Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2015, 21:36
Guinie
Guinie is offline
Hoi!

Wat zijn leuke tijdschriften voor meisjes vanaf 20 jaar?
Ik heb namelijk al sinds de onderbouw van de middelbare school een abonnement op de Girlz!, maar heb het idee dat ik te oud aan het worden ben voor dat tijdschrift. De onderwerpen, het taalgebruik, ik vind 't wat minder interessant. Ik lees verder nog de Cosmogirl, maar daar geldt eigenlijk hetzelfde voor.

Ik ben dus op zoek naar een tijdschrift dat ik in plaats van de Girlz! en Cosmogirl zou kunnen gaan lezen. Hebben jullie ideeën? Als ik in de boekhandel bij de tijdschriften sta, zie ik namelijk vooral kindertijdschriften (Donald Duck), tienertijdschriften (Tina), tijdschriften als Girlz! en Cosmogirl, vrouwenbladen (Libelle, Margriet, Flair) of Mannenbladen (Voetbal), maar geen tijdschriften die tussen Girlz! en Flair in vallen zeg maar.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2015, 21:38
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Linda?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2015, 10:34
Klovorhop
Klovorhop is offline
Linda is leuk, maar ook voor de RIJPERE vrouw.
Ipv de Cosmogirl heb je ook de gewone Cosmo. Of de Grazia ofzo.
Oud 25-09-2015, 11:36
Elin3
Elin3 is offline
Toen ik de meidenbladen begon te ontgroeien stapte ik ook steeds meer over op het lezen van blogs en tijdschriften die aan een specifieke interesse gekoppeld zijn. VTwonen bijvoorbeeld, of tijdschriften over fotografie.
Oud 25-09-2015, 11:55
Verwijderd
Viva?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2015, 22:38
Miekje*
Miekje* is offline
Vriendin?
Oud 26-09-2015, 13:00
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Viva?
Oud 26-09-2015, 13:57
Verwijderd
Viva of Flair kunnen ook wel voor twintigers. En de Cosmopolitan en Fashionista zijn vooral op vrouwen van 18-35 gericht. De Elle en de Vogue hebben een iets oudere doelgroep maar kunnen ook wel.

De Quest is boeiender of Oor.

Laatst gewijzigd op 26-09-2015 om 14:05.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2015, 16:06
Dekaloog
Dekaloog is offline
The New Yorker. VICE. Neem een abonnement op een krant. HP//De Tijd. De Groene Amsterdammer. Online abonnement op De Correspondent.

Maar goed, als je vooral wil lezen over mode van 3 jaar geleden, hoe je te dik bent voor je bikini en hoe je je IKEA-meubilair leuk kunt opfleuren met bloemen kun je inderdaad wel de Viva nemen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2015, 21:07
zoef de haas
zoef de haas is offline
Boehoe boehoe,ze vraagt toch om iets vrij specifieks, en noemt specifieke bladen in welk straatje ze iets zoekt. Dat je een andere suggestie doet is prima, maar moet die zure haat jegens alles wat de gemiddelde vrouw wel bevalt nou echt overal terugkomen?
Oud 30-09-2015, 02:08
Dekaloog
Dekaloog is offline
Vind je dat Viva relevantere dingen schrijft over mode en seks dan VICE, ja?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2015, 02:36
Dekaloog
Dekaloog is offline
Verder vind ik vrouwenbladen inderdaad dom en moet mijn bittere feministengal inderdaad overal in terugkomen, maar hoe zijn dit soort dingen niet exact wat ze zoekt?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2015, 02:37
Dekaloog
Dekaloog is offline
De sekstips in de Cosmo zijn wel goud waard.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2015, 08:55
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Vind je dat Viva relevantere dingen schrijft over mode en seks dan VICE, ja?
Nee dat vind ik niet, maar ts vraagt iets heel specifieks, het is de manier waarop je je antwoord verpakt waar mijn zuurheid jegens dingen niet zo goed tegen kan. Als je nou gewoon in normale termen en zonder nare ondertoon je mening zou verkondigen, luisteren mensen misschien wat meer en kun je wellicht uiteindelijk wat veranderen.
Oud 01-10-2015, 10:41
Verwijderd
Linda meiden
Met citaat reageren
Oud 01-10-2015, 23:23
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Nee dat vind ik niet, maar ts vraagt iets heel specifieks, het is de manier waarop je je antwoord verpakt waar mijn zuurheid jegens dingen niet zo goed tegen kan. Als je nou gewoon in normale termen en zonder nare ondertoon je mening zou verkondigen, luisteren mensen misschien wat meer en kun je wellicht uiteindelijk wat veranderen.
Soms heb ik geen geheime progressieve agenda maar vind ik de Viva gewoon stom.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2015, 16:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat lopen mensen die het inhoudelijk niet geheel met Dekaloog eens zijn, nou altijd te kankeren op haar toon
Met citaat reageren
Oud 02-10-2015, 17:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En dankjewel voor Vice, dat is echt geniaal
Met citaat reageren
Oud 03-10-2015, 22:27
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Wat lopen mensen die het inhoudelijk niet geheel met Dekaloog eens zijn, nou altijd te kankeren op haar toon
ik zeg niet dat ik het niet met haar eens ben, ik zeg dat mensen haar suggesties misschien serieuzer nemen als ze het anders verpakt. Wat ik oprecht denk want ik deed het ook ooit ongeveerop de dekaloog manier en daar bereikte ik behalve een berg frustratie vrij weinig mee, omdat mensen je op en bepaald moment gewoon beu zijn. Wellicht had ik het wat vriendelijker kunnen verpakken.
Oud 04-10-2015, 13:36
Dekaloog
Dekaloog is offline
Als ik met een krantredacteur praat over een reeks artikelen die ik wil schrijven over seksualiteit dan zeg ik 't inderdaad anders. Maar op internet is serieus genomen worden niet mijn primaire doel. Bovendien ben ik liever duidelijk dan aardig. Als TS daardoor besluit om nog 20 jaar de Girlz! te gaan lezen, tja.

Verder - niets tegen jou, zoef, maar 'je zou sneller iets veranderen als je eens lief zou zijn' hoor je heel vaak. In mijn ervaring is dat niet waar.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2015, 14:19
zoef de haas
zoef de haas is offline
Oooh, maar ik heb het niet over lief, ik heb het over vriendelijker. Maar ik ben op een punt waarop ik alles wat lelijk en verzuurd, moeilijk, onnodig onvriendelijk, onredelijk, onverdraagzaam en zo nog een hele lijst in deze wereld een beetje beu ben, dus het is ook niets persoonlijks tegen jou. Gewoon een algemeen complexje met de wereld.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten