Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2016, 10:01
WolterB
WolterB is offline
Een topic om je leed te delen met anderen

Wat is jouw (meest recente) domme actie en heb je het op kunnen lossen?
Advertentie
Oud 24-08-2016, 10:04
WolterB
WolterB is offline
Ik trek net de voordeur achter mij dicht en toen hij in het slot viel besefte ik dat mijn sleutelbos (huis, fietsen, werk) nog binnen lag terwijl ik normaal bijna panisch check of ik ze wel in me heb.

En ik wacht nu op iemand die mijn reservesleutels komt brengen
Oud 24-08-2016, 10:28
Verwijderd
Mijn laatste domme actie was per ongeluk het mailsysteem weggooien.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2016, 11:20
Elin3
Elin3 is offline
Thee over mezelf heen gooien.
Oud 24-08-2016, 11:27
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Gaan kamperen en m'n tent vergeten
Oud 24-08-2016, 11:27
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Werkt enorm goed als openingszin op lowlands trouwens
Oud 24-08-2016, 11:31
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Haha, domme muts.
Vond je het niet gek dat je tas zo licht was?

ot:
Een paaltje onderaan een tent zien en er dan tóch tegenaan lopen, waardoor ik nu een kleurenexplosie op m'n enkel heb.
Oud 24-08-2016, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Ik blijf dit echt net zo geniaal vinden
Met citaat reageren
Oud 24-08-2016, 13:15
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Oud 24-08-2016, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Wat
Met citaat reageren
Oud 24-08-2016, 14:58
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Hier moet je trouwens nog even iets meer vertellen. Hoe dan? En toen? Wie heeft je gered? Hoe heb je geslapen? Of bij wie?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2016, 14:59
Abby.
Abby. is offline
Het koffieapparaat aanzetten en me afvragen waarom hij het niet doet en er dan achterkomen dat ik het water nog in de koffiepot heb zitten ipv in het apparaat.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2016, 15:44
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Hier moet je trouwens nog even iets meer vertellen. Hoe dan? En toen? Wie heeft je gered? Hoe heb je geslapen? Of bij wie?
Maaike hielp me de spullen naar beneden te tillen en ik dacht dat zij de tent had Toen we in Harderwijk aankwamen om Jasper op te pikken en de achterbak open ging, ging opeens een belletje rinkelen Maaike zou 's avonds nog komen en 'm alsnog meenemen, maar die kwam uiteindelijk toch niet. Ik was donderdag compleeeeet van het padje (ik ben echt nog nooit zo dronken geweest, oeioeioei) en toen ben ik bij Sjon in de tent gekropen. Dat is de rest van het weekend m'n logeeradres geweest, dikke prima En geloof het of niet, als tentbuddy's hebben we niet één keer ruzie gemaakt

Voor we in Harderwijk waren heb ik nog enorm op Neil lopen bitchen omdat ie z'n kaarten vergeten was trouwens, HOE KUN JE ZOIETS BELANGRIJKS NOU VERGETEN SUKKEL
Oud 24-08-2016, 15:45
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Quote van Jasper over de donderdag: Was ik je weer kwijt, lag je weer op de grond te spartelen

Hij heeft me uiteindelijk naar huis gestuurd (oke, gedragen) omdat zelfs hij vond dat het niet langer kon Vrijdag 0 kater trouwens <3 <3
Oud 24-08-2016, 15:50
Abby.
Abby. is offline
Hahaha, goed verhaal

Ik heb trouwens oprecht nog geprobeerd om een kaartje te winnen, met een vrij goede emoticon-samenvatting, al zeg ik het zelf. Maar ik was duidelijk niet de enige
En ik had dus echt geen geld. Maar ik heb volgens mij een supergoeie editie gemist!
Los van dat ik het hilarisch vind dat je het hele weekend bij Sjon hebt geslapen
Met citaat reageren
Oud 24-08-2016, 15:56
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Zaten er paarden in de emoticon-samenvatting? OH TROUWENS, we zijn verkleed als hindernissen een wedstrijd tegen mensen verkleed als paarden aangegaan, hahahaha het was zo goed Laten we maar snel afspreken dan praat ik je bij

En jaaaa het was echt hemels <3 Zo fijn dat het steeds maar weer beter kan worden Volgend jaar zijn we er sowieso allemaal weer bij (voor een aantal wel de laatste x dan), dus dan moet je dan gewoon weer mee!
Oud 24-08-2016, 15:57
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Zaten er paarden in de emoticon-samenvatting? OH TROUWENS, we zijn verkleed als hindernissen een wedstrijd tegen mensen verkleed als paarden aangegaan, hahahaha het was zo goed Laten we maar snel afspreken dan praat ik je bij

En jaaaa het was echt hemels <3 Zo fijn dat het steeds maar weer beter kan worden Volgend jaar zijn we er sowieso allemaal weer bij (voor een aantal wel de laatste x dan), dus dan moet je dan gewoon weer mee!
Voor wie de laatste keer? Sjon?
Ik ga het tegen die tijd even zien. Eigenlijk wel weer eens leuk! Zag ook dat je nu al een kaartje kan kopen met 25 euro korting Maar ja, dat heb ik voorlopig eigenlijk gewoon even niet
Met citaat reageren
Oud 24-08-2016, 15:59
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Voor wie de laatste keer? Sjon?
Ik ga het tegen die tijd even zien. Eigenlijk wel weer eens leuk! Zag ook dat je nu al een kaartje kan kopen met 25 euro korting Maar ja, dat heb ik voorlopig eigenlijk gewoon even niet
Ja voor de hele oude garde eigenlijk

Ik had m'n kaartje uiteindelijk voor 95 euro, dikke prima maar ik was wel de enige, maar weinig goedkope kaarten te krijgen dit jaar.
Oud 24-08-2016, 16:03
Abby.
Abby. is offline
Zelfs Emile?!

Oh, netjes geregeld. Ja, je moet erg opletten. Ik heb ook vanaf een week van tevoren nog flink geticketswapt, maar het viel tegen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2016, 16:21
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Oud 24-08-2016, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Maaike hielp me de spullen naar beneden te tillen en ik dacht dat zij de tent had Toen we in Harderwijk aankwamen om Jasper op te pikken en de achterbak open ging, ging opeens een belletje rinkelen Maaike zou 's avonds nog komen en 'm alsnog meenemen, maar die kwam uiteindelijk toch niet. Ik was donderdag compleeeeet van het padje (ik ben echt nog nooit zo dronken geweest, oeioeioei) en toen ben ik bij Sjon in de tent gekropen. Dat is de rest van het weekend m'n logeeradres geweest, dikke prima En geloof het of niet, als tentbuddy's hebben we niet één keer ruzie gemaakt

Voor we in Harderwijk waren heb ik nog enorm op Neil lopen bitchen omdat ie z'n kaarten vergeten was trouwens, HOE KUN JE ZOIETS BELANGRIJKS NOU VERGETEN SUKKEL
Hahahahahahahaaaahahahaha <3 emg
Met citaat reageren
Oud 24-08-2016, 18:58
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Laatst m'n pinpas meermaals achterstevoren in het pinapparaat gestoken. En ik me maar afvragen waarom hij niet werkte...
Oud 24-08-2016, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Laatst m'n pinpas meermaals achterstevoren in het pinapparaat gestoken. En ik me maar afvragen waarom hij niet werkte...
Net zoals je met je PC omgaat dus.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2016, 19:05
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Pffff.
Oud 24-08-2016, 20:57
Maboq
Maboq is offline
Sochtens gel in mijn gezicht smeren ipv crème
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2016, 20:59
Maboq
Maboq is offline
In gedachten een bananenschil in de plee gooien ipv prullenbak
Met citaat reageren
Oud 24-08-2016, 21:00
Maboq
Maboq is offline
Snachts wakker worden terwijl je je oordopje aan het eten bent. MN vrouw en ik hebben zelden zo hard gelachen snachts
Met citaat reageren
Oud 24-08-2016, 21:03
Maboq
Maboq is offline
MN rbnb appartement onder water laten lopen omdat ik tegen de voorschriften in de verwarming te hoog had gezet waardoor water de leiding uit spoot terwijl ik aan het wandelen was in London
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten