Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2002, 13:10
een meiske
een meiske is offline
k sprak vandaag na maanden weer me ex,via de computer, en hij deed vet aardig en wilde min of meer afspreken om iets te doen en hij vertelde dat hij het ook kut vond hoe het was gegaan etc. en dat we toch een leuke tijd hebbe gehad,
naja allemaal heel leuk allemaal maar wat betekend dit?
en misschien wil k wel weer met hem maar hoe pak ik dat het nou het beste aan zonder hem te laten schrikken zeg maar.
iemand nog tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2002, 14:00
anoniempjee
anoniempjee is offline
ja misschien wil hij weer iets met je maar dat hoeft ook helemaal niet he misschien wil hij gewoon vrienden zijn omdat hij een keileuke tijd heeft gehad met jou...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 17:08
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou gewoon ff niet te hard van stapel lopen en nu even blij zijn dat jullie gewoon weer normaal met elkaar kunnen praten..
Ik zou voorlopig even genieten van jullie vriendschap en een tijdje als vrienden met elkaar omgaan..
Dan kom jij er voor jezelf achter of je meer wilt weer met mn, en dan merk je misschien ook hoe hij er tegenover staat, zonder hem ernaar te vragen of jou gevoelens bloot te leggen en schrikt hij niet gelijk af..
Loop gewoon ff niet te hard van stapel en kijk het even aan zo..
En bedenk ook waarom het de vorige keer uit is gegaan en dat het misschien weer zo kan lopen..

kyzz
Oud 20-08-2002, 19:54
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Hey, ik zou ook graag weer contact met me ex willen, maar denk niet dat dat ervan zal komen, dus ik zou zeggen ga er eens mee weg, je ziet wel hoe het loopt, je kan evengoed vrienden zijn dan elkaar volledig te negeren...
Oud 21-08-2002, 08:08
gizmo
gizmo is offline
Ik zou gewoon met hem meeten... gezellig iets doen en dan zie je vanzelf wel hoe het allemaal loopt... maar hou idd in je achterhofie waarom het toen is uitgegaan... waarom het maybe op het eind niet lekker liep... en bedenk dat dat bij een 2e keer ook weer kan opspelen....
wil je hem echt?... wacht even op de meeting af en kijk hoe hij op je reageert..
begin met vrienden.. het kan altijd nog meer worden toch?

Iig wel leuk dat je weer contact met hem heb toch?
Oud 21-08-2002, 19:42
Angel Of Faith
oké dit ga je nie geloven, wel ik geloof het toch nie, heb hier iets boven getypt van me ex. Begint hij plots weer tegen me te praten na al die maanden nie te doen. *geschokt*
Oud 23-08-2002, 19:58
verdrietje
verdrietje is offline
heey!

Toevallig zie ik morgen mijn ex weer na ruim twee jaar! We spraken elkaar nog weleens online, en ik wilde hem eigenlijk ook wel weer zien, maar ik had toen al heel lang een vriend.
Maar een tijdje terug is dat uitgegaan. Nu heb ik dus weer met hem afgesproken! Ik ben echt ontzettend nerveus, want het is al zo lang geleden dat we elkaar zagen.
Ik ben ook best bang dat we verliefd op elkaar worden. Want ik ben er op dit moment echt niet aan toe, omdat het net uit is met m'n ex-vriend.
Maar ik hoop dat het morgenavond leuk word! Ik ben echt benieuwd hoe hij er nu uit ziet enzo.....
Oh wat ben ik zenuwachtig!

Liefs mij.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 20:49
Angel Of Faith
hey verdrietje niet nerveus zijn , alles zal wel goed verlopen, mare laat ons wel even weten hoe het afloopt, ben wel nieuwsgierig eigenlijk...
Oud 25-08-2002, 18:28
verdrietje
verdrietje is offline
Ok nou gisteravond heb ik hem dus weer gezien!!!!!
Ik was echt heel onwennig toen we elkaar weer zagen. Maar we hebben wel een leuke avond gehad.
Ik weet niet zo goed of ik wat voor hem voel ja of nee, en van hem kon ik ook niet echt hoogte krijgen. Dus ik ben nu met hem aan het chatten.... dus ff flink uithoren!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 18:59
Kirk22
Kirk22 is offline
ik kwam gister ook een 'ex' tegen (nooit echt heel erg aan geweest). Was weer erg leuk .
Reageren

Regels voor berichten