Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hopelijk kun je hier iets mee ![]() Ps:Ga niet te lang wachten want dan ben je haar beste vriend en dat wordt moeilijk om haar uit te vragen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Je kan eerst gewoon praten over de dag, en als je dan genoeg hebt gepraat kan je gewoon de eerste stap gaan zetten Door gewoon te vragen of ze iets wil afspreken of met een groep afspreken
Je kan ook 1 vriend die je echt vertrouwd vertellen wat je voor dr voelt laat hem een een wapp groep aanmaken voor een afspraak met meerderen. t is misschien een omweg en als je naar huis fietst kan je het wagen om het te vragen om af te spreken (als je met haar opfietst in dit geval) En je kan het gewoon ook meteen vragen voor verkering maar dat raad ik nu nog niet aan |
![]() |
|
![]() |
Hobby's, wat ze in haar vrije tijd doet, of ze miss uitgaat? (Je kunt daar subtiel over gaan over n gevoelig onderwerp, of ze dan met vriendinnen of miss met n vriend uitgaat en/of ze opzoek is of al iemand leuk vindt) meisjes vinden t trouwens leuk als je ze complimentjes geeft, goodluck! ;p you van do it (oh n hele goeie tips trouwens: beeld je in hoe je op n berichtje van haar zou reageren als t n goede vriend is, maakt alles n stuk makkelujkery. ;p
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom vind je haar eigenlijk leuk? Want als je echt klikt heb je het probleem dat je niet weet waar je het over moet hebben niet, zeker in het begin.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Advies aub Nietnodig | 11 | 03-12-2015 20:23 | |
Algemene schoolzaken |
hbo-universiteit Pekay | 12 | 24-06-2003 22:29 | |
Liefde & Relatie |
Even serieus advies aub!! Verwijderd | 6 | 07-05-2003 13:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zwanger??! Advies aub (met SPOED!) niem | 7 | 25-10-2002 14:05 | |
Lifestyle |
skaten 0verch1ll | 80 | 20-08-2002 22:28 | |
Liefde & Relatie |
Aub geef me advies ik weet het gewoon niet meer Americanbeach | 2 | 10-03-2002 18:48 |