![]() |
|
Wat fizzle zegt, en daarnaast ook geen stimulerende drankjes drinken als cola en energiedrank. Misschien word je ook hyper van kleurstoffen in eten en drinken wat je 's-avonds naar binnen werkt. Eet en drink gezond, sta op een normale tijd op en je kan nog lang skaten (gut, ik lijk je moeder wel..).
Ah nog wat; je lichaam maakt zelf een hormoon aan die je dag-en nachtritme bepaalt. Licht heeft invloed op de aanmaak en nu het in de zomer langer licht is wordt de aanmaak langer uitgesteld; maak het donkerder, gebruik "warme" lampen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vraag hem om me om tien uur wakier temaken. Maar hij laat me gewoon slapen tot 1 uur smiddags. Ik zeg dat ik het vervelend vind maar hij niet boeien. Tja... ik probeer nu zachtjes muziek teluisteren tijdens het in slaap vallen. Ik doe een oefening. En nu gaat het goed. Ik ben gestopt met cola drinken na 6 uur. En geen chocola. Gaat me lukken. Thanks voor de reacties. En meer tips zijn welkom. (**kusjes achterlaat voor flizzy fluzzle**) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
's middags slapen slecht? moon | 8 | 24-01-2008 10:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Over Slaap *nerwen elensar | 3 | 18-01-2008 13:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoeveel slapen? Politiker | 46 | 12-02-2007 10:27 | |