Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2015, 14:39
SomeCuteness
SomeCuteness is offline
hallo

Ik was dus gisteren in bad en heb gemastrubeert met zo de douchekop en water enzz miss weet je wat ik bedoel ma ja dus twas fijn maar op een gegeven moment voelde het zo goed en ik begon zo een klein beetje te shaken en daarna was ik suuuuuper geil
nu vraag ik me af heb ik een orgasme gekregen
soms voel ik tintelingen in mn vagina zonder te mastruberen? kweet ook ni wa da is dus ja help plz
thx xxx Julie
Met citaat reageren
Oud 26-10-2015, 15:06
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Het lijkt erop alsof je een bijna orgasme had. Dus als je het nog heel even vol hield dat je een orgasme had. Maar correct me if I'm wrong.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2015, 15:09
Elin3
Elin3 is offline
Het kan best dat je soms een tinteling in je vagina voelt. Als je bijvoorbeeld ergens (soms onbewust) opgewonden van raakt. Dat is helemaal niet zo vreemd

Bij de meeste mensen zakt de geilheid snel weg nadat ze een orgasme hebben gehad, het gevoel na een orgasme is meer een soort "high" zijn/ geluksgevoel (soms maar kort). Maar spiersamentrekkingen horen juist wel weer bij een orgasme.
Oud 26-10-2015, 15:16
SomeCuteness
SomeCuteness is offline
Okay bedankt maar die tinteling , ik was gwn maar minecraft aant spelen en was parkour aan t doen en ineens kreeg ik da en ik dacht van wtf en ik kon da precies bijna ni uithoude in viel vant parkour af
Met citaat reageren
Oud 26-10-2015, 15:20
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Okay bedankt maar die tinteling , ik was gwn maar minecraft aant spelen en was parkour aan t doen en ineens kreeg ik da en ik dacht van wtf en ik kon da precies bijna ni uithoude in viel vant parkour af
Dat begrijp ik geloof ik niet helemaal wat je nu precies voelde
Oud 27-10-2015, 15:54
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Dat begrijp ik geloof ik niet helemaal wat je nu precies voelde
Ze bedoelde dat ze bezig was met een hindernissenbaan in Minecraft, en dat ze er daardoor vanaf viel.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2015, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Ze bedoelde dat ze bezig was met een hindernissenbaan in Minecraft, en dat ze er daardoor vanaf viel.
VOELDE, niet BEDOELDE...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2015, 22:29
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 09:11
Poezelwoezel
Poezelwoezel is offline
Spontaan orgasme tijdens minecraft?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2015, 20:41
satopex
satopex is offline
Citaat:
hallo

Ik was dus gisteren in bad en heb gemastrubeert met zo de douchekop en water enzz miss weet je wat ik bedoel ma ja dus twas fijn maar op een gegeven moment voelde het zo goed en ik begon zo een klein beetje te shaken en daarna was ik suuuuuper geil
nu vraag ik me af heb ik een orgasme gekregen
soms voel ik tintelingen in mn vagina zonder te mastruberen? kweet ook ni wa da is dus ja help plz
thx xxx Julie
ik denk dat je met vingers over je clit vrijven door had moeten gaan todat je een heftig orgasme voelde
Met citaat reageren
Oud 06-11-2015, 16:24
shalissa5689
shalissa5689 is offline
hay, nou ik wil mezelf niet vingeren maar wel met iets trillend tegen me clitt iemand tips om een geweldig orgasme te krijgen?, hoor het graag!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2015, 16:58
Durian
Durian is offline
Citaat:
hay, nou ik wil mezelf niet vingeren maar wel met iets trillend tegen me clitt iemand tips om een geweldig orgasme te krijgen?, hoor het graag!
Tong van je vriendje?
Oud 06-11-2015, 22:40
TheMagicMan2.0
TheMagicMan2.0 is offline
Citaat:
Er bestaan apps en een telefoonlijn om te bellen voor vibreren van je telefoon misschien vindt je dat wel wat.
Tenzij je een telefoon van de zaak heb
Met citaat reageren
Oud 06-11-2015, 23:03
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Er bestaan apps en een telefoonlijn om te bellen voor vibreren van je telefoon misschien vindt je dat wel wat.
Tenzij je een telefoon van de zaak heb
Lijkt me erg onhygiënisch

Waarom wil je je eigenlijk niet vingeren?
Oud 07-11-2015, 07:05
Yannickje
Yannickje is offline
Citaat:
.....

Waarom wil je je eigenlijk niet vingeren?

Hangt er wel van af wat je onder vingeren verstaat. Sommigen vinden dat vingeren betekent dat je over of tegen je je clitje aan het strelen of duwen bent, anderen vinden dat vingeren betekent een vinger in de vagina te schuiven. En daar houden sommige meisjes die ik ken niet van. Ze vinden dat glibberige binenin een beetje of helemaal vies.
Oud 07-11-2015, 07:56
Atmosfearz
Atmosfearz is offline
Gewoon clit en g spot
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 09:36
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ze vinden dat glibberige binenin een beetje of helemaal vies.
Ik denk dat het er vaker mee te maken heeft dat het minder gevoelig/opwindend is voor meisjes...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2015, 10:20
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
speeltje kopen? pocket rocket ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-11-2015, 16:41
lekkerbeffen
lekkerbeffen is offline
miss gwn n vibrator?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2015, 20:19
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
miss gwn n vibrator?
groot ding dat niet makkelijk op je clit te houden is en valt nogal op in je nachtkastje
Met citaat reageren
Oud 18-11-2015, 08:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Er zijn vibrators in alle vormen en maten. Dus ook die je om je vinger kunt doen en tegen je clit kunt houden, of bredere of juist smallere.

Die waar knoopsbatterijen in gaan zou ik vermijden, die gaan heel snel leeg. Het beste is een oplaadbare of anders een met aa of aaa batterijen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2015, 01:12
Verwijderd
Je bent jong en dan kunnen sommige zaken heel intens voelen. maak gebruik van het jong zijn en het puberen om jezelf te ontdekken op gebied van gevoelig zijn. wat jij beschrijft komt inderdaad heel sterk overeen met een orgasme. natuurlijk zijn er ook andere plekken die opwindend kunnen zijn. maar bovenal, overhaast je niet met iets te doen en doe het op je eigen tempo.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2015, 21:14
crest
crest is offline
als je niet zeker weet of je een orgasme had, waarom vinger je jezelf dan niet een orgasme?
je herkent een orgasme als je hele lijf warm wordt en je een gelukzalig gevoel krijgt. je hoeft je niet te fixeren op wat e tussen je benen voelt (maar het mag wel)
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten