Advertentie | |
|
![]() |
|
Praten werkt niet? Oké, niet alle jongens zijn even spraakzaam en even open, maar van je vriend mag je op z'n minst verwachten dat hij bereid is naar je te luisteren. Ook wanneer jij over een wat zwaarder onderwerp of over je gevoelens wil praten.
Knuffelen, zoenen en samen chillen is hartstikke leuk, maar als je niet samen kunt praten is het misschien toch niet zo'n duurzame relatie. Het is belangrijk dat je open tegen elkaar kan zijn, dat je kan uitspreken dat je ergens mee zit. Soms is een fysieke relatie (zoenen, knuffelen, etc) makkelijker dan je kwetsbaar opstellen om open naar elkaar toe te zijn. Maar samen praten is, in mijn ogen, wel heel belangrijk in een relatie.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hoe komt het dat jullie nu niet meer kunnen praten als vroeger? Waar ligt dat aan volgens jou? Heeft hij ook het gevoel dat jullie nu niet meer alles bij elkaar kwijt kunnen zoals vroeger? En zo ja, wat vindt hij daar van? Vindt hij het wel prima zo of wil hij het liever toch zoals het vroeger was?
Ik denk dat je toch met hem moet praten. Dat hij ooit je beste vriend was zou niet moeten maken dat hij dat nu niet meer is. Probeer samen uit te zoeken wat er is veranderd en hoe jullie de relatie weer fijn kunnen maken voor jullie allebei. Als hij daar niet aan mee wil werken of jullie komen er echt niet uit dan kun je het inderdaad het beste uit maken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Groot probleem met studie, wat nu? omgee | 1 | 17-07-2013 18:12 | |
Psychologie |
een groot probleem Dafuq | 8 | 10-05-2013 16:04 | |
Liefde & Relatie |
groot probleem! eenvisjee | 25 | 25-11-2008 15:05 | |