Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2015, 19:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik overweeg een weekendje weg in maart en zit te denken aan Texel. Daar wil ik al jaren een keer heen dus wie weet nu. Is iemand daar wel eens geweest? Is het leuk? Welk plaatsje is leuk om te zitten? Wat kan je er doen behalve naar strand en Ecomare? Heb je de auto echt nodig of kan je ook zonder?
Oud 04-02-2015, 13:38
Verwijderd
Ik vind er eigenlijk geen reet aan. Het is een gigantisch tocht-gat waar eigenlijk heel weinig te beleven is. Natuurlijk kan je een leuke fiets/wandeltocht maken maar wat dat betreft vind ik de waterleidingduinen een stuk interessanter qua omgeving en heeft zo gewenst ook een strand.

Om er een dagje langs te gaan zou ik niet erg vinden, maar om er een weekend onder het mom van 'vakantie' te zitten gaat mij wat ver. Dan maak ik liever een iets langere reis naar Frankrijk of Duitsland.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 15:05
Loezzel
Loezzel is offline
Wij gaan er ieder jaar heen met schoolkamp. Er is inderdaad niet heel veel te beleven. Naast Ecomare is het wel leuk om een tochtje met de garnalenboot te maken op de Waddenzee en echt garnalen te gaan vissen (en hopelijk zeehondjes te spotten). Den Burg is een schattig stadje. Wij gaan ook altijd naar het Juttersmuseum, maar dat vind ik persoonlijk niks aan.
Wij gaan op kamp en doen alles met de fiets. Je hebt niet per se een auto nodig...
Oud 17-02-2015, 22:42
DommeGirl
DommeGirl is offline
Citaat:
Ik overweeg een weekendje weg in maart en zit te denken aan Texel. Daar wil ik al jaren een keer heen dus wie weet nu. Is iemand daar wel eens geweest? Is het leuk? Welk plaatsje is leuk om te zitten? Wat kan je er doen behalve naar strand en Ecomare? Heb je de auto echt nodig of kan je ook zonder?
Ik zou er 2/3 jaar terug een week b kamperen maar na een weekend konde we naar huis omdat er windkracht 9 was en de tenten dag sah
Met citaat reageren
Oud 07-03-2015, 17:03
Anoniem0024
Anoniem0024 is offline
Hallo ik woon op texel en ik weet waar je naar toe kan want ik werk op de krim dat is een vakantie park en ik werk daar in de schoon maak maar het klopt wel dat er VROEGER niks was te doen maar er is veel verandert je kan de volgende dingen doen
*laser gamen op de krim
*glow in the dark modgetgolf (ook op de krim
*tx 10 garnalen kotter (me vader werkt daar en hij vertelt leuke dingen en maakt grappen)
*ecomaren
*zeil school
*bezoek de leuke dorpen
*winkelen in het winkelcentum van denburg
*ga maar het zwembad(op de krim,mollenkoog,caluna)
*bezoek de koog het is daar mooi
*vliegerem
*bezoek museum in denburg
*ga naar de vuurtoren
*wandeling maken en bunkers belijken
*in de zomer zijn er markten en rommel markten ook leuk voor de kinderen
*ga longboarden van de vuurtoren weg of de bad weg
*bezoek cafetjes
*ga karten (buiten denburg of in de koog
*ga met een vliegtuig eem rondje maken boven texel (misschien mag je ook zelf vliegen)
Ga in de golfen zwemmen
*maak en duin wandeling
*maak een bos wandeling
*ga jutten (dan ga je naar het strant zoek je spulen en maak je er iets moois van)
*ga paartrijden
Ga paracheute springen
En er is nog veel meer te doen
Fijn als ik iemand kon helpen!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten