch echt dat het "probleem" bij jezelf ligt
Citaat:
Wauw.
Geef maar toe dat jullie liever zo'n Marokkaan als vriend hebben dan een autochtone Nederlander! Waarom heb ik me anders "Nederlander1999" genoemd en geen "Marokkaan1999"? Ik schaam me echt niet voor mijn nationaliteit hoor, ook al kiezen jullie vrouwen blindelings voor Marokkanen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 16:21
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Geef maar toe dat jullie liever zo'n Marokkaan als vriend hebben dan een autochtone Nederlander! Waarom heb ik me anders "Nederlander1999" genoemd en geen "Marokkaan1999"? Ik schaam me echt niet voor mijn nationaliteit hoor, ook al kiezen jullie vrouwen blindelings voor Marokkanen.
Oud 21-11-2014, 16:23
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb een oer-Hollands kaasetend (zelfs arisch uitziend) vriendje waar ik erg tevreden over ben Niet zozeer om zijn Nederlander-zijn hoor, vooral omdat hij gewoon een prima gozer is
Oud 21-11-2014, 16:23
Nederlander1999
Hun zijn vrouwen volgens hun profiel. Ik probeerde aan te geven dat vrouwen enkel allochtone vrienden willen hebben en dat haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 16:26
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Hun zijn vrouwen volgens hun profiel. Ik probeerde aan te geven dat vrouwen enkel allochtone vrienden willen hebben en dat haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Ik begrijp heel goed wat je schrijft. Alleen snap ik het niet omdat het kant noch wal raakt.
Oud 21-11-2014, 16:27
naomiexxx
naomiexxx is offline
niet alle vrouwen vallen op buitenlanders of binnenlanders... ligt aan de persoon erachter niet aan het uiterlijk
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 16:33
Verwijderd
Ik moet eerlijk bekennen dat zodra ik laat vallen dat ik allochtoon ben, de vrouwen druipend in hun onderbroekje voor me in de rij staan. Ik probeer altijd op te letten achter welke vrouw zo'n stomme kaaskop aan zit, dan pak ik die, puur om de kaas te pesten
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 16:36
Verwijderd
Ik vraag me wel af hoe hij verklaart dat er ook autochtone Nederlanders zijn die een relatie hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 16:44
Nederlander1999
Citaat:
Ik moet eerlijk bekennen dat zodra ik laat vallen dat ik allochtoon ben, de vrouwen druipend in hun onderbroekje voor me in de rij staan. Ik probeer altijd op te letten achter welke vrouw zo'n stomme kaaskop aan zit, dan pak ik die, puur om de kaas te pesten
Ik denk dat ik al begrijp waarom je non-stop op de reacties hier reageert.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 16:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ah ja, het feit dat ik een allochtoon ben verklaart vermoedelijk ook wel mijn overdonderderende succes bij de chickies.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:20
Nederlander1999
Hey welke uil heeft nou weer mijn bericht gewijzigd!?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 20:56
Pancakelover
Pancakelover is offline
Nederlander1999 you made my day!
Ik heb nog nooit zo hard gelachen om een topic(s) (je andere meegeteld)

Even serius Bro ik ben ongeveer even oud als jou en snap opzich je punt MAAR...
Zoals iedereen hier al zegt, wat jij zegt en als argumenten gebruikt is complete onzin, ik ken genoeg mensen in mijn omgeving die Hollands zijn en een Hollands vriendje hebben.

Zoals ze zelf al zeiden hecht nu nog niet teveel waarde aan het verliezen van je ontmaagdelijkheid, als ik al jou berichten zo leest gaat het je daar volgens mij vooral om maar geloof me, als JIJ alleen en meisje daar voor gebruikt en zo een relatie in stapt ben je echt een l*l...

Weest niet te wanhoppig en wacht gewoon totdat je de ''ware'' tegenkomt
En gebruik je eerste keer ook pas voor die ware!

Groetjes
Pancake

Laatst gewijzigd op 21-11-2014 om 21:08.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 21:54
stitch29
stitch29 is offline
Ik vind die maagdelijkheid eigk wel iets om trots op te zijn in deze tijd...
En je argumenten kraken nogal aan sommige kanten :/.
Ga door met je leven (school, sport, vrienden etc.) en wie weet kom je iemand tegen
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 22:24
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Citaat:
Ga door met je leven (school, sport, vrienden etc.) en wie weet kom je iemand tegen
Of niet en je blijft voor de rest van je leven alleen.... Maar hoe groot is die kans dan voor jou?..... Heel groot!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 22:24
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Waarom zou je trots zijn op iets wat letterlijk iedereen ooit is geweest en waar je niks voor hebt hoeven doen om het te krijgen? Los nog van het feit dat het nogal zinloos is om trots te zijn op iets niet doen wat best fijn is om te doen.
Oud 21-11-2014, 22:51
feniks
feniks is offline
Dit is toch wel weer een pareltje.
Vooral de oorzaken niet bij jezelf zoeken, beste Nederlander, ga zo door, en je zult de rest van je leven een treurig wezen blijven.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2014, 00:10
Verwijderd
Citaat:
<3

Ik snap er niks van dat jij geen vriendin hebt, je lijkt me zo'n leuke kerel.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2014, 11:26
Rachelll
Rachelll is offline
Citaat:
Mokay... Ik zou wel liever een allochtoon willen dan een wanhopige racistische maagd ja.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2014, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me wel af hoe hij verklaart dat er ook autochtone Nederlanders zijn die een relatie hebben.
Nederlander, als je antwoord geeft op deze vraag ga ik je een goede tip geven omtrent die datingsite.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2014, 12:46
Verwijderd
Niels?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2014, 13:51
Verwijderd
Moet haast wel, ja. Ook door z'n reacties in dit topic.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten