![]() |
|
Verwijderd
|
En op je vraag waarom:
De binnenkant van de voorhuid is niet bedekt met huid maar een slijmvlies, vergelijkbaar met de binnenkant van je neusgaten. Dat is te gevoelig voor zeep. De huid van de eikel is erg dun, zonder hoornlaagje, en daardoor ook gevoelig. Zeep hoef je alleen te gebruiken om stinkende plekken beter schoon te krijgen, zoals je oksels en voeten, bij zichtbaar vuil, en bij het handen wassen om te voorkomen dat je ziektes verspreidt. Je armen en benen met zeep of douchegel wassen is niet echt nodig. |
![]() |
||
Citaat:
Want als je besneden bent heb je die slijmlaag niet meer, en de eikel is dan ook iets minder gevoelig door "eelt"
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dankjewel! |
![]() |
|
Mijn huisarts raadde me zelfs af om mijn vagina met water te wassen om de balans niet te verstoren. De buitenkant met water mocht Nog wel maar de binnenkant mocht niet eens met water.
Ik gebruik ook alleen zeep onder mijn oksels, op haren en handen en voeten. En na het werken en veel zweten ook op gezicht en rug. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe krijg ik mijn penis in haar onder de douche..? Het is zo stroef onder de douche pietjansen50 | 37 | 23-11-2004 16:29 | |
Lifestyle |
Algemeen dreadstopic - deel 8 Verwijderd | 493 | 13-06-2004 16:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Seksualiteit |
Hygiene, wat vinden julie vies, maken jullie jezelf schoon? Isa | 53 | 19-04-2003 18:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
stank! thisisfun | 6 | 24-03-2003 11:48 | |
De Kantine |
Een paar moppen. The Crash Bash | 12 | 30-10-2002 16:19 |