Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2015, 18:05
Mmdpr
Mmdpr is offline
Hallo. Ik ben al sins mijn 4e besneden en heb dus kwa masturberen nooit anders gekend. Nu kunnen al mijn vrienden (niet besneden) binnen een paar minuten al klaarkomen. Nu lukt het mij pas na ongeveer 13 minuten intensief. Nu is mijn vraag, is er een manier om er voor te zorgen dag mijn eikel gevoelliger wordt. Dus dat ik ook sneller klaarkom en misschien zelf wel meer gevoel heb.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2015, 20:07
blaches
blaches is offline
Hee Mmdpr,

Normaal zou ik nooit reageren op zulke topics maar ik ken jou probleem.
Ik ben onbesneden maar volgens mij heb ik ook een stuk minder gevoel in mijn geslachtsdeel. Het duurt namelijk bij mij een stuk langer. Jaja dames...we kunnen langer doorgaan! Maar geloof me er zitten ook nadelen aan...

Je kan altijd proberen glijmiddel te kopen, gebruik niet te veel want dat is wel snel het geval. Je kan het gewoon bij de Etos of Kruidvat voor een euro of twee kopen. Geen leeftijd aangebonden.

Voor vragen kan je ze altijd stellen.

Met vriendelijke groet,
Blaches
Met citaat reageren
Oud 24-09-2015, 21:17
bloodyb
bloodyb is offline
Je kunt glijmiddel gebruiken maar dat zal niet veel helpen. Je eikel zal daar niet gevoeliger van worden. Maar ik zie het probleem eigenlijk niet zo. Waarom is het vervelend om pas na 13 min. klaar te komen? ( behalve dan als je maar 5 min. de tijd hebt!)
Oud 25-09-2015, 20:43
Dekaloog
Dekaloog is offline
Minder hard knijpen met je hand tijdens het masturberen. Glijmiddel gebruiken. En ondergoed dragen dat niet schuurt.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2015, 22:31
Mark52
Mark52 is offline
Ik ben zelf niet besneden, maar wat ik weleens van anderen heb gehoord die wel besneden zijn:

- Je eikel insmeren met vochtinbrengende zalf
- Een tijdje niet masturberen

Ik zou zeggen.. probeer dat eens.. en als dat niet lukt dan zul je helaas iets harder je best moeten doen om klaar te komen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2015, 17:52
bikinigek
bikinigek is offline
ff de eelt vijl er op geintje
Met citaat reageren
Oud 06-10-2015, 13:31
satopex
satopex is offline
Citaat:
Hallo. Ik ben al sins mijn 4e besneden en heb dus kwa masturberen nooit anders gekend. Nu kunnen al mijn vrienden (niet besneden) binnen een paar minuten al klaarkomen. Nu lukt het mij pas na ongeveer 13 minuten intensief. Nu is mijn vraag, is er een manier om er voor te zorgen dag mijn eikel gevoelliger wordt. Dus dat ik ook sneller klaarkom en misschien zelf wel meer gevoel heb.
je moet eens neutral body lotion gebruiken en deze enkele weken goed je eikel masseren.als het goed is kan na enkele weken meer gevoel in je eikel krijgen.

Laatst gewijzigd op 06-10-2015 om 13:32. Reden: fout spelling
Met citaat reageren
Oud 06-10-2015, 13:58
satopex
satopex is offline
Citaat:
mijn vraag is ook hoeveel keer ruk jij je eigen per dag of week af.hoe meer je eigen aftrekt hoe langer het duurt voordat je klaarkomd.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2015, 14:49
satopex
satopex is offline
Citaat:
ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vragen,je hoefd je eigen niet te schamen er zijn meer jongens met een besneden penis.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2015, 21:24
Mmdpr
Mmdpr is offline
Hoi, sorry voor mijn late reactie. Ik masturbeer ongeveel om de 2 á 3 dagen dus niet super vaak
Met citaat reageren
Oud 10-10-2015, 17:03
satopex
satopex is offline
Citaat:
Hoi, sorry voor mijn late reactie. Ik masturbeer ongeveel om de 2 á 3 dagen dus niet super vaak
dat is normaal voor een jongen van jouw leeftijd,maar als je klaarkomd spuit je dan ook sperma?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2015, 20:37
Macrador
Macrador is offline
Jouw vragen zijn niet echt relevant he.
Oud 11-10-2015, 17:51
Koen15
Koen15 is offline
Citaat:
Jouw vragen zijn niet echt relevant he.
Volledig mee eens!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2015, 22:54
Cootje01
Cootje01 is offline
Ik ben ook besneden, en ik kan als ik ruk ook niet echt makkelijk klaarkomen.
Ik doe tegenwoordig vooral mn eikel masseren, dat voelt ook lekker en kan dan
makkelijker klaarkomen.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2015, 02:50
Verwijderd
Ben ook besneden en heb gemerkt dat als ik die spieren waarmee je je plas ophoudt aanspant, je het kan versnellen. En als je ze ontspant wat kan vertragen. (bijvoorbeeld leuk als je wil edgen) Je die spieren een beetje trainen zodat je er meer controle over kan krijgen en ze harder en langer kan aanspannen. Proberen waard. Verder is dat gebiedje net onder de eikelrand meestal nog gevoelig zat als je besneden bent als je daar overheen gaat met je hand als dan niet met vaseline of babyolie (dat werkt orgasme versnellend bij mij) kan je ook best snel klaarkomen als je dat wil.

Succes.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2015, 08:32
Yannickje
Yannickje is offline
Als ik soms snel wil klaarkomen (maar dat gebeurt niet veel want meestal wil ik het zo lang mogelijk uitstellen) dan gebruik ik spuug of een zonnecreme en wrijf heel zachtjes over het gaatje van mijn plasser.

Regels voor berichten